Imbarazzata

petak, 28.01.2011.

Zašto sam se odlučila pokušati pisati

Ovaj tekst djelomično je nastao kao reakcija na Marcelinin i Fletlajnov post, a djelomično je to nešto o čemu već dulje vrijeme razmišljam.

Sve mi se više čini kao da je rješenje muško-ženskih odnosa, ali i među- ljudskih odnosa općenito zapravo vrlo jednostavno. Prvo i osnovno ljudi dragi odlučite što bi vi od svog partnera željeli. I to se odnosi na predstavnike oba spola. Dosta mi je curki koje se žale kako ih je opet sjebao neki frajer. Kao one su se nadale ozbiljnoj vezi, a onda su počele izlaziti s tim jednim tipom (koji by the way svima poznat kao netko tko stalno šara okolo, ne želi ozbiljnu vezu, nezreo, neozbiljan i izrazito sebičan tip) i gle čuda nakon par tjedana dobrog seksa i zabave tip ih je napucao, a one sad jadne i zaljubljene pate za njim. Gle stara moja, a kaj si ti očekivala?!!! Ili žali mi se frend kako nikako da započne neku ozbiljnu vezu. Onda nakon par minuta razgovora shvatim da ganja neku sisatu osamnaestogodišnjakinju koju je upoznao u nekom disko klubu. Kad su se upoznali prvo ga je pitala kaj radi, a onda koji auto vozi. Halo i tada ti nije zazvonilo da nekaj ne štima? Kaže zaljubio se. Gle stari moj shvaćam da si se napalio, ali nemoj mi molim te pričati o ljubavi. Pustite sve takve kitove i mačke da se međusobno množe, a vi sjednite i razmislite još jednom što doista tražite. Sise ili bliskost? Popularnost ili povjerenje?

Curka iz moje priče ima problem koji je čest kod nas žena (iako poznajem i nekoliko tipova s istim defektom, pa ne sumnjam da ih ima još) a to je da mislimo kako nekog možemo promijeniti, samo ako se taj netko dovoljno zaljubi u nas. Uvjerenje kako će se neozbiljan tip koji skače iz kreveta u krevet uozbiljiti i odjednom postati smiren i vjeran budući muž samo je blaža varijanta puno gorih priča. Žena koje vjeruju kako će zlostavljač prestati biti zlostavljač samom činjenicom što će se zaljubiti u njih. Gle najbolje je da to shvatite u startu – neće. I kad nakon što ih je ovaj prvi još jednom prevario s prvom curkom s boljom guzom od njihove ili kad ih je ovaj drugi još jednom brutalno izvrijeđao ili udario, one plačući mrmljaju kako ga vole. – Ma što to točno kod njega voliš? To što je idiot ili to što je divljak? – Vole one nešto sasvim drugo. Onaj skriveni potencijal koji taj frajer negdje duboko u sebi skriva. I sebe u ulozi spasiteljice koja će tu skrivenu dobrotu svojom inteligencijom, šarmom i svim drugim nezaboravnim kvalitetama izvući iz njega. Znam da bi me zbog ovakvih izjava mogle mrziti mnoge žene, ali ovo tvrdim samo zato što sam i ja jednom bila uvjerena da sam sposobna svojim kvalitetama promijeniti neke zlostavljače u koje sam se tako „beznadno zaljubljivala“. Ma pizdarije. Jedino u što sam doista tada bila zaljubljena je ta vizija sebe kao spasiteljice koja će ih izvesti na pravi put i koju će oni zbog toga zauvijek voljeti. Naravno da se to nikada nije dogodilo. Jedino što sam iz takvih veza dobila je puno, puno suza i iskustvo ili neka vrst samospoznaje zahvaljujući kojoj sam znala prepoznati kada se onaj pravi konačno pojavio u mom životu. Da sam ga upoznala koju godinu prije i bez tih gadnih iskustava možda bih ga otpisala kao nezanimljivog i neizazovnog. A ovako sam znala, on je već sada upravo onakav kakvog želim, kakav mi treba kao partner uz kojeg ću biti sretna. I ne želim da se ikada promijeni. Ma daleko od toga da on ne radi 1001 stvar koja me može dovesti do ludila, ali sve su to beznačajne sitnice. Jer i on mene voli upravo takvu kakva jesam. S malim sisama, krivim nogama, nadrkanu u ranim jutarnjim satima i što ga ljuti najviše od svega – koja jaaako teško izgovara bilo što o svojim osjećajima. I zato sam eto odlučila pokušati pisati.
S druge strane i frajeri istina je imaju puno problema i krivih percepcija o tome kakva bi njihova partnerica trebala biti. Taj moj frend recimo, neprestano se žali kako ne može pronaći curu s kojom bi započeo „ozbiljnu vezu“. S druge strane neprestano se zaljubljuje u neke curke ili puno premlade da bi uopće počele razmišljati o ozbiljnoj vezi (jer da: ne žele sve cure ozbiljnu vezu i brak čim se rode neke itekako žele provesti mladost zabavljajući se i eksperimentirajući s raznim tipovima i zašto ne?) ili neke koje su već bile u vezi. Kad sam mu u nekoliko navrata željela skrenuti pozornost na neke svoje frendice koje također žele započeti „nešto ozbiljno“ s gnušanjem je te sugestije odbio uz komentar da su one „dosadnjikave“. Mislim da bi mu život bio puno jednostavniji da si odmah u startu priznao da je ono što želi dobra zabava i da ni sam još nije spreman „za ništa ozbiljno“ i da to naravno prizna i curkama s kojima se druži. Jer u protivnom u velikoj je opasnosti da i on postane negativac s početka priče i tako ješ jednom zatvori taj krug „zapetljanih muško-ženskih“ odnosa.

28.01.2011. u 17:11 • 2 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2011 (1)
Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pišem ne bih li sama sebi razijasnila neke stvari koje me muče.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr