Viber poruke ne zvone - Pravi datiranje

utorak , 25.12.2018.

Mob&IT










Click here: Viber poruke ne zvone






Ali ako je lopta u igri i golman je ima u rukama i ispucava iz ruke i npr. Na javnim nabavkama se ukrade preko 1 milijarde evra svake godine a Ivica i drugari hapse momke koji koriste VOIP da zarade neki dinar.



viber poruke ne zvone

Taj popust od -50% traje samo 6 meseci, a povrh svega niko ti ne pomene da te vežu ugovorom od 2,5 godine tj. Nadvili se oblaci nad Prilikama, ja brzo odem u crkvu i pustim da zvona zvone. Korisnik je upozoren o netipičnoj potrošnji, a nakon toga mu je i suspendovan saobraćaj kako bi se sprečila dalja potrošnja na broju, sve u skladu sa Opštim uslovima naše kompanije. Kategorije su pojednostavljene, a osobno mi je Trgovina više konfuzna, nego na 8.



viber poruke ne zvone

Forum Klix.ba - Ja za sve ovo imam dokaze,i molio sam ih da me vise ne zovu nego da me tuze,ali oni naravno to ne rade,jer znaju kako ce proci. Za visak potrosenih MB koji je danima sve vise rastao me nisu obavestili, iako je cifra bila skoro 20 000 dinara, a kasnije je stiglo uz racun!



viber poruke ne zvone

Mnogo korisnika se žali na problem da im Viber ne zvoni kada ih neko zove preko njega ili čak da ne dobijaju nikakve notifikacije o porukama. Razloga za ovo može biti više, ali najbolje je ići nekim redom. Kako riješiti problem kada Viber ne zvoni 1 Postavke Vibera Uvijek je prvo najbolje provjeriti u postavkama aplikacije da li su notifikacije za pozive ili poruke uključene. Unutar Vibera idite na Postavke, a zatim na Notifications, te provjetire da li su sve postavke na mjestu. Pritisnite tipku za podešavanje tona, a zatim kliknite na ikonicu za postavke ili strelicu, zavisno od verzije Androida. Provjerite da li su možda notifikacije ugašene kao na slici. Pod ovom stavkom su opcije notifikacija za svaku aplikaciju pojedinačno. Provjerite da li je Viber na toj listi uključen. Idite na postavke WiFi konekcije, zatim kliknite u gornjem desnom uglu na More, te izaberite Keep Wi-Fi on during sleep. Podesite da je Wi-Fi uvijek uključen, opcija Always. Izaberite zadnju opcija na listi, vraćanje Vibera na početne postavke — Restore Viber defaults. Ako Viber ne zvoni i nakon toga, probajte ga reinstalirati.



VIBER- 7 stvari kako poboljšati rad sa ovom aplikacijom
Jos jedan dokaz namerne obmane ili kradje. Obavijesti koje aplikacije šalju u obavijesni centar nisu više povezane jedna s drugom, nego ih je moguće zasebno otvarati i brisat. O vec me bacate u ocaj sa svojim komentarima,naime,prije koji dan kupio 640 XL DS i vec ovakvi komentari koji mi tjeraju jezu u kosti.. Oni su angažovani kako bi obnavljali ugovore poslovnim korisnicima. Aplikacija za elektroničku poštu u potpunosti je redizajnirana. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer. Ne mogu vjerovati da nisam povezao. Zbog mene i žene naši roditelji plus braća i sestre svi su u vip-u zbog tako rec besplatnih minuta. Koliko brzo će se to dogoditi ovisi o Microsoftu, i samo njemu. Moj otac nikada nije bio u Šapcu.

[Cure za brak iz bih|Masaza zadar oglas|Poslovno dopisivanje: Hrvatsko engleski prijevod i rečenice » croDict]






Oznake: Mob&IT

Erotske price lista - Susretit će se u sredini

EROTSKE PRIČE










Click here: Erotske price lista






I to u automobilu baš kao početnica, za deset maraka. Pogleda me pomalo drsko, pa izusti: — A da provjeriš? Bila sam gradska dama, lepo doterana, urbane provencijencije, zgodna ženica, Zagrepčanka i ne zameram onima koji su me seksualno želeli.



erotske price lista

Moje društvo je otišlo na plažu, a ja sam opet odglumio da mi nije dobro. U ruci joj se caklio crni bič. Uturio mi je jezik u šupak i vrškom ovlažio spužvasti otvor.



erotske price lista

EROTSKE PRIČE - Nije joj dopustio da stane bez njegovog kurca koji je spremno čekao ulaz u mirišljavu toplinu. Negde duboko u sebi sam postajala sve nemirnija.



erotske price lista

Počeo je da me svlači. Da ga opustimo već jednom. Nakon što je Kosta to izgovorio, meni se učinilo da čujem neke glasove nedaleko od nas. Seks na javnom mestu nije bila dobra ideja... Ležao sam na krevetu u apartmanu. Moje društvo je otišlo na plažu, a ja sam opet odglumio da mi nije dobro. Razmišljao sam o incidentu koji se desio juče. Znao sam da je Kosta. Posle nekoliko sekundi, ušao je u apartman. Ležim sam u mraku u stanu polugo,i gledam tv. Vrtim kanale i zaustavim se na nekom domaćem erotskom posle ponoći. Puca sve od tucanja i meni se javi želja. Ali koga zvati, ispao sam iz fazona,boo sam oženjen i veran. Brojeve nemam a i neznam koja je gde i kakva. Vidim na tv u ispod idu oglasi, uglavnom muški. Rekoh što da ne pa šta može loše da bude. Poslah sms i dobih odgovor. U masi ljudi ga tražim, znam da ću prepoznati taj neodoljivi osmeh, te tople oči. Samo čekam da se pojavi i ulepša mi ovo prohladno decembarsko jutro. Razmišljam o načinu na koji smo započeli naše dopisivanje, sasvim slučajno na nekom neuglednom sajtu. I eto, dve usamljene duše su prepoznale jedna drugu. Sve zu zajedno radile. Volele su istu muziku, iste glumce, pratile iste trendove. Tetka Marija se udala i dobila sina, Nikolu. Mama je bila jako srecna zbog nje i cesto ih je posecivala. Nikola je obozavao moju majku. Nakon nekoliko godina, mama je upoznala tatu, rodila se ogromna ljubav izmedju njih i nije im trebalo dugo da rese da se vencaju. Trazili su mesto gde ce da zive i bas kuca do tetka Marije se prodavala. Negde duboko u sebi sam postajala sve nemirnija. Osecala sam se kao dete koje stoji pored stola i posmatra prelepu cokoladnu tortu ukrasenu velikim slojem slaga ali je suvise malo da bi moglo da je dohvati i u njoj uziva. A da stvar bude jos gora, zna koliko je torta ukusna jer jos oseca u ustima ukus fila koji mu je mama dala da proba… Eto, bas tako je bilo i meni. Pomisao na Mileta uvek mi je kamenila kitu i vracala ukus njegove kite u ustima. Proslo je par meseci kad se Marko ponovo javio : - Ej, da nisi u Bg-u sledece nedelje? To mjesto je naravno na osami, dugo beskrajno polje i rijeka pored nas. Nikada ne izlazimo iz auta nego samo tu sjedimo. Znam ja kako to kod nas ide, ali ipak priđem na njegovu stranu. Svaki nas susret bio je oluja strasti kojoj smo se oboje rado prepustali. Nista nam nije smetalo da se jedno drugom u potpunosti predamo kada god smo bili u prilici. A trudili smo se da ih pravimo sto vise. Tih dana bili smo oboje dosta zauzeti. Dugo smo dogovarali gdje ćemo krenuti a onda je ostala na kraju destinacija u Crnu Goru i to u Budvu. Po stizanju na destinaciju iznajmili smo apartman u privatnom smještaju u predgrađu Budve prema plaži Jaz. Prvog dana smo se malo odmarali od puta i uveče smo sa vlasnikom apartmana pili kafu i razgovarali o odmoru,odnosno upoznavali smo se. Zelela sam da se sklonim od svih i da budem sama. Otisla sam u Italiju. Ceo odmor mi je bilo lep, ali posebno jedan dan na plazi. Nasla sma neko udaljeno mesto, gde nikog nije bilo. Bila sam okruzena stenama, imala i lep pristup plicaku. Bila sam u cudu da bas nikog tu nije bilo. Rasirila sam peskir, namazala se kremom i legla da se suncam. Imala sam na sebi jedan narandzasti bikini sa cvetovima. Odjednom sam videla jednog starca kako mi se priblizava. Baba me je zamolila da odem i uberem par kukuruza kako bi nam skuvala za rucak. Bilo je dosta sparno pa sam na sebi imala jednu letnju sarenu haljinicu. Nije bila previse kratka. Dok sam uzimala kukuruze odjednom se pojavio neki covek. Imao je oko 50 godina. Cutali smo jos neko vreme. Vec godinu dana zivim na Malti. Dinu sam upoznao na plazi jedno vece,prisla mi i pitala da li imam rizlu. Nikad nikog nije direktno napao, ali nekoliko zena je pricalo kako bi u par navrata osetile kako ih neko dodiruje po zadnjici, pa kako se neko nekada nabija na njih. Neke su cak primetile i da kad izadju iz autobusa,da taj covek krene da ih prati. Kazu da nije bio toliko neugledan. Celav, negde izmedju 35 i 40 godina, nije bio preterano visok i uvek kezulano obucen. Vracala sam se sa posla. Uvek sam bio sa dobrim ribama i imao uspeha. Jedan prijatno topao prolećni dan se odužio u poslu. Jovan ,stariji lik sa kojim sam povremeno sarađivao,me zamolio da mu pomognem da unesemo neke aparate u njegove kancelarije. Pošto sam taj dan bio ne obavezno nešto završavao po gradu, u šorcu i majci otišao sam do njega i pomogao mu.



