< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

koliko vas je bilooo???


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



koliko je sati???


Custom Myspace Clock


blogovi koje posjecujem:

Sisters 4ever

Ofčicaa

fairy

Ninnaaaaa

Dnevnik jedne obične princeze

AVATARIIII
AVATARIII
eo...stavila sam te u linkice...
btw...tnx na awataruu...

OSOBNA ISKAZNICA:
ime:ANNA
datum rođenja:03.07.1995.
broj moba:većina ljudi ga zna...kome treba nek se javi...
horoskopski znak:rak
razred:7.e

volim...hmmmm
*svoj mob
*msn (annchy.007@hotmail.com)
*svog bracuuu...
*malu sestricnuu...aaa...
*televiziju..
*jestiii..
*mmmm...coksuuuu...
*skolu (samo zadnji i prvi dan...)
*se smijati za glupostiii...
*kad sam dobre volje...
*komedije...
*i horore...
*plesati...

ne volim...hihi
*dvolicne ljude...
*one koji se prave vazni...
*kad je netko tuzan
*decke koji misle da su baje a zprv na kraju ispadnu glupi..hihi
*one koji paniceee...
*one koji za sve placuuu...aaa...


KISSY KISSY...


sad cu vam stavit neke slikice...

Black&White hearts

Hearts

Smile, I love you.

Photobucket

Couple

Animated Love

Photobucket

LOVE!

True Love

Who and i Kidding?

to bi za sad bilo to...ak se sjetite jos kojeg prijedloga da stvaim u box...odmah ja stavljam...kissy kissy...

četvrtak, 25.09.2008.

touch my body,put me on the floor..wrestle me around,play with me some more..touch my body,throw me on the bed..i just wanna make you feel like you never did..

heii...
ewo me...


ninna sry zbog ovih naslova...
al to mi e bas foraaa...
pusekicc...
vejkiiii....

nakon dugo vremena...tu sam..
kak bi lussy rekla lolchek...

sad sam bolesnaa...kmee..
al zato koristim ovo vrieme da nap post...
inace kad iam shk nemam vremena...
a prek vikenda nisam doma..


ehh....o cemu da vam pisem...
neam poima...


u shk sve normalno...
ipak je tek pocetak...
bar za mene..
znam da je vec proslo 4 tjedna al ipak...

hmm...
neam vam o cemu pisat...
nisam ni bila u shk ovai tjean tak da....

hjjjooojjjj...
nezz ko me natjerao da nap
ovaii postek....


dobro e dosta sam nap..
idem sad...


kad se sjetim neke ideje za napisat...
napisat cu...
sad bas i nisam raspolozena..
pa znate vec kak to ide..


tnx na kommicimaa...

sad jos pozzam ljude i idem...
pusekic:hmm...neda mi se pisat
jer cu nekoga zaboravit...
napisat cu samo neke...
lussy,tonka,nina,ema,ketty...
a ostale necu pisat jer sam liena....


byeee...
do sljeedeceg puta...
pusekiccc....

by:Anna xD






~12:02~ Say anything... (50) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.