nikad dosta

subota, 20.05.2006.

moram...

pon,uto,sri,čet,pet-samo tekućina(VODA,cola light,mlijeko,kava)
sub,ned-samo povrće,jedan obrok

vježbati koliko stignem(fakat sam u gužvi,al potrudit ću se...)

pon(onaj drugi,nakon ovog)-vaganje

Sredinom 7.mjeseca idem na more.
Do tada MORAM imati 45 kg.Ako ne toliko,onda bar 50.
MORAM!

Kad završi škola(a to je oko 16.6.) po cijeli ću dan vježbati(bicikl,trčanje,trbušnjaci) i jesti samo voće!

A do kraja škole moram imati bar 59 kg.

Samo da vidim taj prokleti broj 5 na vagi...Tad će sve bit lakše,znam...

Ljeto...Tako bih vas sve voljela upoznat...Tko zna,možda je neka od vas iz moga grada ili negdje blizu,a da ja nemam pojma...

Danas sam super volje,doduše,jela sam malo više,al opet,nisam se prežderala,a i stalno nekud idem,trčkaram...

Opet imam onaj feeling da ću ipak uspjeti,da ovaj put stvarno ima nade,da nisam propali slučaj...
Nadam se da će me takav stav pratiti do samog kraja...

Ljudim vas sve!



20.05.2006. u 19:02 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

tri,dva,jedan...

Dosta mi je...Jedva da sam na pola puta do tridesete godine,a već sam isprobala više toga nego što će većina tokom cijelog života.Ne drogiram se,da odmah razjasnimo.Prestala sam pušiti.Ponekad se naroljam.Nisam nešto čudna,jednostavno sam u pubertetu.Ništa mi ne paše i sve mi smeta.Imam komplekse vezane uz težinu.Ovaj blog je uglavnom o tome.

visina=165 cm(narasla sam!)
sadašnja težina=62 kg(ZNAM...)
ŽELIM=45 kg

imala sam-69 kg(ali to je bilo prije,i više nije i nikad neće biti)

godine=15

*moje slike:
datum posta u kojem su objavljene:
°12.5.2006.
°15.5.2006.*

ČITAJ

Ovo je blog pro-ana sadržaja.Za one koji
ne znaju šta to je ili to osuđuju,moj savjet
ja da odmah napuste blog.Ja vama ne pametujem,
nemojte ni vi meni.Svatko ima svoj način na
koji se uništava ili koji ga ispunjava.
Ovo je moj.