ISPOVESTI BILA SAM SA CRNCIMA: Nisam mogla da hodam od bolova
Ali koga zvati, ispao sam iz fazona,boo sam oženjen i veran. Na dizanje slušalice, samo sam kratko rekao: — Dolazim po tebe! Svaki nas susret bio je oluja strasti kojoj smo se oboje rado prepustali. Ti dođi posle mene i ne obraćaj pažnju na onu ženturaču. Tada sam ga poljubio, kupeći svoju spermu s njegovih bijelih zuba i brade. Zadrhtala sam i netremice ga gledala. Znao je što želim, lagano ga je usisao, prvo glavić, pa onda i cijeli klip. Shrvan umorom, legao sam pored njega pokrivši se zajedničkim, jedinim koji sam imao, pokrivačem. Krećem ka stepeništu a onda čujem glas vozača iz onog automobila.

[Seks na otoku u Hrvatskoj (VIDEO)|Sajt za upoznavanje balkan|Kako prepoznati manipulaciju]






Oznake: erotske, priče

Gdje upoznati dečka? - Datiranje za seks

Kako naći curu preko Facebooka










Click here: Gdje upoznati dečka?






E E, vreme je da pomenemo i gospodina u ranim pedesetim, kog od savršenstva deli samo činjenica da je malo oženjen. Ipak, i jednima i drugima zajedničko je to što imaju potpuno isti cilj - udati se što je prije moguće te, ukoliko će prilike dopuštati, proširiti obitelj daljnjim prinovama.



Gdje upoznati dečka?

I svih onih koji na tebe negativno utječu. Lokalni kafić Ljudi uglavnom piju kave i nalaze se s prijateljima u kvartu na istim mjestima. Unatoč tomu što je u svojoj suštini zamišljen kao stranica gdje ljudi dodaju isključivo prijatelje koje već poznaju u stvarnom životu, Facebook može biti idealno mjesto za upoznavanje djevojaka i žena.



Gdje upoznati dečka?

Nauka zna kada ćete upoznati srodnu dušu! - Istraživanja su pokazala da se ljudima mnogo više dopadaju osobe koje ne postavljaju veliku distancu u odnosu.



Gdje upoznati dečka?

Sama sam dugo već. Ali ne želim više biti i htjela bih naći nekog normalnog dečka za sebe koji će me voljeti kako treba. Što mislim pod tim normalno objasniti ću da se neki ne uvrijedi, naime imam loša iskustva sa dečkima i takvi su za mene nenormalni. Samo su gledali gdje će me i kako prevariti, iskorištavali su me zbog novca kojeg imam i zbog toga su bili sa mnom. Onda sam imala situaciju da bi bili sa mnom tu noć i kasnije se nikada više ne jave. To su za mene neki nenormalni dečko koji se ne znaju ponašati prema curi, onako kako treba i kako one to zaslužuju od jednog dečka. A pod normalno smatram dečka koji se zna ponašati prema curi kao da je njegovo najveće blago, koji zna voljeti sa srcem i dušom. I naravno koji zna cijeniti njen rad i sve što napraviti za njega. E takvoga bih ja voljela imati pored sebe. Sigurna sam da ih ima samo na žalost nisu primjereni zbog konkurencije ovih što su nenormalni i bezobrazni. Vjerujem da ima njih dosta koji bih se voljeli iskazati jednoj curi ali na žalost nisu u mogućnosti zbog ovakvih. Vjerujem da ću ovdje pronaći za sebe nekoga sa kime bih mogla biti sretna u vezu, a ako Bog da možda bi bilo i nešto više od same veze. Imam 37 godina i zovem se Nikolina, živim u Zagrebu od rođenja i sama sam u stanu. Nisam ovisim o nikome i sve što imam stekla sam svojim rukama i rado bih imala dečka sa kojim bih sve svoje mogla podijeliti od srca. Ako ima neki slobodan i zainteresiran za mene neka mi se javi.



ONO KAD SE JAVI DECKO KOJI TI SE SVIDJA
Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Čitav ovaj članak izrodio se upravo iz razmišljanja o temi online datinga i kada sam ga krenuo pisati trebao je biti samo njegov uvod, ali eto, ponijelo me! U potrazi si za novom ljubavi, tražiš svog princa iz snova... Samo su gledali gdje će me i kako prevariti, iskorištavali su me zbog novca kojeg imam i zbog toga su bili sa mnom. Sve i da ne bude zanimljivih muškaraca u publici, možete se zanimati posmatranjem zgodnog gitariste. Kao, ono, i ja sam stara iskusnjara, ne... Prvi mi je za stol sjeo frajer 2344. Nazovite me umišljenom, zatucanom, ali - potpuni stranci koji se okupljaju na jednom mjestu samo i isključivo kako bi pronašli nekoga za ševu te, po mogućnosti, za ljubav? Najvažniji je otvoren razgovor i iskrenost. Možda vam se to čini čudno i neugodno, ali to je dobar način jer vam prijatelji sigurno neće preporučiti loše muškarce.

