veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

totalni emo blog, i hope smrc....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

skice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 13.02.2008.

ej ljudovi pozzz

danas mi se dogodilo nesto grozno, svi su mi govorili da sam totalno luda jer sam emo, i da se rezem, no to nije istina, a kada sam im to rekla onda su ma izrijedali i rekli mi da onda uopče nisam emocry i vjerujte mi to boli, no to još nije sve, danas kada sam se vratila doma sam imala, ili jos uvijek imam 4 plavice, istukli su me, mama me je odmah odvela kod doktorice, no nije tako loše,....
ugl. obecala mi je da cemo se preseliti, u neki drugi grad po mome odabiru...
nadam se da ce mi tamo biti bolje,...!!!!!!!!!!
kissach zasvewavemaheek

|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.