† ... and you still have all of me ... †

Mislim da ta sjecanja nikada nece nestati. Grlio me ... a nije me volio. Svaki dan ga vidim, gdje god dođem negdje ga moram sresti. Sick ... A ustvari, da ga ne vidim mislim da bi mrzila svaki kutak ovog usranog svijeta. A dan kad je on ostavio mene i tako sam vec proklela bezbroj puta, i dan i njega i dan kad se rodio i NJU. Ustvari onu 1. NJU ... A ove druge da i ne pričam. Bonnie & Clyde ... Da, to je nekaada 'bila' naša pjesma. S naglaskom na 'bila' jer ju je on poklonio drugoj NJOJ ... No i to preživjeh ... jedva. Suze koje sam isplakala ni bog ne bi mogao prebrojati. I to sve za ništa ... Ustvari, nije bilo ništa, bilo je iskorištavanje. Al nema veze, Boga am molila za još jednu šansu, ma kakva ona bila. Sad necu lagati i reci da ga više nikada ne želim vidjeti. Želim! Želim plakati u njegovu zagrljaju sve dok ne isplačem tolko suza da se utopimo i on i ja, da možemo zauvijek biti zajedno ... A bezveze, jer znam da on to ne želi. Ne voli me, nije mu uopce stalo do mene. Samo glumi. A najviše od svega me boli to što sam samo OK a ona 3. ONA je SUPER! Uz toliko ogovaranja ona je SUPER, a ja, kojoj se činilo da me bar malo voli, ja sam OK. I uvijek je na meni gledao samo loše osobine i kad god bi napravio neku glupost rekao je A ŠTA SE ODMAH LJUTIŠ?!, tako da sam često, prečesto morala glumiti da mi ništa ne smeta. I takav je moj život u posljednjih par mjeseci... Povrijeda za povrijedom i baš ko sol na ranu mi dođe ON, jedan drugi ON ... I tako je u mom srcu nastala rupa, ona crna rupa o kojoj se rijetko kada usudim pisati pa necu ni sad. Još samo želim reci da se najbolje od svega sjecam kad smo sjedili na tribinama i rekao je OPROSTI MI MOLIM TE, JA TEBE STVRNO VOLIM...Drugi dan prohodao je s onom 3. NJOM ...

09.12.2006. u 19:56 ** And you said ... 102 ** Keep it real ** Let's see ** Go

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Wanna see?

†...your voice has chased away all the sanity in me...†

If I had a world of my own,
everything would be nonsense,
nothing would be what it is
because everything would be what it isn't, and contrary wise,
and what it is, it wouldn't be,
and what it wouldn't be it would you see?
thely'll be together 4ever :'(




ovoliko vas je bilo ovdje od 12.12.
Hit Counter




Tko sam ja
Kazaljka u satu vremena,
nepromišljena ličnost i odsjaj u vatri,
cura sa nadom,
cura koja živi za budućnost
zrno pijeska u svemiru vječnosti
cura koja živi u korak sa zaustavljenim vremenom,
ona koja čeka zadnji odkucaj sata nesreće i tuge
ona koja se ne osvrće iza sebe
ona koja korača putem prosutim trnjem, pokriven
srebrenim plaštom mjesečine...
Kadkad tužna, kadkad sretna
borim se sa životom
za vječnost...