ime:ja(hahahahah)
myspace codes

myspace codes

ovo najvise lici na mene
skola:Lučac (najbolja)
volim:čokoladu,PRIJATELJICE,
PRIJATELJE
,i jos puno stvari....JEDNU OSOBU
nevolim:nepostene,umisljene ljude
glupe i neodgojene ljude.....



MOJE PRIJATELJICE:


MASHA(MOJA SEKA)-teska carica obozavan je super je
lipo se oblaci neman sta za rec no coment s njom zabavno sve 5....

DORA(NAJ PRIJA)-super zenska,naj prija mi je
s lucca i sve super o njoj......


KATE(MOJA SEKA)-moja 2 seka obozavan je
s njom nikad nije dosadno a da nebi zaboravila
ludo zaljubljena u hana.cerekcerek


PETRA Z(MOJA 3 SEKA)-3 seka,zgodna,super,obozavan je,
zenska je stvarno super i prelipo se oblaci jednon
rjecju prezgodnaaaaa


PAVLISA(MOJA 4 SEKA)-4 seka,prejaka zenska,super je,
ono lipo se oblaci superrrrrrr je obozavan je i sve sta ide
uz to


JERKOVKA(MOJA 5 SEKA)-5 seka,ajme s njom mogu sve
otisla nan je jucer ca,šmrc...
ali jbga brzo ce se vratit...nadam se hehhe



KARLA(NAJ PRIJA)-karla moja mala plavusica
super je zenska ma neman komentar neman sta rec no coment...



DEBY(NAJ NAJ PRIJA)-e ta zenska me odusevila
kad san dosla tako je draga ,uvik uvik vuik
nosi bilu traku na glavi,obozavan jeee



TEA(NAJ NAJ PRIJA)-debyna sestra,super zenska,nema comentara
mala lipotica ma sta cu govorit



ELLA(NAJ PRIJA)-mala zajebantica ma da mala
ogromna,zenska je super..ma neman sta rec vise



SONJA(NAJ PRIJA)-a moja mala plavusa
zajebantica,lipa,zauzeta,super zenska,pre pre lipo
se oblaci....



TOLJKA(NAJ PRIJA)-mala luda,prelipa zenska
lipo se oblaci,obozavan se s njom zajebavat



SHULE(NAJ NAJ PRIJA)-e ta zenska mi je stvarno
odlicna,volin se s njom zajebavat,pricat........




ANCHA-super zenska makar je bilo malo prepiranja
među nama ali sve se to rjesilo,super je i.....


MOJI PRIJATELJI:


TOMICH(MOJ BRAT)-tomich mi je poput brata
obozavan ga vise od svega ali ne vise od nekog
super je slusa cajke,ne svađamo se hehe....


MYRO-ssuper je,reper je
stalno se zajebaje nikad mu kraja a jbga takav je



ZHIGO-a on je isto reper,super je ka prijatelj
zabavno je s njim a njegove baze.......


GIZDICH-e o njemu necu nsta govorit samo cu van rec
(nije mi prijatelj)


TOMO-a kraljina,sta ces govorit,zajebaje se
ma neman sta rec jer ga nepoznajen doro
ali cini mi se superrrrrr.......


IVO-necu nista govorit bila san u njega
ali ja ga necu cekat 100% godina...jer iman
drugog



HAN-katina ljubav,super je
dava mi je savjete kad mi je bilo najteze
ma neman sta rec o njemu super je!!!!!



STIPE-zivi na plokiama
nisan ga bas doro upoznala
ali san cula da je opsjednut
guzicama a jbga takvi su muski

Music Video:LOSE YOURSELF (by Eminem)

Music Video Code provided by Video Code Zone









Image Hosted by ImageShack.us


MaDe By..x...LeLa...x..




< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

smijehsve o mom i prijateljskom jebenom zivotu i tako te stvari byyyyyyyyyyysmijehpartynjamithumbupwavecerekcerek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sotona_d_luchanka
male_d_luchanke
mala_s_lucca
smisnica_s_lucca
mia_d_odbojkasica

petak, 10.08.2007.

ewo me napokon s novin poston!!!!!!!!!!!!

ey ljudi ajme ovih dana mi se nije dalo pisat a i nisan mogla jer mi je kompic iskljucen jer san izgubila ipod i zato san sad na ocevon laptopu i malo san van se dols ajavit pusa svima i pozzz mojin prikicima:mojoj seki mashi,tei,deby,elli,toljki,mojoj seki petri z.,mojoj seki pavlisi i jerkovki,jednon decko koji mi se sviđa gizdichu,stipi,mome bratu tomichu,mojoj najboljin prijama SHULI I KARLI,KATI,anchi,sonji,myru,zhigi,hanu,anti,marinu,damiru.tomi i ivi i sve koje znan ali ovi koje san nabrojila su mi bas bas super tako da njih pozdravljan i ovaj post san napisala onima koji kazu napisi vise JEBENI POST!!!!!!!!!!!!!!!KISSSSSSSkisskisssmijehpartycerek



| Just Say SomeThiNg (107) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.