Ime ruže...

petak, 13.10.2006.

Petak 13. Običan dan...?

(Inspiraciju dobih radi prepirke dragih mi prijatelja na treningu. Pravo objavljivanja imena...nemam)

Sad će većina reč something like: ''Ma kakvi, ne vjerujem ja u to, ma to su gluposti, kakav petak 13.'' itd itd. E draga moja većino, zašto ja onda cijeli tjedan slušam: '' Za tjedan dana je petak 13. Sutra je petak 13. Danas je petak 13. Jučer je bio petak 13.'' Imam samo 2 izbora, plakat ili se smijat.

I tako je došao taj dan... pošpricali ste se pastom za zube, tost vam se zalijepio za toster, sve dlake na glavi stoje vodoravno, samo jedna jedina- okomito, doveo mi je pauka u sobu... Ma petak 13. je kriv za tu glupu dlaku na glavi...Je, je. Znam, znam.

I konačno dođete na vrijeme u školu, te vam nije jasno zašto vas svi blijedo gledaju. 'Pa došao sam na vrijeme! Huh.' (Ali pastu za zube i dlaku nasred glave...niste primjetili!)

Draga većino, imam utjehu za vas... petak 13. je postao toliko medijski popularan, da ne kažem iskomercijaliziran (jer tu riječ volim koristit za glazbu, zvučim pametno). Počevši od filma tim imenom, završivši...ovime:
Avio kompanije nemaju broj 13 kao oznaku leta, a u avionima nema 13. reda sjedala. U mnogim hotelima diljem svijeta 13. kat i sobe broj 13 označene su drugačije. Broj 13 asocira na Posljednju večeru Isusovu i 12 apostola, pa se često pazi da se u društvu ne nađe 13 osoba jer tko prvi ode iz društva....bla bla

Petak je inaće omiljen dan u tjednu, čemu onda takva mišljenja? Da vam se nešto dogodilo na petak 12. komentara ne bi bilo. Petak 13. je jedini dan na koji konačno odgovornost za svoje postupke možete prebacit na nekog drugog...petak 13. mi je digo dlaku na glavi! Zločesti petak 13.! Bad, bad...(Nekima je to jedina dlaka koju imaju...)
Ja to ne radim. (Samo je kriv za to šta sam krivo stala na treningu, eh da, i onu baku u tramvaju je razljutio pa mi je rekla da sam kučka, i da...bacio je čokoladu na moju majicu!) Ma ne, kud bi ga ja krivila.

Moram se pomirit s činjenicom da ću ga trpit još dugo. Vjerujte, bolje i on nego prepirka prijatelja da li je netko završio FER ili elektrotehniku. Šta je najbolje, prepirka je dugo trajala dok se nije umiješao netko sa strane i reko: ''Ljudi, pa to vam je jedno te isto.''

Nakratko prepuštam riječ stručnjacima:
''Psiholozi tvrde da, ako se usredotočimo na njega onda ćemo sami kreirati svoju nesreću upravo time što polažemo pažnju praznovjerju.''

Valjda.

Pozdrav!

- 22:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #




Cursors