Just smile...

Koji šugav dan...

Ko bi reko da ću ja pisat i svoj drugi post...ali nije to tema pisanja!
Tema je to da sam ja danas bila na županijskom iz hrvatskog i da nisam imala pojma!Mislim to samo ja mogu..jer kao i obično kad ideš na županijsko dobiješ 2 dana slobodno!Za ponavljanje i pripremu,naravno!Ali ja sam ta dva dana(srijedu i četvrtak)provela pred telkom,za stolom,na internetu i vani..roflI onda se dignem danas u pol 8 i dignem buraza koji je tad već trebo bit na Savskom(zujorofl) i ko fol si ponovim neš.aha,ziher...
Dođem tam i dobijem taj test i buljim kroz prozor...ok,pogled je bio odličan(thumbup) jer je Gornjogradska na super mjestu,al ekipa se primila testa,a ja seljo ne znam kaj ću...
Kad je ta farsa bila gotova,krenem s curama doma i ko uz k.... pada kiša...Pokisnemo,ali ipak dođemo u meg...kad skužimo mi neko je ostavio kišobran..planiramo mi njega uzet jer vani ljeva i kao nije to krađa,kad ide tip i kreće prema nam...i kaj napravi ...uzme kišobran...burninmadheadbangpuknucu
ok,kiša je malo prestala i stigla sam doma donekle suha...al onda sam morala neš mami pomagat...no
itd.. sad čekam da moji dođu iz škole pa da odemo van...ak počne kiša ja se pucam....bang

Eto to je sve za danas...znam da je dugačko,al nitko vas ne tjera da čitate!wave

02.03.2007. u 17:40 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog(ko i svi ostali)...
postovi..o svemu i svačemu(ak će mi se dat)!
bez previše očekivanja...molim!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni:

IME:Ana
GODINA:15
MJESTO:Prečko,Zagreb
ŠKOLA:11.gimnazija
VOLIM:starce,Dariju,Saru,jestinjami,dečkacerek!
OBOŽAVAM:buraza,nogomet,rukomet!
NEVOLIM:školu,rat,one od kojih nas dijeli Dunav!
MRZIM:matematiku i narodnjake!

MSN:breskva8@hotmail.com
(sam se vi javite:th

PAR TUĐIH PAMETNIH:

Svijet je onoliko zanimljiv koliko smo mi radoznali.
Svijet je pozornica na kojoj svatko igra svoju ulogu!(Shakespeare)

Laž obično ubija prijateljstvo,istina ljubav!(Cervantes)

Nije pošteno tražiti od drugih ono što sami nismo spremni učiniti!

Samo će ti pravi prijatelj reći da ti je lice prljavo!


Tko ne voli život taj ga i ne zaslužuje!