MADE BY:ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moji snovi isprepleteni stvarnošću-tko sam?što sam?ja sam samo sanjar,čiji pogled gasne u magli i memli,živio s usput,ko da sanjam,kao mnogi ljudi na toj zemlji.....


ples kiše nas uči životu i raspjevanom padanju s neba na zemlju, u koju se imamo rastočiti



-kažem čeri da smo stranci, kao što to i morrison reče, usamljeni marginalci, polusvijet
-pljuni na svoju facu i postani čovjek, nek' se čuje i tvoja riječ

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 29.09.2007.

ti?on?ili oni?

:siguran sam ili samo mislim da sam siguran
staklenim nogama
ovo je hod po tankoj žici
maskiran sam ili samo mislim da sam maskiran
Pod ovim bojama
Govorim samo reci sto me kriju
Sastavicu krajeve
Iscepane poruke
Tragove pod prozorom
I obale pod jastukom
Kao u snu
Oprezan sam
Tvoje oci gledaju u moj dlan
Ti ne znas ko sam ja
Ja ne znam ko bih mogao biti
Pokusaj saznati
Ni iz cega sklopiti
Podigni zavesuPokazi sve sto mislis da krijem ....
pokušaj spoznaje ne uspijeva svaki put...nakon pada ustaneš i pokušaš ponovo...jel u tome bit?
ili?
možda nije ni bitno...možda je bit u tome šta nema biti..svako kreira vlastitu...bang
ima li ovo kakvog smisla?

- 20:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.