Just smile...

Naslov


Danas mi nije mogao biti bolji dan...Krmila sam do 11,digla se,dočeko me doručak koji mi je spremio moj najbolji buraz(kiss) i onda sam se zavalila pred telku.Ne biste vjerovali da sam se čak potrudila spremiti svoju sobu koju u kriznim situacijama pravdam pred starcima da je to moj kreativni nered...Zvala me Darija i otišla sam s njom do šopinga,a srele smo i Nelu(mah)..Kad sam išla kući vidila sam da na igralištu ima puno ljudi i skužila da igraju američki nogomet...Došla sam doma i buraza nagovorila da ide sa mnom...Bio je i otišo s frendom nakon 15 min,ali nije ni važno..Ostala sam i gledala do kraja...E ljudi moji,sport je fakat odličan..Naši su spušili 3:39 ali nitko ne zamjera kad su igrali protiv Amera...To kako se oni udaraju,probijaju i glasaju-ma nema boljeg.thumbup
Amera je bilo 20-ak i od toga 10 crnaca koji(ruku na srce) nisu lošiwink!!!Malo sam se smrzla,ali nije greda...
Sad odoh gledat film...
Pozdrav svima do sljedećeg puta!!!wavewave

03.03.2007. u 17:49 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog(ko i svi ostali)...
postovi..o svemu i svačemu(ak će mi se dat)!
bez previše očekivanja...molim!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni:

IME:Ana
GODINA:15
MJESTO:Prečko,Zagreb
ŠKOLA:11.gimnazija
VOLIM:starce,Dariju,Saru,jestinjami,dečkacerek!
OBOŽAVAM:buraza,nogomet,rukomet!
NEVOLIM:školu,rat,one od kojih nas dijeli Dunav!
MRZIM:matematiku i narodnjake!

MSN:breskva8@hotmail.com
(sam se vi javite:th

PAR TUĐIH PAMETNIH:

Svijet je onoliko zanimljiv koliko smo mi radoznali.
Svijet je pozornica na kojoj svatko igra svoju ulogu!(Shakespeare)

Laž obično ubija prijateljstvo,istina ljubav!(Cervantes)

Nije pošteno tražiti od drugih ono što sami nismo spremni učiniti!

Samo će ti pravi prijatelj reći da ti je lice prljavo!


Tko ne voli život taj ga i ne zaslužuje!