< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moja ljubav i ostale važne stvari




mail: 16.blog.hr@gmail.com


free hit counter

hit counter














Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




nešto o 16

-22 godine
-idem na faks
-zabavljam se sa Dragim
-imam težih i lakših dana ali se
trudim uživati u životu

-1 zekonja
-1 mačak


nedjelja, 02.03.2008.

...

Sad me opet malo duže nije bilo, ali jedva sam disala ova dva tjedna. Imala sam ispite,
bila na praksi svaki dan i uz to i vozila svaki dan.
Ali sam se super osjećala kako god da je bilo jer nisam čamila doma i bila samo na kompu.
Još čekam rezultate od zadnjeg ispita, ali trebao bi biti prolaz. Dakle ako tak računam onda sam
3 prošla a jedan zviznula. Ali dobro, prilično sam glupo pala i to prvi puta na usmenom, ali
nisam se htjela bedirati. Imam jedan više u ljetnom roku.

Praksa je ovo godine bila dosta dosadna, samo sam sjedila i pratila nastavu, ova učiteljica
je bila super ali nisam niš radila, tako da je bilo prilično bezveze.
Danas me čeka izvješće koje moram napisati pa sutra predati. Sutra nam počinju i predavanja,
raspored je prihvatljiv, a sada bi trebala naći i neki poslić ponovno, para nikad dosta.

Prijateljica me zvala prošli tjedan da i mogle do Graza, a mene teško natjerati hehe..
I tako smo jučer išle, polazak u 5.30.. S tim da smo došli dosta brzo, ja sam se iznenadila.
Čak se ni dućani nisu još bili otvorili. Nisam imala baš previše para, ali sve sam potrošila, naravno :)
Nisam niš konkretno kupila, osim dvoje hlača, i grudnjaka, gaćica , piđamicu, naočale, novčanik i tak.
Bile smo u jednom centru i u centru grada. Bilo je baš ok, vrijeme je jako brzo prošlo. Na kraju
sam već imala problema sa hodanje, iako sam uvijek u tenisicama, pete su me boljele a onda su
i leđa počela. Da ne pričam da sam na putu dobila temperaturu, pa sam se sva preznojavala
itd... Došsla sam doma strgana, malo bila na netu i u krpe.. Danas mi curi nos, kišem ali
bar nema temperature..

kako ste vi?
pozdrav svima



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>