[Najsigurnija aplikacija za dopisivanje|This is how to do Facebook sex chat|Maca diskrecija sex video]






Oznake: gdje, upoznati, zanimljivog, frajera?, čili, bilo, KAKVOG

Psihologija duše dr. joshua david stone - Susretit će se u sredini

Despre Raze-dr Joshua David Stone










Click here: Psihologija duše dr. joshua david stone






Abordarea caii spirituale se face prin veritabila forta a vointei. Gospod Arkturus je rekao kako ova napredna tehnologija može, metaforički, poslati pismo u 18 sekundi za što bi normalno sistemu čakri trebalo tri mjeseca. Mi nismo ovdje kako bismo uravnotežili pomanjkanje osjećaja osobne vrijednosti s osjećajem osobne vrijednosti.



psihologija duše dr. joshua david stone

Vi možete to doživjeti ili provoditi nešto njihove karme kroz svoje fizičko tijelo. Tentar vencer ou estar certo, em vez de se esforçar por amar e compreender.



psihologija duše dr. joshua david stone

Što je psihologija duše? - Navodeći te stvari nije mi niti najmanje namjera da vam sugeriram kako bismo trebali osjećati duhovnu premorenost, i ako je ne osjećate, namjera ovog poglavlja nije da vas uvjeri kako biste trebali osjećati jer mnogi je ne osjećaju! Veoma je važno ne dati svoju osobnu snagu svojem fizičkom tijelu!



psihologija duše dr. joshua david stone

Mnogi svjetlosni radnici na ovoj planeti osjećaju se malo «duhovno umorni ili premoreni». Ovo poglavlje je posvećeno raspravi, razumijevanju i pokušaju izlječenja ove najzanimljivije teme. Dopustite mi da započnem s riječima kako je to «višestrana» tema, te joj se mora pristupiti iz «višestrane perspektive». Postoji mali dio tog razumijevanja koji je normalan za svakoga. To ne govorim u terminima bilo kakvih negativnih osjećaja, već zapravo svatko zna i razumije na nekoj razini da smo ovdje u posjeti. Svi smo mi došli od Boga i Nebeskih područja naše kreacije, te je normalno za svakoga da posjeduje duhovnu želju za povratkom kući, da tako kažem! To ne znači da ne možemo uživati u zemaljskom životu. Također se treba shvatiti kako je Zemlja teška škola, tako da i to također treba uzeti u obzir. Također treba uzeti u obzir da smo se inkarnirali u teškom univerzumu postoji beskrajan broj univerzuma , a «tema» za naš univerzum je «hrabrost»! Stoga kako bi bili uspješni u ovom univerzumu sve duše moraju posjedovati «hrabrost»! Razumjevši ove stvari, sada moramo istražiti neke ostale manje kozmičke razloge kako se neke duše osjećaju malo duhovno premorene. Drugi razlog je što ova planeta i naša fizička tijela nikada nisu bi određena da se zgusnu do stupnja do kojeg jesu u originalnom božanskom planu stvari, stoga je i to stvorilo dodatne poteškoće mnogim dušama! Stvari koje sam do sada spomenuo su više duhovni razlozi. Navodeći te stvari nije mi niti najmanje namjera da vam sugeriram kako bismo trebali osjećati duhovnu premorenost, i ako je ne osjećate, namjera ovog poglavlja nije da vas uvjeri kako biste trebali osjećati jer mnogi je ne osjećaju! Ovo poglavlje je napisano kako bi objasnilo zašto neki ili mnogi je osjećaju. Drugi duhovni razlog je što je većina duša na ovom planetu imala ogroman broj prošlih života i to prisjećanje duše je u dubljim slojevima podsvjesnog uma, a neki od tih prošlih života su bili teški. Pogledajmo sada mentalne razloge zašto se to događa! Na mentalnoj razini ljudi osjećaju premorenost jer nisu ispravno trenirani u duhovnoj psihologiji. Zbog toga ne posjeduju potpuno samomajstorstvo nad umom. To može biti mentalno iscrpljujuće i jedan je od najvećih uzroka duhovne premorenosti. U stvari, što posjedujete veću kontrolu nad umom, to ćete imati više energije. To je stoga što vaše misli kreiraju vašu stvarnost i stoga vaše misli kreiraju vašu energiju! Ako uvijek mislite sa svojim duhovnim umom bit ćete ispunjeni sa osobnom snagom, bezuvjetnom ljubavi, aktivnom inteligencijom, skladom, znanstvenom znatiželjom i žeđi za znanjem, predanosti, slobodom, entuzijazmom, srećom i radosti, da spomenem neke duhovne kvalitete! Također trebate shvatiti da vaše misli kreiraju vaše osjećaje i emocije, stoga kada kontrolirate svoj um, vaši osjećaji i emocije su uvijek pozitivne, entuzijastične i energizirane! Ja sam osobno neobičan, no ne osjećam duhovnu premorenost. Ovo ne govorim kako bih trubio u svoj rog, ali jednostavno ne osjećam! To pripisujem majstorstvu o kojem sam upravo govorio i također time što je moj život tako ispunjen s BOGOM, Majstorima, bezuvjetnom ljubavi, ljepotom, neizmjernom kreativnosti i nadahnutim raznolikim radom služenja da ja iskreno ne mogu dočekati da se ustanem svakog jutra! Također sam tako nevjerojatno zaposlen da ne stignem biti umoran! Doslovno sam previše zaposlen! Jedan od ključeva je da svoj rad duhovnog služenja učinite načinom na koji zarađujete novac! Mnogi ljudi moraju raditi na poslu koji ne vole i osjećam veliku samilost za to. Također osjećam veliku samilost prema onima koji se osjećaju duhovno premoreni. Međutim kažem vam, ako možete naučiti svladati svoje misli, osjećaje, podsvjesni um i transcendirati razmišljanje negativnog ega i da razmišljate samo sa svojim duhovnim umom, to će vas na duži period osloboditi većeg dijela duhovne premorenosti, ako ne i sve premorenosti! Također osjećam ogromnu samilost za to. Kada fizičko tijelo prolazi lekcije, s kojima se mentalno i emocionalno morate boriti, to može postati malo duhovno zamorno! Ovdje je naravno ključ da se stvarno dobro brinete za svoje fizičko tijelo. Jedite zdravo, dosta se odmarajte! Klonite se lijekova, šećera i umjetnih stimulansa. Pozovite BOGA i Majstore za pomoć u iscjeljenju vašeg fizičkog tijela i energizirajte ga svakog dana. Tražite od BOGA i Majstora da vam pomognu da djelomično živite od Svjetlosti. Ne govorim da prestanete jesti, jer Majstori to ne preporučuju. Međutim oni preporučuju, djelomično življenje na Svjetlosti, kada vas Svjetlost održava podjednako kao i hrana! U vezi toga je također važno da razumijete kako svatko posjeduje lekcije sa zdravljem koje nosi sa svojim tijelom. Veoma je važno ne dati svoju osobnu snagu svojem fizičkom tijelu! Majka Tereza je veći dio svoga života imala srčane probleme ali to je nije zaustavilo! Dalai Lama je imao hepatitis i bio je na posebnoj ishrani. Svi svjetlosni radnici imaju bolove i nelagode i raznolike stvari i čovjek ne smije tetošiti sebe. Ako prekinemo svoju duhovnu misiju na svaki znak boli i nelagode fizičkog tijela svijet se nikada neće promijeniti. Kod svjetlosnih radnika simptomi duhovne mutacije i čak bolesti najčešće su znak vašeg jako ubrzanog uzašašća i procesa inicijacija i da se čistite i pročišćavate! Tu ponovno dobra ishrana, pijenje mnogo vode, dobar životni prostor, homeopatija, ljekovito bilje i pozivanje BOGA i Majstora i Anđela da vas očiste od tih stvari na svakodnevnoj osnovi, ponovno izgrađuju i pročišćavaju vaš imuni sistem i tijelo! Što budete više napredovali u svojem uzašašću i procesu inicijacija, to ćete više biti ispunjeni sa svjetlosnim kvocijentom i kvocijentom ljubavi! Kada naučite svladati sve te razine na integriran i uravnotežen način vi počinjete stvarno isijavati tu svjetlost, ljubav i snagu na svim razinama! Svaka akcija koju poduzmete postaje Bog u akciji! Sve što mislite, kažete i učinite postaje ispunjeno s bezuvjetnom ljubavi, radosti i pobožnosti. Vaš život je ispunjen s apsolutnom božanskom strasti za služenjem i pomaganjem vašoj braći i sestrama. Vaš um se iskri od kreativnih potencijala. Radost, sreća i blaženstvo BOŽJE konstantno izviru unutar vas. Vi postajete tako ispunjeni s ljubavlju prema BOGU, ljubavlju prema svojoj braći i sestrama, ljubavlju prema svojoj obitelji i prijateljima, ljubavlju prema služenju, tako nevjerojatno ispunjeni s BOŽJOM kreativnosti. Jer ne vidite odvojenost u niti jednom dijelu svoga života. Bilo da obavljate poslove ili čistite kuću, ili bacate smeće, to je BOG u svemu. Vaš stav je tako nevjerojatno pozitivan da ne dopuštate ničemu da vas obori. Sve što se dogodi u životu, a što nije u skladu s vašim sklonostima vidite kao duhovni test i duhovnu lekciju i bez obzira koliko teška bila situacija, vaš stav je pretvara u pozitivno. BOG pretvara sve u pozitivno bez obzira na sve! To je duhovna svijest! Premda ova škola može biti teška tako smo blagoslovljeni što smo ovdje u ovom trenutku Zemljine povijesti kada ustvari ulazimo u zlatno doba! Duše na unutarnjem planu čekaju u redovima pokušavajući pronaći fizička tijela kako bi se inkarnirale! Upravo sada ovo je jedan od najaktualnijih planeta u galaksiji zbog ogromne prilike za ubrzanjem duhovnog rasta i služenja! Drugo, ništa vas neće brže iscrpiti i stvoriti vam nebrojene probleme u vašem životu više od ovoga. Morate naučiti sve vrijeme posjedovati svoju osobnu snagu 100% neprekidno. Ako ne posjedujete svoju osobnu snagu 100% vaša psihološka baterija će se energetski iscrpiti. Vi ćete također smjesta postati žrtva svojih misli, osjećaja i uma ne-razlučujuće podsvijesti i nižeg sebstva negativnog ega. Dakle uvijek morate manifestirati svoje energije samo u bezuvjetnoj ljubavi! Također ćete biti potpuno iscrpljeni ako to ne učinite. Treće, razvijte psihološku i duhovnu mudrost i razvijte aktivnu inteligenciju. To znači koristiti svoju snagu i ljubav za manifestiranje s inteligencijom vaše misije na Zemlji! Vaš stav će biti tako nevjerojatno pozitivan da ćete posjedovati unutarnji mir, sreću i radost bez obzira što radili! Pozdravite nedaće i zahvalite BOGU na njima, umjesto da im dopustite da vas obore! Gospod je dao i Gospod je oduzeo, blagoslovljeno budi ime Gospodnje! Sada su 2:00 sata ujutro i tipkam već četiri sata i imam tako mnogo energije da ne znam što da radim sa sobom! To je BOŽJA energija. Izabrao sam temu duhovne premorenosti i energizirao sam sebe do takvog stupnja da ne znam da li ću noćas moći spavati! Prva, održavajte ravnotežu muškoga i ženskoga. Ako si dopustite da budite previše emocionalni to će iscrpiti vašu energiju. Ako postanete previše mentalni ili muški to će također iscrpiti vašu energiju, jer u vašim osjećajima i emocijama prisutna je ogromna energija i entuzijazam. Zatim, za učinkovit život u ovom svijetu morate biti veoma snažni i veoma jaki. To je jedna od tajni kako ne biste postali potpuno duhovno umorni. U životu trebate razviti sposobnost da budete duhovni ratnik kada je to je potrebno! Također morate razviti dobru radnu etiku! Ne govorim da budete radoholičar, pošto rad treba biti uravnotežen s igrom i odmorom. Nebo mora biti uravnoteženo sa Zemljom. Vertikalno mora biti uravnoteženo s horizontalnim. To znači nevjerojatno snažan borbeni duh! Nikada ne odustanite, nikada ne odustanite, nikada ne odustanite! Za dolazak na mjesto na kojem se sad nalazim u životu kada život više nije borba, najprije sam morao razviti tu sposobnost da budem duhovni ratnik i da budem veoma snažan. Kada kažem duhovni ratnik ne mislim da je život rat! Mislim na to da bez obzira koliko puta budete srušeni s konja, vratite se na njega! Nikada ikada nemojte odustati, jer ako odustanete bit ćete potišteni! Kada naučite svladati te lekcije vi ćete pobijediti u bici niže sebstvo i negativni ego, i vi ćete reprogramirati svoj podsvjesni um s duhovnim mislima i osjećajima! Vi ćete temeljno pobijediti u Armagedonu unutar sebe. Kada se postigne ova temeljna lekcija život više nije borba. Još uvijek se možete povremeno poskliznuti no to nije bitno. Već samo još jedna prilika da oprostite i naučite još jednu dobru lekciju! Ja više ne moram biti duhovni ratnik i nisam to već dugo vremena. Sada je samo navika da posjedujem svoju osobnu snagu, da održavam svoje samomajstorstvo sve vrijeme, da budem budan sve vrijeme, da budem uzrok svoje stvarnosti! Navika je da za pomoć konstantno pozivam Duha i Majstore! S milošću BOGA i Majstora život više nije borba! Ja volim zemaljski život, uistinu ga volim! Toliko sam ispunjen s duhovnom strujom i u svih duhovnih stvari koje činim na tako mnogo razina da je duhovna premorenost potpuno nestala! Morao sam raditi kako bih dotle došao i ovo dijelim u potpunoj skromnosti i poniznosti, jer s Milošću BOGA i Majstora svi mi krećemo! Međutim, ovo dijelim s velikim suosjećanjem prema onima koji se osjećaju duhovno umorni jer je duhovna borba samo faza koja se može i hoće nadići.



Voices from the Inside
Oni s radošću rade s vama na bilo koji način koji vam je ugodniji. Naše misli kreiraju naše osjećaje, emocije, ponašanje i fizičko zdravlje ili pomanjkanje zdravlja. Dakle vaše se prošle i buduće inkarnacije ustvari događaju sada. Mi nismo ovdje kako bismo uravnotežili mržnju i ljubav. Sharamon: Reiki, univerzalna životna energija Bruno Kvorka: Reiki - vječna vatra bezuvjetne ljubavi Verica Aleksandar: Reiki - tajna životne energije Dubravka Manola: Reiki svijet simbola Gomila knjiga za downlad: kao i na. Essa estrela é ativada quando recitamos o mantra da alma. Kao što je Majstor Isus razotkrio kroz Helen Schulman u Tečaju čuda, ključ je ne dopustiti niti jednoj misli koja nije od Boga da uđe u naš um. Na primjer, kako je Mozart mogao napisati koncert za klavir s pet godina? Abordarea caii spirituale se face prin veritabila forta a vointei.

