lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O meni, tokio hotelu i tako.... Najwishe o mojim problemima....

Mjuza...
The Best Damn Thing by Avril Lavigne



Tom, moj tome... Reci ti meni koliko je sada sati...


Created by Crazyprofile.com


Da widimo kolko vas je ovaj trenurtak:





Ime: Veronika

Prezime: Nije za javnost!!

Datum i godina rođenja: 3.3.1994.

Nadimci: veky, vero, vexy, sexy sowa, sowcha, sowich... (ugl. najbolje da me zovete veky!!yes)

Razred: 7.a - THE BEEEST!!!!naughty

Živim u: Rijeci, u predjelu koje se zove KRNJEWO!!nut

U horoskopu sam: Ribica...

Ljubav: nemam dečka...

Volim:
-svog psa
-Tomacerek
-sestre
-roditelje
-dobro društvo
-svoje naj frendice Karin & Deu (Andreu iz sk8 parka!)kiss
-lizaljke
-crnu & plawu boju
-swoj komp & mob
-sk8 parknut
-swoju ekipicu (u sastawu: ja, karin, dea, ary, adry, aida)...cool party

Ne volim:
-narodnjake
-ogovaranja
-laži
-umišljene ljude...namcorlud

Slušam:
-Tokio hotel
-Simple plan
-Avril Lavigne
-The Rasmus
....

Naj frendice: Karin & Dea (Andrea iz sk8 parka!)...

Naj pjesme:
-Der letzte tag, Rette mich & Spring nicht
-Girlfriend, The best damn thing, Take me away, Complicated & Alone
-Shot & Lucifrer's angel
-Wellcome to my life, Perfect & Shut up
.....

Naj pjewachi i pjewachice: Bill Kaulitz & Avril lavigne

Naj časopisi:
-njem. Bravo & hrv. Bravo
-Popcorn
-Yam
-Top of the pops

Naj serija: One tree hill cerek

My msn:
ichlibetokiohotel@hotmail.com

My AwAtAr:



Čiji sam tip cure:

Tokio Hotel ID-Card von Veronika

Kakaw je moj blogach??
Cool je....
Ok je... more i bolje....
Michi to s neta....
Glup je....
pollcode.com free polls




Linkovi

×~×BloG×~×

×~×KaRiN×~×-moja bestica.... posjetite blog obavezno!!yesyes

×~×AidA×~×-super blog i super frendicanaughty

×~×IWaNa×~×-cool curanut

×~×MaMa×~×-moja mama.... ak baš želite možete posjetit blog... hehe.....rolleyes

×~×SeKa1×~×-starija sestra.....rolleyes

×~×SeKa2×~×-mlađa sestra...rolleyes

×~×StEpHy×~×-fora frendica i isto tako fora blog....yes

×~×KiKa×~×-fora frendica.... mora hitno promijenit dizajn... hehe....yes

×~×IwOnA1×~×-fora frendica i sto tako fora blog...party

×~×IwOnA2×~×-njezin drugi blog!!

×~׎đ€Ł@×~×-jedna cool cura....nut

×~×DiAbLiCa×~×-fora blog, fora cura!!nut

×~×MiChAeLa×~×-jedna cura...naughty

×~×DeViLiSh_TwInS×~×- aida i lea... fora cure!! naughty

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Zabava
































MoJa AbEcEdA:

A- Andrea.... jedna od mojih naj naj naj frendica)

B- Bill Kaulitz.... pjevač legendarne grupe TOKIO HOTEL)

C- carstvo... jednom.. kad umrem... doći ću u neko carstvo... na nebu... ahhh)

Č- Sa tim slovom počinje moje prezime...

Ć- ćupavko... tako mi se zove moj mali medo...)

D- dan... zasigurno je prekratak!!!)

E- Europa (haha... na tom kontinentu nažalost živim...)

F- fizika... ne volim je.... ne volim ni jedan predmet... pa ni ovaj... hahaha...

G- gulaš... to ja jedan od rijetkih jela koje volim...

H- HRVATSKA...

I- Irska... fora zemlja...

J- jagode... obožavam ih...

K- Karin & Katarina... Karin mi je naj frendica... a Katarina mi je moja seka (starija)

L- lova... aha..

Lj- ljubav... predivan osjecaj....

M- Mihaela... mlađa sekica....

N- nalivpero.... to počinje s n.... hehe...

Nj- Njemačka.... ne treba ju puno predstavljat...

O- One tree hill... naj serija....

P- pas... najdraža životinja....

R- riba.... moj horoskopski znak...

S- Sk8 park... najbolji park...

Š- Škola... mrzim ju... jedva cekam da prestane...

T- Tom & Tokio hotel... ahh.. tom je najzgodniji dečko... a Tokio hotel.... zna se šta je... NAJBOLJA GRUPA....

U-um... moja um baš i nije predobra... hehe...

V- Veronika.. tako se zovem...

Z- zajebancija... koji put je dobra... a koji put je....

Ž- životinje... obozavam ih....


 

 

petak, 08.06.2007.

O meni.....

Ja sam Veronika, a zovu me veky! Idem u 7 razred škole čije ime nije časno!!!naughty Živim u Rijecu, u predjelu koje se zove KRNJEVO!!!yes Imam psa Gricku (žensko). Slušam: Tokio hotel, Avril Lavigne, The rasmus, Simple plan.... Najdraže pjesme su mi: Der letzte tag, Rette mich, Spring nicht, Girlfriend, The best damn thing, Take me away, Complicated, Shot, Lucifrer's angel, Wellcome to my life, Perfect, Shut up... Mrzim ogovaranje i takve gluposti!!!yes Naj frendica mi je Karin!!!party
Ovim putem pozzam Aidu i Maju, a posebno Karin i Ivonu koje su me nagovorille da napravim blog!!!!yesnaughty
KisSsSsSsS & PozZzZzZzZwavemah
By:
Veky

|...pLs Za MeNe... KoMeNtIrAj MiIiI... 22| ....AkO hOcHeSh iMaJ tO cRnO nA bJelo...| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.