< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by:
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

jos jedan blog
nadan se da
ce van se svidjeti
i da cu van
se i ja svidjeti
heh:

ovo je moja
slika od litos:
Image Hosted by ImageShack.us








adopt your own virtual pet!



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

a sad evo slike
mojih najdrazih
neki fale ali nemojte
se ljutiti:

moja mala stojica
sunce moje malo
volin je vise od
iceg na svitu:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

baćo i krajno
dva super lika
zakon frendovi
face su:
Image Hosted by ImageShack.us

andrea
zakon zenska
nemos bit
blizu nje a
da se ne smijes:
Image Hosted by ImageShack.us

ivana
mnogi kazu da
je umisljena ali
zenska je super
i prava je frendica:
Image Hosted by ImageShack.us

sara
ona i ivana su
best prije
ona je isto odlicna
nikad me nije nazivcirala
samo se nekad cudno smije:
Image Hosted by ImageShack.us

josipa, torbarina
curka i mia
ovo su jedne od
najluđih zenskih
u skoli zakon su:
Image Hosted by ImageShack.us

paula i daniela
super zgodne lipe
zenske su magneti:
Image Hosted by ImageShack.us

dino
najveci zajebant
u skoli lik je zakon:
Image Hosted by ImageShack.us

karlo
lik je reta
uvik zica duvane
ali ga znan vec dugo
i zakon je:
Image Hosted by ImageShack.us

to je sve za sada
ali biti ce jos slika!!

ponedjeljak, 07.05.2007.

tuga dolazi kasnije...................

ljudi sluzbeno objavljujem: ekipa bubrega se raspalata
vjest je rastuzila sve bivse clanove te ekipe. nazalost to nemoze ni dragi bog prominit. a ja ne zelin reci ko je sve kriv za to jer bi se puno ljudi naljutilo na mene i ono malo sto je ostalo bi se raspalo................ jako mi je zao ali i da se ekipa opet skupi ja nebi bila dio nje........... vise ne iden van ni da smin. vise necu ulazit u ikoju ekipu ljudi sad se posvecujen skoli i neznan cemu ali vani sa nekom ekipon me necete vidit to je sigurno
moj cili zivot se raspa od kad san otisla u dubrovnik da nisan isla nebi bio to so je bilo sa krison i lujon on nebi bija sa katon sad, ja nebi bila u kurcu sad zbog toga, nebi se zaljubila u lika koji zivi u tri p...e materine i ima curu, kod lika neman jebene sanse i samo mu po cile mu dane dosađujen. mislin da ce svi skuzit na koga se to odnosi. e da nisan isla u dubrovnik isla bi na mihovila, nebi pijana dosla doma u ovu subotu, sad bi mogla mogla van, rođendan bi bija sto puta bolji jer bi ga slavila ili na mihovilu ili onu subotu kad je slavila sandra jer bi tad ekipa bila kako tako citava. jedina svjetla tocka u mom zivotu je to sto san 19.5 u zg i so cu lika vidit ali so kad nece nista biti i znan da ce on ovo procitati ali me boli briga neka zna so mislin jer neman snage da mu kazen uzivo ili priko msn ili bilo cega ovo je jedini nacin................................
nesto smo se ja, caca i moj najdrazi bratić u zg dogovarali da se preselin tamo i mislila san tek u prvon srednje ali sad vidin da nema nista so me drzi ovdje a tamo me sve vise toga privlaci i zamolit cu vas da mi pomognete u donosenju odluke ako me ipak stari nije zajebava......................ali molim vas da ne mislite na ono kako ce vama biti kad odem ako odem nego mislite so je za mene najbolje molim vas.................

- 21:56 - Komentari (23) - Isprintaj - #


utorak, 01.05.2007.

oboje smo krivi ali mene nije briga za tebe nasla san nesto bolje....

oj ljudi evo mene doma jedina u cilon zadru. svi su na mihovilu a ja se odi mučin drob me boli.

od sride san bila u dubrovniku i bilo mi je super čak sam se i zaljubila. ne zelin pisat detalje nije bas da svi smiju znati so je sve bilo. cilo vrime san bila sa ovima iz zagrebačke županije i ljudi su zakon. ali skoro svi služaju narodnjake, čast izuzetcima. pa sam ja tako s njima počela narodnjake slušat. i tako bila san predzadnja. ali nije vazno meni je bilo super. u zadru su dvi osobe napravile ono sto nisu smjele a za jednu me ne zanima i ja sam toj osobi isto napravila ali drugaje osoba govno kojem je bolje dami se ne približava. tila bi ic u zg za vikend da se nađen sa ovima sa natjecanja. ali ako nebuden isla nema veze iman neko vjenčanje 19.5 pa cu se nac s njima nadan se da ce jedna osoba doć. evo narodnjake sn počekla slušat pa evo jedna pisma riči i ako nađen spot od neke stavit ću:

Mile Kitic
Sampanjac

Jedna do druge, tu ste vas dve
jedna za mene, druga za sve
a ja znojim se, sebe bojim se

To sto je moje sigurno je
sto nije moje jos bolje je
a ti pitas me, pitas sta mi je

Ref.
Udara u glavu k'o sampanjac
njeno malo, glatko, crno koleno
pusti sreco, samo sam muskarac
vuce me, prokleto

Udara u glavu k'o sampanjac
ja bih s njom do jutra ovde ostao
oprosti sreco, samo sam muskarac
vuce me, prokleto

Jedna do druge, tu ste vas dve
obe u oci gledate me
a ja znojim se, sebe bojim se

To sto je moje sigurno je
sto nije moje jos bolje je
a ti pitas me, pitas sta mi je






eo znan da ce sad svi pocet pljuvat po meni ali boli me ona stvar
pozdrav zadranima: stoji, noemi, mirisi,andrei,sandri, kliši, matiji, nonkoviću, baletanu, baturu, sari, ivani, miji, josipi franki i ostalima
a sad pozdrav onima sa natjecanja: mariji, sandri, ani, kamermanu, zvonkecu, vladi, dominiku, benjaminu,burazeru, dimovskom, brunu, tadiću, filipu, tadićevom mentoru i ostalima

- 12:57 - Komentari (17) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.