nikad dosta

subota, 27.05.2006.

ide,ide,polako ,ali ide

Ispričavam se što se nisam javljala.
Obaveze,,škola,učenje,jurnjava,neispavanost,žurba...

Nadoknadit ću sve ubrzo.

Stojim na mjestu.Ni gore ni dolje.
Nisam na dijeti.Jedem normalno.Oko 1000-1300 kcal.dnevno.
Nisam se udebljala ni grama.To zahvaljujem upravo ovome gore navedenom.Volim kraj škole.
Stalno nekud trčim,pa mi stvarno treba snage.Ali sve potrošim pa se ne debljam.Kad se ova strka malo smiri,opet krećem u akciju.I to kakvu.

Sljedeći tjedan ću postupno smanjivati hranu,sve više i više.
Ubacit ću i "tekuće" dane tu i tamo.
Do kraja škole ću jesti sve,ali svakim danom sve manje(naravno,krećem od 1000 kcal na dolje).

A kad završi škola,bacam se na vježbanje.Onda mi ostaje manje od mjesec dana do odlaska na more.
Još ću smislit plan za (ne)hranjenje,ali vježbati moram i budem.Stalno.Najmanje dvaput dnevno po dva sata.Ujutro i navečer.
I briga me za muskulfiber,briga me za sve.
Ove godine ću na moru biti ponosna na svoje tijelo.I točka.

Sve što trenutno želim je da ću 16.6. na vagi ugledati broj 5,pa makar to bilo 59.9 kao što je anne rekla.

I to je to.Danas idem van,idem plesat,pit,ludovat.Ovih sam dana pod nevjerojatnim stresom,stalno plačem.Proći će.

I da,ako netko želi moju sliku u cjelosti(u odjeći) nek mi ostavi svoj mail u komentarima pa ću mu je poslati.

Nadam se da mi se sve držite,da napredujete,jer ljeto samo što nije stiglo...

VOLIM VAS,PUSA

27.05.2006. u 15:35 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

tri,dva,jedan...

Dosta mi je...Jedva da sam na pola puta do tridesete godine,a već sam isprobala više toga nego što će većina tokom cijelog života.Ne drogiram se,da odmah razjasnimo.Prestala sam pušiti.Ponekad se naroljam.Nisam nešto čudna,jednostavno sam u pubertetu.Ništa mi ne paše i sve mi smeta.Imam komplekse vezane uz težinu.Ovaj blog je uglavnom o tome.

visina=165 cm(narasla sam!)
sadašnja težina=62 kg(ZNAM...)
ŽELIM=45 kg

imala sam-69 kg(ali to je bilo prije,i više nije i nikad neće biti)

godine=15

*moje slike:
datum posta u kojem su objavljene:
°12.5.2006.
°15.5.2006.*

ČITAJ

Ovo je blog pro-ana sadržaja.Za one koji
ne znaju šta to je ili to osuđuju,moj savjet
ja da odmah napuste blog.Ja vama ne pametujem,
nemojte ni vi meni.Svatko ima svoj način na
koji se uništava ili koji ga ispunjava.
Ovo je moj.