petak, 12.05.2006.

EVO I MENE

HAJ LJUDI....pitm se zasto niko ne cita my blog.....znam da je dosadan ali barem pokusajte!!!!danas ja stvarno dan u kurcu starci su mi skroz popizdili!!!!danas smo imali skracenu nastavu zbog neke kurceve tradicije....ma neman ni ja blage veze...iman pun kurac viceva ali mi se neda pisat...prsti su mi se ukocili...sutra idem mojoj frendici jeleni na krizmu bit ce tamo i antonela i martina i zeljka i svi veeeeeelika pusa njima!!!!!pozdravljam i gagy i njoj saljem pusu i svim ljudima na zemaljskoj kugli...i javit cu vam se za koji dann do tad najveca pusa na cilom svituuuu.....POZDRAV RAZANCU NAJBOLJEM MISTU U RH!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 18:21 - KoMeNTiraj (3) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.