† Has no one told you she's not breathing? Hello ... †

Konačno sam se počela osječati nekako dovoljno dobrom za njega i onda mi je sve upropastio ... Ja ga ne zaslužujem!? Mislim da to nije istina ... Možda on mene ne zaslužuje. Opet je lagao da me voli ... I'm sick of it all. Barem 5 puta sam sama sebi obećala da ga više neću spominjati i brinuti se za njega, gdje god bio i što radio, da više necu plakati. Neki dan je rekao da sam stalno tužna...pa kako i nebi bila! A uostalom ON je taj koji je plakao tobože svaku večer za njom i žalio i sebe i život svoj i sve ostalo, pa jel nebi onda trebao znati kako je meni!? Nemogu pisati više ... Ne o njemu! Nije zaslužio niti jednu od ovih riječi koju sam napisala.
Mrzim ... Mrzim to! Uvjerio me ... opet me uvjerio u nemoguce! Nemogu si pomoci ... Opet sam se rezala. Zbog tog kretena! Osjecam se kao da sam prestala disati, nešto me guši, stalno, kad god pokušam biti sretna nešto me spriječi. I mrzim to! Mrzim to što ga volim, i što nikad dosad nisam ni prestala... To mrzim najviše od svega! I šta će biti dalje? Morat ću gledati njega i opet neku novu NJU, zaljubljene, sretne itd. Samo se nadam da ta nova neće opet biti jedna od mojih prijateljica ... Osjećati ću se kao kao zadnja budala na svijetu, kao da nema jadnijeg čovjeka na svijetu od mene. Al nema veze, glavno da je on sretan i zadovoljan, za druge ga zaboli ...... Ma necu više pisat samo se naživciram i poživčanim i ostalo...


"Hello"

Playground school bell rings again
Rain clouds come to play again

Has no one told you she's not breathing? Hello
I am your mind giving you someone to talk to
Hello

If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me, I'm not broken
Hello I'm the lie living for you so you can hide

Don't cry

Suddenly I know I'm not sleeping
Hello I'm still here
All that's left of yesterday


by : EVANESCENCE

21.12.2006. u 23:40 ** And you said ... 98 ** Keep it real ** Let's see ** Go

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Wanna see?

†...your voice has chased away all the sanity in me...†

If I had a world of my own,
everything would be nonsense,
nothing would be what it is
because everything would be what it isn't, and contrary wise,
and what it is, it wouldn't be,
and what it wouldn't be it would you see?
thely'll be together 4ever :'(




ovoliko vas je bilo ovdje od 12.12.
Hit Counter




Tko sam ja
Kazaljka u satu vremena,
nepromišljena ličnost i odsjaj u vatri,
cura sa nadom,
cura koja živi za budućnost
zrno pijeska u svemiru vječnosti
cura koja živi u korak sa zaustavljenim vremenom,
ona koja čeka zadnji odkucaj sata nesreće i tuge
ona koja se ne osvrće iza sebe
ona koja korača putem prosutim trnjem, pokriven
srebrenim plaštom mjesečine...
Kadkad tužna, kadkad sretna
borim se sa životom
za vječnost...