[Filmovi erotski online|Oglasi licni kontakti skopje|Prvi sexualni odnos kod žena krv]






Oznake: To, je, psihologija, duše

Hitno trazim curu zenu za cuvanje dvoje djece 8 10 - Pronađite djevojku

Boris u zemlji Jafa Golda










Click here: Hitno trazim curu zenu za cuvanje dvoje djece 8 10






Claude Lévy Strauss je u Tristes tropiques opisao sjevernoamericki krajolik kao tvornicu na otvorenom nebu i tom krajoliku suprotstavio europski krajolik u kojem je covjek zivio tisuljeima i ostavio trag na krajoliku. Ona je odlucila da rezultate i ostalo iznese na konzilij koji se sastaje svakog ponedjeljka a nakon sto odluce sta ce i kako ce, obavjestice nas telefonski. E jegulje najbolje rade nocu pa se otuda i Becar vratio iz ribolova u rane sate.





Eh to su bila jaja moga Djeda. Zene, mrsave i preplanule, sjede ispod suncobrana. Sada se polako vracam u predjasnje stanje nemam ni potrebe ni zelje isticati se nekim nacionalizmom.





Posao u inostranstvu - Švajcarska - Oprosti, što bi ti učinila? MNOGO JE LEPSI OSECAJ KAD SU I ONE PRISUTNE,NADAM SE DA CE NAM SE IPAK PRIKLJUCITI.





