< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

moji zivot,porijatelji,prijateljice,ljubav i jos puunooo toga..

Linkovi

ime:stella
god:16
ljubav:sretno zaljubljena
volim:sve sto vole mladi,a najvise svog macka frendove,frendice i zajebanciju
mrzim:varanje,laž,ljubomoru,ljude koji namjernu drugima slamljaju srca
SALJEM SVIMA PUSE A NAJVISEsvoji curama

najdraze pjesme

Tose Proeski
Jos jedan stepenik


Jos jedan stepenik samo
najtezi korak da sad
uz stare stepenice
jer znam da ceka me tamo
tvoj gresni osmeh
i tvoje lazne trepavice

Bar se za usnu ugrizi
i bice dosta da znam
da sam ti znacio
nasa je ljubav u krizi
na njemu lancic je tvoj
i sve sam shvatio

Ref.
Shvatio sam kome
nocas zvona zvone
i s' kim spavas ti
u Zetskoj osam kroz tri

Jos jedan stepenik samo
noga bi krenula znam
al' srce nazad hoce
jer zna sta ceka ga tamo
minut do dna i jos dva
minuta do samoce

Bar pusti njegovu ruku
dok sa mnom pricas da znam
da sam ti znacio
sad tvoju napustam luku
jer ja sam slucajno tu
i sve sam shvatio

Ref. 2x

Jos jedan stepenik samo
najtezi korak do sad
uz stare stepenice

Tose Proeski
Cija si


Ponovo si nocas mila
lagala da nisi bila s njim
ja to osjetim

Ponovo su usne tvoje
drhtale k'o da se boje
da ti ne oprostim

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Ref. 2x
Jos su ti usne umorne
i sve sto kazes znam da nije
jos su ti suhe cipele
napolju znam da kisa lije

Jos su ti vreli obrazi
u oku sjaj ne prolazi
jos ti na licu pise cija si
samo moja nisi

Uzalud mi krijes lice
znam te oci izdajice
sve si odglumila

Isprljana poljupcima
otrovana dodirima
znam da si lagala

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati


Tose Proeski
Igra bez granica


Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zalijepe

Ref.
Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim

Sandi Cenov
Malena

Malena, nocas srusio se svijet
malena, sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze, snage mi daj
samo da prodje ova noc
tako prokleto sam cekam novi dan
prvi cetvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe, samo da znas
sve me ljube ko ti, sve mi lazu ko ti
i sve su moje, a tako sam sam

Ref. 4x
Malena, kako cu bez tebe sutra
malena, falit ce mi s tobom jutra
ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena

Malena, nocas srusio se svijet


Toni Cetinski
Tebe ne bih mjenjao


Hej, tebe ne bih mjenjao to nije prazan stih
ja te ne bih mjenjao za deset najboljih
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet

Hej, tebe ne bih mjenjao za pijesak Emira
ja te ne bih mjenjao za tajne svemira
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet

Ref.
Od svih na svijetu tom, ti si najvrednija
i sve sto zelim to si ti
na svijetu tom nista mi ne treba
sve sto zelim to si ti

Na svijetu tom, ti si najvrednija
jer da te nema umro bih

Hej, tebe ne bih mjenjao za miran ocean
ja te ne bih mjenjao za stvari sve sto znam
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet

Ref. 2x

Na svijetu tom, ti si najvrednija
Jer da te nema umro bih
hej, tebe ne bih mjenjao
to nije prazan stih......

Toni Cetinski
Onaj ko te ljubi sretan je


Obuci cu stare cipele
one znaju korak do tebe
da mi oci vezu s njima
naci cu te ja, jedina

Prevrnut' cu zemlju, gradove
sive ceste, vjetar, oblake
makar platio zivotom naci
cu te ja, jedina

Za mene jos vrijedi deset zapovijedi
nek' te nemam ja
zaljubljen sam bio samo jedno htio
da te ljubim zauvijek

Ref.
Onaj ko te ljubi sretan je
neka je, neka je
sa mnom ce se borit' za tebe
kunem se, kunem se

Spreman sam ti dati ovaj zivot cijeli
pitaj njega je li
potuc' se sa svima
a toliko srce pitaj ga dal' ima

Obuci cu stare cipele
one znaju korak do tebe
da mi oci vezu s njima
naci cu te ja, jedina

Za mene jos vrijedi deset zapovijedi
nek' te nemam ja
zaljubljen sam bio samo jedno htio
da te ljubim zauvijek

Ref.

