*Samo je jedan zagrljaj dovoljan da shvatiš da si siguran.
Samo je jedan poljubac dovoljan da shvatiš da te netko voli.
Samo je jedna sitnica dovoljna da ti zagorča život....*

Stars Glitters

Stars Glitters



Imam malog anđela koji
leti okolo sa čekićem i tuče

ljude!Svakog kog udari,dobije
malo mog prijateljstva i

ljubavi..Nadam se da će tebe
pretući!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws





www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws


www.bigoo.ws




Image Hosted by ImageShack.us


Lyrics Search





Uživaj u životu maksimalno,
uzmi sve što ti daje,
ne žali za izglubljenim
jer život kratko traje


Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve sto ljudima treba, ljubav je potok sto tece iz raja, a poljubac je putic sto dva srca spaja...

Image Hosted by ImageShack.us

fora je-> Taj odsjaj...taj osmijeh...ta inteligencija...to lijepo lice, a nadasve te preljepe oci...Ali dosta o meni, kako si mi ti?

Image Hosted by ImageShack.us

Prestat cu te voljet, prestat cu te gledat, prestat cu ti se divit, kad prestanem zivit.

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav i prijateljstvo dvije su lijepe rijeci al je oboje tesko steci. Zato prijateljstvo pruzaj svima, a ljubav samo voljenima.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

Ljepota je prolazna, zivot kratko traje, sve sto imam moje srce ti daje, uzmi moju ljubav jer znam samo jedno - sve na ovom svijetu nije kao ti vrijedno…

Image Hosted by ImageShack.us


na pijesku napisah tvoje ime ali ga obrisa vjetar ludi. na stablu ga urezah ali ga posjekose zli ljudi. tad ga urezah u srce svoje gdje ce zauvijek ostati moje

Image Hosted by ImageShack.us


Falis mi cijeli dan. Jedva cekam da te vidim. Da udjes u mene. Da dodjem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja pidžama->fora!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


ZBOG NJE SAM NESRETAN,
ZBOG NJE SAM PRESRETAN,
NAMA JE RIJEKA SVE,
MI ŽIVIMO ZBOG NJE,
ZA NJU NAVIJAMO
POD NAŠIM STIJENAMA,
TEČE KO RIJEČINA U NAŠIM VENAMA
I PROTIV HAJDUKA I PROTIV DINAMA,
BIT ĆEMO UZ TEBE NA SVIM TRIBINAMA,
I NEKA SVATKO ZNA NEK ČUJE HRVATSKA,
NAČIN ŽIVOTA JE: DA RIJEKU VOLIM JAAAA!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svi mi imamo svog anđela i nitko nije sam,
Jer upravo u ovom trenutku,
Dok čitaš ove riječi:

Netko je vrlo ponosan na tebe,
Netko misli na tebe,
Netko brine za tebe,

Nekome nedostaješ,
Netko želi razgovarati s
tobom,
Netko želi da nemaš
problema,
Netko ti je zahvalan
za pomoć,
Netko te želi držati za ruku,

Netko ti želi da bude sve dobro,
Netko želi da si sretan,
Netko želi da ga pronađeš,

Netko ti želi pokloniti nešto,
Netko vjeruje da si ti njegov
poklon,
Netko te voli,

Netko se divi tvojoj snazi,
Netko misli na tebe i
smješka ti se,
Nekome je potrebno tvoje
rame i prijateljstvo.
Nisi sama!!


Image Hosted by ImageShack.us


Kad bi naše prijateljstvo ovisilo o vremenu i prostoru, onda bismo, svladavši vrijeme i prostor, upropastili i naše bratstvo! Svladamo li prostor, ostaje nam samo OVDJE. Svladamo li vrijeme, ostaje nam samo SADA. Zar ne misliš da ćemo se na tom putu, između Sada i Ovdje, ipak povremeno susretati?

