< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moja ljubav i ostale važne stvari




mail: 16.blog.hr@gmail.com


free hit counter

hit counter














Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




nešto o 16

-22 godine
-idem na faks
-zabavljam se sa Dragim
-imam težih i lakših dana ali se
trudim uživati u životu

-1 zekonja
-1 mačak


utorak, 05.02.2008.

hello :)

Jako me veseli ovaj novi blog, kao neki novi početak.
Već se osjećam opuštenije pišući ovo, na onom blogu se nisam više
tako osjećala, nisam mogla o svemu ni pisati jer su čitali neki ljudi koji me znaju
a ne odgovaraju mi.
Ni Dragi me više ne čita i moram priznati da me to pogodilo, ali hej, ne mogu ja
čovjeka natjerati a niti mu ono što ja pišem treba biti zanimljivo, ali svejedno :(.
Kako bi se vi osjećali?
Nije to stvarno big deal nego onak sitnica, i nije se pretvorilo u nikakav problem
ali eto, spominjem.

Htjela sam otvorenije pisati o problemima koje imam doma ponekad, i na one sa
Dečkom, a i o toj jednoj prijateljici. Valjda je prijateljica.
A ona me je čitala pa mi nije bilo ugodno ni pisati jer bi shvatila, naravno, a nisam
htjela ni o kosi i frizerima jer sam nekad išla kod nje.


Jedna sitnica za večeras, poslala sam dečku nekoliko poruka i pretpostavljam da
se igra ali ih ignorira i kasnije sam ga htjela nazvati a nije odgovorio ni na tu poruku.
Ne brine me ništa, nego me smeta malo..

Ima koja sitnica koja vas smeta kod prijatelja ili partnera?

I mislim da ću češće pisati jer mi je ovako veći gušt , pozdarv svima :)



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>