The world is mine.

26.11.2006., nedjelja


I'm driving around in my car I'm driving too fast I'm driving too far I'd like to change my point of view I feel so lonely I'm waiting for you
IZLASCI su prezakon u zadnje vrijeme.


Naglašavam, PREZAKON.


ekipa, zege je veri zabavan.




** * *** * **** ** * *** ** *** * *** * * * ** *** *** *** *




jedva čekam ovo vrijeme:

Image Hosted by ImageShack.us


e sad je uskoro to vrijeme.
i sad uskoro se treba nać "SOMEBODY TO LOVE"

ja i ljubav, sebe nemrem nać u tom.

težak je život, nema kaj (hahaha "moja poslovica")=)=)=)=).



" Image Hosted by ImageShack.us, Image Hosted by ImageShack.us je smisao života." Edo maajka kaže to u svojoj pjesmi "ljubav"



** * *** * **** ** * *** ** *** * *** * * * ** *** *** *** *



Šta se tiće naslova.Ja bih auto.To da.To da.Aha.Definitivno.



** * *** * **** ** * *** ** *** * *** * * * ** *** *** *** *



dobro aj moram ić gledat novi stan.

ako ovg momka izgubim ubit ću se.treba mi "sbd to love"(stella jedina zna o čem se radi,kažeš li išta glavu ću ti odjseć ko onoj koja si je htjela kupit čižme ko moje).


puno pozdravljam sve svoje drage prijateljice koje sa mnom provode lijepa i tužna vremena.
poglavito mademouzel stellu s dva l.

i one koje udjele cigaretu, kartu za saluun kad oćeš(znate koje ste).

i ostale koje zovem "MOJE".

moram ić sad.


ČAO PAHULJICA ("Prison break" tako zovu ovi zatvorenici Majkla Skoufilda).


- 14:49 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>