nikad dosta

nedjelja, 04.06.2006.

šmrc...

Nos mi curi.Jako.
Oči mi suze.I peku me.
Kašljem.
Kišem.
Boli me svaki zglob.
Ukočena su mi leđa.
Grlo me boli.Upaljeno je.
Imam temperaturu.

Prehladila sam se.

Odlično.Sad kad je krej škole,kad se treba veselit i tulumarit,je doma ležim u krevetu i jaučem.
Tak mi itreba kad mi je teško nosit kišobran.Prošli sam tjedan pokisla do kože tri puta.A kiša je padala tri puta.

Sutra moram u školu.Čekaju me dva ispita.

Hrana?
Čet i pet ok,po planu,dobro,nije samo voda,al je samo tekućina.
Sub i ned?
Nije samo povrće,al ne zato šta nisam mogla izdržat,nego zato šta sam fakat slaba i mama me samo kljoka s tabletama(a na svakoj piše-uzeti prije/poslije jela).Vitamini,trebaju ti vitamini...Da,da...

Al dobro,ovaj put bar imam smislenu i poštenu izliku zašto nisam ostvarila plan.

Od suta po do sljedećeg pon(to je 7 dana) jedem samo povrće.I pijem vodu.
Valjda ću skinut kilu-dvije,pa ću imat manje muke prije mora.

Kao što vidite,napustio me onaj glupi pesimizam.I neka je.Bolest čini čuda...:)

Ništa,idem ja lijepo sad u krevet,izležavat se i pijuckat čaj...
A od sutr samo rad,red i disciplina!

Pusa

04.06.2006. u 17:26 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

tri,dva,jedan...

Dosta mi je...Jedva da sam na pola puta do tridesete godine,a već sam isprobala više toga nego što će većina tokom cijelog života.Ne drogiram se,da odmah razjasnimo.Prestala sam pušiti.Ponekad se naroljam.Nisam nešto čudna,jednostavno sam u pubertetu.Ništa mi ne paše i sve mi smeta.Imam komplekse vezane uz težinu.Ovaj blog je uglavnom o tome.

visina=165 cm(narasla sam!)
sadašnja težina=62 kg(ZNAM...)
ŽELIM=45 kg

imala sam-69 kg(ali to je bilo prije,i više nije i nikad neće biti)

godine=15

*moje slike:
datum posta u kojem su objavljene:
°12.5.2006.
°15.5.2006.*

ČITAJ

Ovo je blog pro-ana sadržaja.Za one koji
ne znaju šta to je ili to osuđuju,moj savjet
ja da odmah napuste blog.Ja vama ne pametujem,
nemojte ni vi meni.Svatko ima svoj način na
koji se uništava ili koji ga ispunjava.
Ovo je moj.