Onaj ko te ljubi sretan je
neka je
sa mnom ce se borit' za tebe
kunem se...

Zeljko Samardzic
Posle duge veze


Ko da slusa vesti kada je vec ocigledno
necemo se sresti, drugo mi je sve svejedno
posle duge veze k'o da vreme stalo je
a uvek ima posle, tesim se

Posledice srece hoce nazad da te vrate
ne zna srce gde si, zelje te u stopu prate
posle duge veze sve su krace obmane
uvek ima posle, a ima i pre

Ref.
U oktobru bice u novembru
u novembru bice u decembru
bice bolje sto me vise loze
meni gore biti ne moze

U oktobru bice u novembru
u novembru bice u decembru
bice bolje sto me vise loze
srce mi bez tebe ne moze

Posle duge veze hrabrost mi je slaba strana
koraci u mestu, precice do starih dana
ne pale se svetla tamo gde je vecni mrak
te iskre u oku nisu znak

Nemam druga posla nego drugoj da se pustim
tamo gde si posla, tamo bih da dusu spustim
posle duge veze sve cu krace obmane
uvek ima posle, a ima i pre...


ponedjeljak, 03.12.2007.

PRAVA LJUBAV

Zaljubljenost i ljubav
Zašto su zaljubljeni toliko uvjereni da vole?

Zato što ne razlikuju odricanje od davanja. Onaj tko je zaljubljen koncentriran je, u stvari, na svoje osjećaje. Kad misli da mu onaj dugi uzvraća osjećaje, sretan je. Kad misli da to nije istina, nesretan je.

Zaljubljenost je osjećaj koji nas čini ovisnima o drugoj osobi. No, kao i u svakoj ovisnosti, najbitnije nam je da tu ovisnost zadovoljimo. Bitno nam je da smo s onim u koga smo zaljubljeni. Ako njemu nije do toga, to nas boli. Ako ipak izađe s nama, sretni smo. Ali cijelo vrijeme smo mi važni, a ne on(a) i njegove/njezine potrebe.

Kad smo zaljubljeni, imamo osjećaj da bismo i život dali za tu osobu. Međutim, mnogi koji to iskreno misle kažu da bi ubili tu istu osobu da ih prevari. Gdje je tu logika? Jest, logično je... ako prihvatimo da smo u toj "nesebičnoj" zaljubljenosti, u stvari, vrlo sebični.

Zbog intenziteta osjećaja da ne možemo bez dotičnog (dotične), mnogi zaljubljenost miješaju s ljubavlju. Međutim, u ljubavi ne postoje takvi dramatični osjećaji. Postoji samo osjećaj radosti, proizašao iz davanja. Za razliku od toga, u zaljubljenosti se često nečega odričemo, od svog slobodnog vremena do dostojanstva, pa često osjećaj radosti,

Zato svima onima koji ne vjeruju u ljubav poruka: Ne vjerujete u ljubav jer je još niste našli. Udarili ste u zid boli nastale uslijed vašeg vlastitog odricanja. Mnogi stanu na pola puta, umorni od boli zaljubljenosti i nikada ne nađu ljubav.

nadam se da se to nikome nece dogoditi da ne nade svoju pravu ljubav,ja sam svoju nasla,ali on mene nije..na kraju moja prava ljubav je otisla,a ja sam pustila njeogvu ruku da ode,dozvolila sam da ode jer je on to htio..ali vratio se kao prijatelj.........

PS:ANJA,ZNAS DA TE VOLIM KAO SVOJU SESTRU (NERODENU) DRAGO MI JE STO SI OPET S KRESOM,NADAM SE DA CES BITI SRETNA KAO I PRIJE TJ.VEC I JESI,IDES PREMA TOM PUTU...UVJERENA SAM DA CE TO POTRAJATI,PA MOZDA CK I DUZE OD 8 MJ.STO STE BILI PRIJE PREKIDA....svi koji citate moj blog,tj moji najblizi(osobe koje znam i poznajem) puno vam hvala na svemu...pusa :) vratila sam se onakva kakva sam bila,nasmijana i vesela,i s ponosom :)



komentari (8) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s