Image Hosted by ImageShack.us



Naučila sam... da trebamo biti zahvalni što nam Bog ne daje uvijek ono što tražimo
Naučila sam... da uvijek možeš za nekoga moliti, kad nema snage da si može pomoći na drugi način.
Naučla sam... da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život zahtijeva od tebe, uvijek potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.
Naučila sam... da je biti ljubazan važnije nego biti u pravu. Naučila sam... da ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane.
Naučila sam... da svatko koga sretneš, zaslužuje da ga pozdraviš s osmjehom.
Naučila sam... da dobre prilike nikada nisu izgubljene; netko će se uvijek poslužiti onima koje ti propustiš. Naučila sam... kada se naučiš živjeti u luci gorčine, sreća će se uvijek sidriti negdje drugdje.
Naučila sam... da treba dijeliti riječi koje su nježne i mekane, jer češ ih sutra možda morati pojesti. Naučila sam... da je osmjeh jedan jeftin način da popraviš svoj izgled.
Naučila sam... da ne mogu odabrati kako se osjećam, ali da mogu odabrati što ću napraviti u vezi toga. Naučila sam... da svi žele živjeti na planini, ali da se sva sreća i rast događaju dok se uspinješ.
Naučila sam... da je dobro davati savjet samo u dva slučaja: kada ga netko traži ili kada je pitanje života i smrti. Naučila sam... kada planiraš osvetiti se nekome, time samo dozvoljavaš sebi da te ta osoba nastavi vrijeđati.
Naučila sam... što imam manje vremena, više stvari mogu napraviti.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)






pjesmice za
DOWNLOAD

Groove Coverage-Milion tears

dOwNLoAd

Jens O- One More

dOwNLoAd

Toše Proeski- Veži Me Za Sebe

dOwNLoAd

Simple Plan- Welcome to my life

dOwNLoAd

Antonija i Toše- Volim Osmijeh Tvoj

dOwNLoAd

DOSTA ZA SADA ALI AKO IMATE KAKVIH ŽELJA SAMO OSTAVITE U KOMENTARIMA PA ĆU STAVIT LINKIĆ.....

× AboUt mE

e ovo sam vam ja...


Image Hosted by ImageShack.us


× ja sam ja...najjednostawniji opis mene
jedna jedina na swijetu…koja se.....
× odaziwa na ime Andrea,,,okrenut će se i ako ju zowete ~°De!c@ M@l@~,Janica, Žarko...
× ima 16 goDiNa...jEah...=)
× idem u ludaru imenom „EkoNOmsKa ŠkoLA mIjE MiRKov!Ća RiJeKa
× po HOroSKoPu sMA oPasNA DjEv!c@,,,not
× žiwim u pRediWnom gRadU po iMenu rIjEkA-->
× loKaciJA: goRe Na onOm bRdu zvaNoM: dRžAvA kOzaLA
× užAsno sAM čUdNa, PrEcUdNa...MaLo LjUdi Me ShVaCA...
× fuLL saM eMotiWna(zNam dA sE neKad Nebi reKlo)…
× jAAAAko tWrdoGlawA…

×VOLIM×
×svoje frendice posebno moju Makicu....
×hranu iako se trudim stalno bit na djeti.....naravno od SUTRA...
×duhovite i nasmijane osobe.....
×muziku....sve vrste....
×svoju sobu i krativni nered koji njome hara....
×mog psića Mrvicu......
×izlaziti s frendovima....

×NE VOLIM×
×zle i licemjerne ljude...a ima ih svuda....
×naravno školu i vampire u njoj
×kada su mi frendovi tužni....
×ljubomoru...
Ma sve vas ja puno volim......

ako vas zanima nešto više možete me nać na;

Image Hosted by ImageShack.us
andreaz_1991@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
298-053-732

Image Hosted by ImageShack.us
deica_mala



Image Hosted by ImageShack.us

Život je tek nepovratna rijeka sjećanja što teče koritom neispunjenih želja,
propuštenih prilika,

neostvarenih snova;
a na kraju svog toka,

zajedno sa Suncem se gubi
u tihom smiraju
bezdana........A sve što ostane je
tek rosna izmaglica sjećanja......

