lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta


O MENI

IME: pa nije to tak bitno
ŽIVIM U: pa da, u Krapini
GOD:15
LJUBAV: ah...??????
HOBI:treniram rukomet (ovo mi je 5 godina-valjda)
ŠKOLA:pa trenutno sam još osnovna, namjeravam upisat jezičnu gimnaziju
FRENDICE: a o tom bi se dalo pričat

MRZIM:
-mrzim umišljene i dvolične osobe-mislim neznam ko ih voli al vjerujte ima itakvih
-spremati sobu-to mi je nekaj najgoreg
-mrzim jednu curu-nemrem ju nacrtanu videti, zatukla bi ju, al nije toga vrijedna, al kaj se zna možda ju jednog dana zadavim ili nekaj takvog-mislim to mi je želja
ImageChef.com - Custom comment codes
VOLIM:-rukomet-donekle živim za njega
-volim svojg dečka- boljeg nebi mogla imati
-svojeg buraza i sestru-obožavam ih
-OBOŽAVAM ČOKOLADU
-volim spavati, i to po cijele dane, osim kad imam treninge
-voim svoju frendicu-otkačena je i luda ko i ja
-mislim narvno- MAMU I TATU (ja sam tatina maza) a kaj mogu

ImageChef.com - Custom comment codes
ImageChef.com - Custom comment codes
ImageChef.com - Custom comment codes
ImageChef.com - Custom comment codes

Soba za tugu

Ovo je odluka moja
jer bila volja je tvoja
da s' drugim odes od mene
i sve mi nizbrdo krene
da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

I bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe

Ovo je odluka moja
i mnogi ce da se cude
a kada odluim nesto
to tako mora da bude
da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe

U ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 13.06.2007.

heloooucek ljudeki....
mi smo vam jučer bili na izletu u opatji i bilo je superthumbup
na početku je u busu bilo malo dosadno, al je poslje bilo odlicno...
prvo smo se šetali po opatijskoj rivijeri (to baš i nije bilo zabavno al ok)
onda smo iši na ručak...nije bil baš neke al se je dalo pojesti...
a poslje smo išli u ičiće na kupanje-tam je bilo odlično, kupali smo se i igrali odbojku na pijesku-ma baš je bilo dobro!!!!yesyesyesyes
Samo kaj je bilo glupo kaj smo tak rano išli domanono
Ali inače je sve ostalo bilo super...
Danas pišemo zemljopis i biologiju a ja nemam blage vezebangbangbang...komabangbangbangbang...U petak idem na more-jedva čekam...bar bum se malo maknula iz krapine...jeeeeesmijehsmijehsmijeh
Danas smo inače trebali početi nositi majice ali nebumo... Nosili budemo ih od petka kad imamo dan škole...
joj jedva čeka da završi nastava...mislim ko ne

aj bajmahmahmah

citamo se

pusakisskisskisskiss

bokwavewavewavewave

|Komentiraj 34| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.