Trnovit i pun igala, drvenast,tvrd, pun bodlji, opor... Od njega svi se klone. Svuda samo pustinja, suhi pijesak neshvacanja... Bliznji tvoj je taj kaktus, njegove igle nisu tako ostre, ne,uz njih treba samo kap rose samo jedna kap. I kaktus taj procvast ce prekrasnim cvijetom poput krvi, purpurnim poput zore, procvast ce srecom, procvast ce radoscu, procvast ce Ljubavlju! Dajte mu, dajte bar kapljicu rose... Lako snosimo sto smo svima strani od casa kada smo nekome Prijatelji! Sve turske reči navedene su u onom redovno napravilnom obliku i u onom često izmenjenom značenju u kom se upotrebljavaju u narodnom govoru u BiH. Nazivi Turci i turski upotrebljeni su često u toku pričanja i za bosanski i muslimanski svet, naravno ne u rasnom i etničkom smislu, nego kao pogrešni, ali tada uobičajeni nazivi. Alakati - spominjati boga u borbi, bodriti; Alah selamet! Magarac odgovori: Neka bude volja Tvoja, Gospodine, ali..... Uslisi Gospodin magarca i nacini ga takvim. Zatim stvori Bog psa i rece mu: Biti ces pas, cuvat ces kucu covjekovu, jest ces sto ti stave i zivjet ces 25 godina. Pas odgovori: Neka bude volja Tvoja, Gospodine, ali... I uslisi Gospodin psa i ucini ga takvim. Onda stvori Bog majmuna i rece mu: Bit ces majmun, skakat ces sa stabla na stablo i ciniti majmunarije za zabavu okoline svoje i zivjet ces 15 godina. Majmun odgovori: Neka bude volja Tvoja, Gospodine, ali... I uslisi Gospodin majmuna i nacini ga takvim. Konacno stvori Bog covjeka i rece mu: Biti ces covjek, najinteligentnije stvorenje na zemlji, gospodarit ces svijetom i svime u njemu osim zenom - to ti nikada nece uspjeti i zivjet ces 30 godina. Covjek odgovori: Hvala ti i neka bude volja Tvoja, Gospodine, ali... I uslisi Gospodin covjeka i nacini ga takvim. I tako covjek zivi 30 godina kao covjek, zatim se ozeni i zivi 20 godina kao magarac, radeci od zore do sumraka i tegleci na svojim ledima teret obitelji. Potom ode u mirovinu i zivi 15 godina poput psa, cuvajuci kucu i jeduci sto mu daju. I na kraju, zivi jos 10 godina kao majmun, skacuci od stana do stana svoje djece i kreveljeci se da zabavi unuke. U prošlom stoljecu je otkriveno da je ženski mozak oko 10 posto manji od muškog, pa su neki cak zakljucili da su žene zato manje inteligentne. To, naravno, nije istina, jer velicina mozga nema veze s inteligencijom. Muškarci i žene imaju podjednak koeficijent inteligencije, a najviši ikad zabilježeni IQ pripada jednoj ženi. Cinjenicu da se žene i muškarci razlikuju po sposobnostima je u tome što se muški i ženski mozak razlikuju na više nacina. U muškom se mozgu informacije brže krecu unutar svake strane mozga, što im daje bolju prostornu orijentaciju. Oni se bolje snalaze u prostoru i brže reagiraju na objekte i okolinu oko sebe. U ženskom mozgu podrucje moždane kore, tj. Zato one mogu bolje upijati informacije i biti skoncentrirane na više stvari odjednom, dok je muškarcima to problematicno. U jednom istraživanju naucnici su proucavali mjerenjem protoka krvi i elektricnih impulsa u mozgu kako muški i ženski mozak reagira na razlicite verbalne i prostorne zadatke. U svim se slucajevima muški mozak aktivirao na nekoliko odredjenih podrucja, dok je ženski mozak pokazivao aktivnost na mnogim podrucjima, kako za verbalne, tako i za prostorne zadatke. Muški se mozak potpuno fokusirao, dok se aktivnost ženskog mozga raspršila po raznim dijelovima mozga. Isto tako, muškarci koriste samo jednu lijevu polovicu mozga za verbalne aktivnosti, dok žene za to uglavnom koriste obje strane mozga i brže razmjenjuju informacije izmedju lijeve i desne polutke. Zato su žene obicno vještije u govoru i lakše se izražavaju. To je i razlog zašto muškarci nakon moždanog udara cesto ostaju nijemi, dok se žene nakon takvih zdravstvenih tegoba ipak mogu oporaviti i govoriti. Bolje ti je upaliti jednu malu svijecu nego li da citavog života proklinješ mrak. Sve dok staješ na svoje noge nemoj se žalostiti ako posrceš. Moguce upita Nemoguce: Gdje živiš? Rece: U snovima nesposobnih. Kuca bez knjige je kuca bez duše. Nije jak onaj koji stalno dobija ratove vec je slab onaj koji stalno gubi mir. Ako hoceš da te svi mrze, reci svakome ko je ko. Nadimci elkab , su obilježja glupih! Velikim ljudima ne treba ništa više od svoga imena! Ko voli neko drvo voli i njene grane. Ne dolazi se ratom do mira vec sporazumom. Kada pravda nestane sa lica zemlje covjek postaje bezvrijedan. Nije sreca u tome da stalno radiš ono što želiš ve je sre a u tome da želiš ono što radiš. Najgore što može strefiti nekog covjeka jeste da je besposlen i da ne voli nikoga! Stid je ljepota kod žene a vrijednost kod covjeka. Ako komšijska kuca gori, pazi na svoju. Prijatelj ti je onaj ko te upozorava na grešku, a ne onaj koji ti grešku uljepšava kako bi stekao tvoje zadovoljstvo. Prijateljstvo je bunar što više iz njega zahvataš on sve dublji. Osmijeh je lijepa rijec bez slova. Nemoj mnogo razmišljati o onome što si izgubio kako ne bi izgubio ono što imaš. Ko bude zadovoljan s malim dijelom dunjaluka sve poteškoce ce mu biti lahke. Lijepa rijec je pasoš kojim se stiže do svakog srca. Što je obmana veca to je manja sreca. Ako nece zlo od tebe, bjež' ti od zla. Mirna duša je najbolja ležajka za odmor. Ko posije dobro požnjece hvalu. I u lijepoj bašci se zna naci po neka zmija. Život je jedina stvar koja što više raste više opada. Srca su prostorije, a usta brave; jezici su kljucevi stoga neka svaki covjek cuva kljuc svoje tajne. Iskustvo je cešalj kojeg ti podari život onda kada ti opadne kosa. Novac je dobar kao sluga, al' je loš kao gospodar. Velicina tvog uma radja zavidnike, dok velicina tvog srca radja prijatelje. Ako slijepac slijepca vodi, obadva ce u jamu pasti. Trenutak boli traje jedan sat, dok sat uživanja traje jedan trenutak. Jadnik; privu e ga njena duga kosa, a ne vidje da joj je jezik duži! Ako hoceš da spoznaš žensku suštinu gledaj u ženu zatvorenih o iju. Ko pogriješi to je ovjek, a ko na grešci istrajava to je šejtan. Snaga lanca se mjeri slabošcu njegovih halki. Ako smo braca nisu nam kese sestre. Ljudi mogu živjeti bez vazduha nekoliko minuta, bez vode dvije nedjelje, bez hrane i dva mjeseca a bez ideja nebrojene godine! Prva polovica života nam prodje u traženju imetka, uspjeha i uvenosti, dok nam druga polovina života prodje u potrazi za doktorima. Ko kupuje ono što mu ne treba prodaje ono što mu treba. Kada neko hvali nekoga mali broj ljudi u to vjeruje, a kada neko kudi nekoga svi u to povjeruju!? Lijepo spava onaj koji ne posjeduje ono za šta strepi da ce ga izgubiti. Brak dolazi nenadno isto kao kada se ovjek nakapa mastilom po odjeci. Ako ti mogu kupiti kapu, pamet ne mogu. Vecinom se pare gube tragajuci za parama. Kada bi se ljudi ustegli od lijepog govora o sebi, i lošeg govora o drugima vecina ovje anstva bi postala nijema! Dijete se igra sa životom dok je malo, a poslije se život igra sa njime kada poraste! Odaberi rije i prije nego li prozboriš, i daj odabiru dovoljno vremena jer zbor mora da zrene zbog toga što su rije i poput voca, treba im malo vremena da bi zrenule! Beg ja, beg ti ko ce vodu nositi? Lahko je da te ljudi cijene, al' je najteže da ti sam sebe cijeniš! Srecan je onaj ko lice svoje opere od briga, glavu od zauzetosti i tijelo svoje od boli. Kada dodješ do vrha osvrni se malo otpozadi sebe kako bi vidio ko te je pomogao u tvom pentranju, i osvrni se malo k' nebu kako bi te Allah na tom vrhu u vrstio! Ko je živio s dva lica umro je bezli an. Ako neprijatelj od tebe zatraži savjet daj mu ga, jer ti na taj na in može postati prijateljem. Bježi kud ti je volja, od sebe ne ute e. Ako si bogat ješceš kad hoceš, a ako si siromah ješceš kad možeš. Kada ti neko kaže da te voli kao brata prisjeti se pri e o Kabilu i Habilu. Zboriš u srdžbi izusticeš nešto zbog ega ceš se kajati cijela života. Nemoj se raspravljati niti sa rje itim, niti sa glupim; rje iti ce te nadvladati u pri i, dok ce te glupi vrijedjati! Lijepo vladanje prekriva mnoge negativnosti, isto kao što ružno ponašanje prekriva mnoge pozitivnosti! Bogat je ko nije dužan, a mlad ko je zdrav. Malo znanja uz rad po njemu je bolje od puno znanja uz mali rad po tom znanju. Neke žene misle da je brak prava prilika da se osvete nekom ovjeku!? Zdravlje je to koje u ini da misliš da je dan u kojem si trenutno najbolji u godini! Telefonski ra un je najbolji dokaz tome da je bolje cutat nego pri at! Bogata je teško darovati, sita gosta jos teže astiti. Nije siromah onaj koji ima malo vec onaj koji traži puno. Pre e je da patiš zbog istine nego li da uživaš zbog laži. Nije darežljivost u tome da mi daješ ono za im sam u vecoj potrebi od tebe, vec je darežljivost u tome da mi daš ono za im si u vecoj potrebi od mene! Kada siromahu daš ribu nahranio si ga za taj dan, a ako siromaha nau iš kako da peca nahranio si ga za itav život! Paš e maše repom, a licemjer jezikom. Bolja je i najgora majka, nego najbolja maceha. Kada ovjek donese odluku da se ženi to je zadnja odluka koju je donio u svom životu! Uspješan ovjek je onaj koji za epi svoja usta prije nego li ostali svijet za epi svoje uši od njega, kao i onaj koji otvori svoje uši prije nego li ljudi otvore svoje usta! Nemoj da ti jezik u estvuje sa o ima u skeniranju mahana ljudi, i ne zaboravi da i ostali ljudi imaju i o i i jezik poput tebe. Ako mi ne možeš pomoci, nemoj mi odmoci! Bolje je pokliznuti nogom nego jezikom. Ko istinu uzjaše savladao je stvorenja. Neprodaju se neugotovljena drva, a niti riba u vodi. Kada se lijenost zaputi ulicom, odmah mu se pridruži siromaštvo. Da umrem omiljen i drag, draže mi je nego li da živim omražen. Nije bitno dal' voliš vec je bitno koga voliš! Bolje je svasta jesti nego svasta govoriti. Da bi sa uvao prijatelja, moraš prvo ti biti prijatelj. Da bi dobro govorio, moraš prvo dobro slušati! Rupe na arapama ne zna niko osim cipele! Nema šta hrabrije od slijepa konja. Pazi se vrati sa mnogo klju eva. Ako budali daš nož posato si ubica! Sav mrak svijeta nije u stanju prekriti svijetlost jedne malehne svijece! Bolje ti je dva puta pitati, nego jedanput pogriješiti. Ko griješi smijuci, gorece pla uci! Udarenom psetu je dovoljno da pokažeš kamen. Lijepo perje nije dovoljno da bi napravio lijepu pticu. Rane potcjenjuje svako onaj ko ne zna šta je bol. Bolje je sirotu za zenu uzeti, nego se s bogatom cupati. Istraživac Paul Vallely je zabilježio neke od najvažnijih pronalazaka i pronalazaca koje vam donosimo u nastavku. Kafa Prica kaže da je Arapin koji se zvao Khalid tjerajuci svoje koze u Kaffa regiji u Etiopiji primjetio kako njegove životinje postanu živahnije nakon što pojedu određene bobice. Pokiselio je te bobe u vodu i tako napravio prvu kafu. Rekord u uvozu kafe ima Jemen gdje sufisti piju ovaj napitak po cijelu noc kako bi ostali budni i molili se u posebnim prilikama. U Englesku je dovezena 1650. Naziv potice od arapske rijeci qahwa, koju su Turci nazvali kahve, Talijani caffé, a Englezi coffee. Kamera sa staklenim socivima Anticki