Animal Glitters

Animal Glitters











Image Hosted by ImageShack.us


..DA LI ZNAS DA MOZES UVIJEK RACUNATI NA MENE??? ... U TRENUTKU, VREMENU I MJESTU KAD ME ZATREBAS, POZOVI ME I BIT CU S TOBOM!!!


Image Hosted by ImageShack.us


…iskrenost i ljubav mogu svladati i najveće životne prepreke…

…ako nekog voliš, iskreno ga voli, nemoj ga prevarit jer znaj da to boli…

…ne pokazuj sreću onome tko pati, njega će to boljeti, a ti nećeš znati…


Image Hosted by ImageShack.us



Dream abaut what pleases you,
go whwre you want to go,
be who you want to be,
you only have one life,
to do what makes you happy...


Image Hosted by ImageShack.us


**Mi smo generacija bez milosti:
Proslost-mrzimo!
Sadasnjost-preziremo!
Buducnost-nemamo!**


Image Hosted by ImageShack.us


...friends are like stars
they come and go,
but they are always there for you...


Image Hosted by ImageShack.us


...I wanna stand with you on a mountain, I wanna bathe with you in the sea. I wanna lay like this forever, until the sky falls down on me...

Image Hosted by ImageShack.us




Kad otkrivaš u sebi drugu osobu, to je zaljubljenost. A otkrivanje sebe u drugoj osobi je ljubav.

Čovjek mora biti dovoljno velik da prizna svoje pogreške, dovoljno pametan da od njih nešto nauči i dovoljno jak da ih ispravi.

Ne postoji izgubljena ljubav; postoji samo ljubav na koju nismo bili spremni.

Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, i još čudnije: kako često nam baš to malo nedostaje!


Kad vam filozof odgovori na postavljeno pitanje, više i sami ne razumijete što ste ga pitali. ----> za najveceg filozofa na svijetu...lol

Teže je prikrivati osjećaje koje imamo, nego glumiti osjećaje koje nemamo.


Image Hosted by ImageShack.us




petak, 07.12.2007.

...sve samo ne normalan post...

ivana je hajj...opila ju čokolada......vjerovali ili ne.....ona vidi bjelo svjetlo.....i sada me pita dal da ide prema njemu....nije ona bas dobro...a samo sam je čokoladom ponudila.....ajme ona bi upaljač....ona bi palila....lutriju...i sada krivi moju mamu zamislite...ok...post je krenuo u krivom smjeru...ivani je sve naaaaajjssss....bože ja ju fakat ne poznam....znam da čokolada cudno djeluje na nju al ovo je ufff precudino.....sada pjeva steta sto je kurva....bože pomozi joj...dal da zovem hitnu...jer njoj zbilja nije dobro....okkkk....
jeste znali da je putokaz i semafor isto sranje...e pa ivana tvrdi da je....MIRANDA OD SADA SMO SEMAFORI!!!!!
...za one koje neznaju ivana pjeva u semaforima....daa...inace ivana vam je veliki fan obesnela (za ona koje neznaju to je gradonacelik naseg grada....da...nece dugo...)

nego idemo na ozbiljnije tebe...rigam vec 2 dana...daa.....s radošću vas obavještam da je ivana bek....droga ja sakrivena...i daleko od ivane...da da...ako je ikada zovete doma (nemojte) sakrite sve slatko i nikako joj ne nudite...evenutalo vodu...a ni to...

da sada pali po narodljacima...ona ista rokerica....sta droga radi ljudima...izvucite pouku iz ovog sučaja....upravo je izjavila da je lepa do bola....ok ovo je sik....dosta o toj luđakinji...e znate da ju je lopača odbila...pretežak slučaj...


u mom fakt ap životu je sve ok...skola ok...bum prošla s 4...gotovo sigurno...o ljubavi necemo....zar ne....to je tema svih u zadnje vrijeme pa moja bas nece bit...nece...ne ne...
mislim da je i više nego dovoljno za sada..zanemarite gramatičke i pravopisne pogreske neda mi se ispravljat......obecajem ubrzo novi post....
ljubim vas sve....kiss



| Just Say SomeThiNg (32) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.