lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

koliko vas je bilooo???


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



koliko je sati???


Custom Myspace Clock


blogovi koje posjecujem:

Sisters 4ever

Ofčicaa

fairy

Ninnaaaaa

Dnevnik jedne obične princeze

AVATARIIII
AVATARIII
eo...stavila sam te u linkice...
btw...tnx na awataruu...

OSOBNA ISKAZNICA:
ime:ANNA
datum rođenja:03.07.1995.
broj moba:većina ljudi ga zna...kome treba nek se javi...
horoskopski znak:rak
razred:7.e

volim...hmmmm
*svoj mob
*msn (annchy.007@hotmail.com)
*svog bracuuu...
*malu sestricnuu...aaa...
*televiziju..
*jestiii..
*mmmm...coksuuuu...
*skolu (samo zadnji i prvi dan...)
*se smijati za glupostiii...
*kad sam dobre volje...
*komedije...
*i horore...
*plesati...

ne volim...hihi
*dvolicne ljude...
*one koji se prave vazni...
*kad je netko tuzan
*decke koji misle da su baje a zprv na kraju ispadnu glupi..hihi
*one koji paniceee...
*one koji za sve placuuu...aaa...


KISSY KISSY...


sad cu vam stavit neke slikice...

Black&White hearts

Hearts

Smile, I love you.

Photobucket

Couple

Animated Love

Photobucket

LOVE!

True Love

Who and i Kidding?

to bi za sad bilo to...ak se sjetite jos kojeg prijedloga da stvaim u box...odmah ja stavljam...kissy kissy...

utorak, 17.06.2008.

hhh...

vidim da se nikom neda utipkavat adresu sa onog bloga...
hhh...
no nema veze...
tnx cure na kommovima...
samo da kazem...nije mi to toliko bitno...
dns su se svi svadali u skoli...mislim skoro svi, ja nisam...
no pricat cu vam o tome...
samo vam moram rec da su mi sve ocjene zakljucene...
wiiiiii...
mislim skoro sve jos dvije nisu...
no znam si prosjek tako da...
4.8...
to mi je najbolji prosjek u ovoj skoli...
zna da ssam ih do sad imala samo 3 ovo ce mi sad bit 4 al ipak je najbolji...
hiihihihihihihi...
no sad...
ovak dns su se cure svadale s monikom...opet ja nisam
ovako...
njoj se navodno svida jedan decko...
i onda su cure neke malo vise isle oko njga...mislim nije zabranjeno...
al ako im je frendica...
ehh...da
onda su se one sve svadale...
i znate kak to sve ide...kad se cure svadaju...hihihihiih...
ok....
ugl...ispostavilo se da se ona ne zanima za njega...
nego...on joj je samo simpa...
hiihihihih...
evo katarina...sad imas na kaj kommat...
hihiihihihi...
nije mi se vise dalo pisat kad nitko ne posjecuje...kaj cu bzvz...
ugl...
sad
idem...
i da...
jos jedna vijest...
ZA TRI DANA GOTOVA SKOLA...TO ZNATE...
al ja idem na more tako da necu pisat...
osim ako se tamo ne docepam interneta i kompa i bloga i svega toga...
volim vas puno...
napisat cu jos post u pet i mozda jos jednom no onda putujem i nema me vise...
no javim vam se kad dodem...
kissaaa velikaaa...
P.S.kommajte...



~13:32~ Say anything... (11) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.