Grci su imali teoriju po kojoj naše oci emituju zrake kao laser i na taj nacin nam omogucavaju da vidimo. Prva osoba koja je shvatila da svjetlost ulazi u oko bio je arapski matematicar, astronom i fizicar Ibn al-Haitam u 10. On je izumio prvu kameru sa socivima od stakla nakon što je primjetio nacin na koji svjetlo ulazi kroz rupu u prozoru. Šah Jedna vrsta šaha prvo se igrala u Indiji, ali igra kakvom je danas znamo razvijena je u Perziji. Odatle je i raširena na zapad, u Evropu prvo u Španiji u 10. Padobran Hiljade godina prije brace Wright arapski poeta, astronom, muzicar i inžinjer Abbas ibn Firnas napravio je nekoliko pokušaja u konstruisanju letece mašine. Nadao se da ce poletjeti kao ptica, ali nije. Ipak, ogrtac je usporio njegov pad i tako je nastao preteca današnjeg padobrana. Probni letac zaradio je tek nekoliko manjih povreda. Bagdadski međunarodni aerodrom kao i jedan mjesecev krater nose ime ovog velikog covjeka. Šampon Pranje i kupanje su presudni religijski zahtjevi kod muslimana te su zato još davno izumili odlican recept za sapun, a takvi se koriste i danas. Anticki Egipcani imali su izvrstan sapun, a takođe i Rimljani koji su ga više koristili kao pomadu. Ali Arapi su bili ti koji su iskombinovali ulja, sodium hidroksid i razne arome, naprimjer majcinu dušicu. Ono što su Arapi posebno zamjerali križarima je što se nisu prali. Šampon je u Englesku donio biznismen koji je 1759. Rafiniranje Destilacija, odnosno razdvajanje tecnosti uslijed razlika u tackama na kojima kljucaju izumljena je oko 800. Otkrio ju je Jabir ibn Hayyan, kao i mnoge druge procese i aparate koji se i danas koriste - fluks, kristalizacija, destilacija, purifikacija, oksidacija, isparivanje i filtracija. Svijetu je donio i parfeme i alkoholni špirit iako je muslimanima zabranjeno piti alkohol. Ibn Hayyan se smatra zacetnikom moderne hemije. Šiljati svodovi Visoki šiljati svodovi su karakteristicni za evropske katedrale u duhu Gotike, ali poticu iz islamske arhitekture. Građevine ovakvog oblika bile su cvršce od onih okruglog oblika koje su preferirali Rimljani i Normani, a takođe su dozvoljavali i visocije, kompleksnije i grandioznije zahvate u gradnji. Rebrasti svodovi, prozori u obliku ruže i tehnike izrade kupola takođe poticu od Arapa. Mnogi evropski dvorci građeni su u stilu arapskih, a arhitekt koji je projektovao zamak Henrija V bio je Arapin. Hirurgija Mnogi moderni hirurški instrumenti imaju potpuno isti dizajn kao oni koje je u 10. Njegovi skalpeli, pile, pincete, makaze i oko 200 drugih instrumenata primjenjuju su u modernoj hirurgiji. Arapski doktori otkrili su anestetike kao što je opijum, ali i alkoholne mješavine, te razvili postupke regulisanja ocne mrene koji se koriste i danas. Vjetrenjaca Vjetrenjace su izumljene 634. U pješcanoj Saudijskoj Arabiji, kad presuše sezonski potoci, jedini izvor energije bio je vjetar koji je odmjereno puhao u jednom smjeru mjesecima. Vjetrenjace su, dakle, otkrivene 500 godina prije nego se prva takva sprava pojavila u Evropi. Vakcinacija Ovu tehniku nisu izumili Jenner i Pasteur nego Arapi koji su je preko Turske donijeli u Evropu. Tacnije, donijela ju je supruga engleskog ambasadora koja je 1724. Djeca u Turskoj bila su vakcinisana protiv boginja bar 50 godina prije nego je zapad to izumio. Nalivpero Izumljeno je 953. Imalo je rezervoar sa tintom, a na vrhu je tinta ravnomjerno isticala kad bi se okrenulo prema dole, baš kao kod modernih nalivpera. Numericko brojanje Ovaj sistem koji je u upotrebi svuda na svijetu ima vjerovatno indijsko porijeklo, ali su stil brojeva izumili arapski matematicari al-Khwarizmi i al-Kindi oko 825. Algebra je dobila ime po knjizi al-Khwarizmija koja se zvala Al-Jabr wa-al-Muqabilah, a mnogi od njenih dijelova se još uvijek koriste. Rad arapskih matematicara predstavljen je Evropi 300 godina poslije, a to je ucinio italijanski matematicar Fibonacci. Algoritmi i veliki dio teorije trigonometrije poticu iz arapskog svijeta. Supa Ali ibn Nafi, poznatiji kao Ziryab Kos , došao je iz Iraka u Kordobu u 9. Donio je i kristalne caše koje je prethodno otkrio Abbas ibn Firnas. Cilimi Zahvaljujuci arapskim tehnikama tkanja, razvoju hemije, kao i osjecaju za mustru i ukrase, tkanje cilima bi se moglo nazvati osnovom arapske umjetnosti. Dok ovaj izum nije stigao u Evropu, evropski podovi su bili manje-više ogoljeli. Zato su Evropljani arapske cilime vrlo brzo prihvatili. Placanje cekovima Moderni cekovi poticu od arapskih saqq-ova, pismenih zavjeta za placanje robe kad ona bude dostavljena. Tako su se izbjegavali problemi nošenja novca preko opasnih teritorija. Okrugli oblik planete Zemlje Od 9. To je bilo 500 godina prije nego je sam Galileo došao do istog zakljucka. Proracuni arapskih naucnika bili su do te mjere precizni da su vec u 9. Raketa i torpedo Kinezi su pronašli barut koji su koristili u svojim vatrometima, ali Arapi su shvatili da se od tog prvotnog praha može stvoriti tvar koja ce se koristiti u vojne svrhe. Vrtovi Srednjovjekovna Evropa imala je kuhinje i vrtove sa biljkama, ali su Arapi bili ti koji su razvili ideju vrtova kao mjesta ljepote i meditacije. Prvi vrtovi za kraljevska uživanja u Evropi su otvoreni u 11. U tim vrtovima uzgajani su karanfili i tulipani. Imam 17 godina, izgleda da nisam glupa, plava sam, nisam neka riba, ali nisam ni skot. Ajde bar neko, bre... Pozeljna fotografija iz profila. Nisam perverzna, prosto volim usi. Nisu joj bile u redu nozne kocnice. U braku se garantovano nece ni za sta pitati. Registracija nije od uticaja. Ako neko zeli da ostavi alkohol i cigare nek ih ostavi kod mene. Prodajem lep padobran, neotvaran, jednom koriscen. SYS i pravim AUTOEXEC. Ako vam ne vratim necu vam vise traziti. Ne ocekujem da cete mi ih vratiti. Juce sam na buvljaku kupila roze cipkane gacice. Posto tebe to ne interesuje, neka bar tvoji drugovi znaju. Da bi osigurani da vam se ceo dan nece desiti nista gore, doruckujte nase pastete. Metod baba Mileve za ciscenje tankog i debelog creva. Iskoristite me bar kao los primerak. Prodajem polovan tolet papir, koriscen samo sa jedne strane. Dobrovoljno cuvanje dobrocudnih tumora. Mozete da ga bijete, mucite i da se izivljavate na sve moguce nacine. ZA SVE SRECNE MAME Bebi dusek sa pejsmejkerom. SLEP SLUZBA Za sve paraliticare. POKLANJAM ZENU Dobri ljudi, javite se. PRODAJEM TELEFONSKU SEKRETARICU Obim grudi 95 cm. Tel: OO43 Prodajem televizor GOLDSTAR, dosta malo koriscen i dosta malo bacan kroz prozor. Izgubljen blizu Tirola starac, 1892. Ko ga nadje neka se javi na telefon 0043... Ne ocekujte ni dinara za nagradu. Drzati ga dalje od slatkisa i erotskih casopisa. Prodajem kucu na klizistu, nije puno presla. Ako nemate para za TV, kupite poster. Jeftinije je samo se slabije cuje. Mlada crnka zanosnih oblina, iskusna u svemu hitno bi prodala motokultivator IMT 506. Udala bih se bez razmisljanja za muskarca koji se ne slaze sa teorijom da srecu cine male stvari. Iskusila Trazi se vodoinstalater da mi otpusi rupu. Sto duza sajla Ozenio bih se devojkom koja ne laze previse. Trazim devojku sa lepim usima. Pozeljna fotografija iz profila. Nisam perverzan, prosto volim usi. Dambo Trazim devojku da me sponzorise za letovanje. Upoznao bih devojku koji ima kucu, stan, kola i vikendicu. Iskrena ljubav Sredovecna gospodja koja poseduje kucu od trista kvadrata trazi situiranog muskarca. Koji ce je napuniti. Hitno potreban muskarac koji pere, kuva, cisti, itd. Volecu te, majke mi. Mjenjam cimera koji pusi travu za cimerku koja se BODE! Menjam cimerku koja hrce, za cimera koji uzdise. Dvojica studenata, provoda radi, traze poznanstvo zrelih devojaka. Zrela kruska i sama padne. Mnogo sam lepsi nego sto me vidis dok me gledas. Mladim devojkama podesavam CONFIG. SYS i pravim AUTOEXEC. Programer Prodajem decja kolica sa amortizerima, ojacanim felnama, mogucnost ugradnje brisaca stakla, i anti JUL-SPS radar. Osigurajte bebi siguran start! Usamljeni jahac Menjam tri upaljaca bez kremena, za jedan koji dobro pali. Neutesna bez plamena Trazim dobro kresivo. Vatrena sibica Menjam bure rizlinga za pedesetak kila ruzice. Skakao sam ja medj lavove, pitone... Skakao sam ja medj anakonde, pirane... Nemoj bolan matere ti... Kakve su ovo skoljke? Ako se zaprljam u vrijeme rucka, i ako se ne mogu sama odjenuti, budite strpljivi, sjetite se sati, koje sam vrijeme potrosila, dok sam vas tome naucila. I ako u razgovoru ponavljam iste stvari uvijek isponova, nemojte me prekidati, saslusajte me! Kada ste bili mali, morala sam vam istu pricu pricati uvijek isponova. Ako se ne budem zeljela kupati, ne ismijavajte me i ne vrijedjajte. Sjetite se kako sam vas morala loviti i izmisljati stotine razloga, da bi usli u kadu. Kad opazite moje nepoznavanje nove tehnologije, dajte mi vremena i nemojte me gledati s podsmjehom na licu. Ja sam vas naucila mnogo stvari: pravilno jesti, pravilno se odjenuti, suociti se sa zivotom. Ako nekad u razgovoru zaboravim ili izgubim nit razgovora, dajte mi malo vremena, da se prisjetim. Ako mi to ne podje za rukom, nemojte se uznemiravati. Nije mi najvaznija stvar na svijetu nas razgovor, vec to, da sam s vama i da me znate poslusati. Ako ne budem zeljela jesti, nemojte me prisiljavati na to. Ja znam najbolje, kada mi je hrana potrebna, a kada ne. Kada mi umorne noge vise ne dozvole da hodam, pruzite mi ruku isto onako kao sto sam je ja pruzila vama, kada ste pravili prve korake. I ako vam jednom kazem, da je smrt lijepa haljina, ne ljutite se na mene, jer jednoga dana cete to razumjeti. Pokusajte shvatiti da se u starosti ne zivi, vec se prezivljava. Ne zalostite se, ne ljutite se i ne osjecajte se bespomocno, kada me budete gledali takvu. Budite pored mene i pokusajte me razumjeti i pomoci mi. Jednom cete spoznati, da sam vam unatoc svim ucinjenim pogreskama, zeljela samo najbolje i pokusala sam vas pripremiti na putovanje kroz zivot. Budite mi oslonac, pomozite mi zakljuciti putovanje s ljubavlju i strpljivoscu. Vratit cu vam osmjehom i neizmjernom ljubavlju, koju sam oduvijek cuvala za vas. Volim vas djeco moja... Mojoj najdrazoj djeci , mom sinu i kceri!!! Povremeno: - Činite usluge i ne očekujte protuusluge. Redovito: - Svakoga dana učinite nesto plemenito. Uvijek: - zivite u sadasnjem trenutku. Mozda mozete jos i danas napraviti barem jedan mali korak do sreće! Ali ako vam to ne pomaze, morate vise raditi na sebi. Sellami vas i voli vasa Lady - Fata!! Svake srijede idem u večernju školu od sedam do deset navečer. A znaš li ti tko je Napoleon? A znaš li ti, Haso, tko je Sejfo Hasanomerovic? Kada ti okrenu ledja svi, sjeti se da nisi sama, i, da imas mene ti! Ako,te zaboli dusa i tjelo, ako te nista ne bude htjelo, ako, te slome lutanja duga ili ti srce zarobi tuga, ako, ti neko ukrade srecu, ne brini ja te izdati necu! Meni mozes reci sve, tajne i strahove, ljubavi bolne i srusene. Fatiiiiii, mozes priznati sve kada si sretna i tuzna i,kada te boli,znas da te tvoja Fataaaaaaaaa loli!



