lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta


O MENI

IME: pa nije to tak bitno
ŽIVIM U: pa da, u Krapini
GOD:15
LJUBAV: ah...??????
HOBI:treniram rukomet (ovo mi je 5 godina-valjda)
ŠKOLA:pa trenutno sam još osnovna, namjeravam upisat jezičnu gimnaziju
FRENDICE: a o tom bi se dalo pričat

MRZIM:
-mrzim umišljene i dvolične osobe-mislim neznam ko ih voli al vjerujte ima itakvih
-spremati sobu-to mi je nekaj najgoreg
-mrzim jednu curu-nemrem ju nacrtanu videti, zatukla bi ju, al nije toga vrijedna, al kaj se zna možda ju jednog dana zadavim ili nekaj takvog-mislim to mi je želja
ImageChef.com - Custom comment codes
VOLIM:-rukomet-donekle živim za njega
-volim svojg dečka- boljeg nebi mogla imati
-svojeg buraza i sestru-obožavam ih
-OBOŽAVAM ČOKOLADU
-volim spavati, i to po cijele dane, osim kad imam treninge
-voim svoju frendicu-otkačena je i luda ko i ja
-mislim narvno- MAMU I TATU (ja sam tatina maza) a kaj mogu

ImageChef.com - Custom comment codes
ImageChef.com - Custom comment codes
ImageChef.com - Custom comment codes
ImageChef.com - Custom comment codes

Soba za tugu

Ovo je odluka moja
jer bila volja je tvoja
da s' drugim odes od mene
i sve mi nizbrdo krene
da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

I bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe

Ovo je odluka moja
i mnogi ce da se cude
a kada odluim nesto
to tako mora da bude
da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe

U ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

{X2}
U taj sam krevet
odavno pao
tu gde sam pao
zivot je stao
uzalud skidam
pogreb sa sebe
sve me boli posle tebe

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 06.06.2007.

hejjj!!!!!

a evo...
prvi post..
baš i neznam kaj da pišem al ok...
danas je u školi bilo koma na kvadrat, al kaj je tu je..
hvala bogu kaj sutra nema škole, bar bum se mogla naspavati...
ja obožavam spavati...neznam ko ne???? al sigurno ima i takvih.
jedna ženska koju baš i nemrem zmisliti nam se počela prijetiti da bude
nas tužila pedagogici..
baš me zanima kaj bu joj rekla..
ima skoro 15 god a ponaša se ko da smo prvi razred, "mislim ono ne" he he he... a kaj bi joj ja, ak hoce problem imala bude ih...sama bu ih sebi stvorila...
u nedjelju imamo turnir u samoboru...jedva čekam...nismo vec dugo imale utakmice, pa evo sad konačno jedan turnir
valjda nebudemo sve izgubile, makar se nebi čudila..da, da, a nismo bog zna kaj al bar igramo, kaj je tu je
e pa idem vam ja sad...

book...

|Komentiraj 24| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.