O Milagre de Cokeville Filmes Gospel Dublado em Portugues
Ne raspravljaj se sa budalom,prvo te spusti na svoj nivo pa te dokrajci iskustvom. Pravi se kralj sit raa i nikada ne ogladni. Mama ganuta vadi 600 dinara + za kartu za bus i pocinje da prica kako joj je tata '66 na sastanak doneo pet ukradenih crvenih ruza, pa kako je hteo da je poljubi, al' je dosao vlasnik baste s grabljama, pa su morali da beze, pa odonda ima kurje oko. V2 elektronski nikotinski inhalator. Kod nas je u toku prijavljivanje gmazova , što autohtonih , a što uveženih, za detalje www. Citam ja stole i izmedju redova i kad hocu bezbolno da ispravim stvar ti jos vise zabrljas. S obzirom da je pas iznenađen, ostane ne shvativši što se dogodilo. Mislim da ne bi bilo zgodo sresti pustenog Bandoga koji teritorijalizira svoju ulicu. Osjecao sam se kao car! Na putu kuci shvati da su joj ispucali vrhovi; placa frizerki duplo da je primi bez zakazivanja, a kad je vec upala, stavlja i farbu koja joj se ne svidja i pramenove. Kvalitet ne garantujem ,bar ja, za kecara ne znam. Zdravko je iz Banja Luke a Milena iz Beograda.

[Oglasi licni kontakti skopje|Gdje naći dečka u zagrebu|Devojke za vezu facebook]






Oznake: posao, u, inostranstvu, &, Švajcarska

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.