The world is mine.

24.04.2006., ponedjeljak


Ah, moj Bože! Ča se može?
Proradio ImiđŠek!! Wuhuhuhuhuhu! Slike sam pokušavala aploudat skoro pa sve, ali nije uspjelo! A, jeb.ga. Mislila sam čak cijelu priču ispripovijedat, al kad ti svaki put zašteka ImiđŠek, odustaneš.A baš ove slike koje su pre "Nora-fora" nemrem stavit.Oldučila sam stavit slike koje pretpostavljam da vas najviše zanimaju-ekipica (koja je, bajdvej, bila predivna=)).Ako se pitate zašto mene nema mnogo na slikama, odgovor će biti taj da sam preogavno ispala. Pa to je strašno (nadam se da ne izgledam tak kak sam ispala uživo =)).A "KAAAAJ BUUUUM" (~glupi zagrebaćki govor!~)?


(Ovaj veliki font isprobavam da vidim kak će bit).

Dakle...

Ekipa from "The city of Sinj":



Subota:
Ovo smo bili na Kamičku cugali (samo da vam kažem da se ekipa voli slikat, kad sam ih uslikala skoro su me zaklali):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovi tu razgovaraju o povijesti Hrvatske. Dok smo se razbacivali na neke pjesme uhvatila sam dio ragovora koji je išao ovako: "Hrvatska je nastala kada je 700. godine Tomislav doša na ovaj prostor i izvjavia da je ovo Hrvatska zemlja".Kasnije su počeli o komunistima, partizanima, Austro-Ugarskoj...pa nisam više mogla pohvatat neg sam nastavila "nabacivat čagicu":
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kamičak (Pero mi je uletio s rukom pa je reko da kažem da sam vidla elijena i da je to dokaz (???)):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo su Pero i Darija. On na mobitelu sluša "Hung up", a ona će me prebit (gledajte pogled (!!!)).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Nedjelja (Uskrs):
Ovo je "vatreni bik" od 20 godina i radi, a ne studira, koji ne voli ni mene ni Dariju, i on "je naša zvjezda".(Čita horoskop, ja ga natjerah):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je bilo vani kad smo se vratili s roštiljade (gradelavanja) oko 8 pi.em. i onda nas je ova dugokosa mlada djevojka nazvala oko 9 sati pi.em. da idemo van, i nismo se stigle ni, kako bi neki dolje rekli, "zriktat".
Zeko (Martina), Dača-moja najdraža(Darija), Duško, dolje sam ja (gledaj namještanja hehe).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo su Darija i Matko. Ja i on smo se cijelo vrijeme svađali jer se on meni kao udvarao pa sam mu ja rekla da je on "udvarač s predivnim uvalama" i on se nadurio.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pa smo bili u cajkaškim kafićima (nemojte me prebit =)). ~ekipa-predivnočica predivna divna~.Tamo su me čudno gledali (mamu im =)).Stvarno bih stavila slike da vidite "hubba-bubba-guba" ekipu, al za.eb.

Ako koji Sinjanin naiđe na ovaj blog, ima pozdrav!

---------------------------------------------------------------

ZeGe
U srijedu smo trebali ić na Leut magnetik "vecchia cola" -eto ti ga na kad si zla- al nismo (ovo je bila pametna rečenica, nema šta, hehe =)).

U petak smo išle u Močvari na RHCP.Svi su ustali kad je počela "kalifornikejšn".Bilo je prezakon.Ljudi su napravili krug oko nas.


*POzdrav DObrim LJUdima!

*Neke pjesme kojih sam se sjetila neki dan (neba boljih!,hehe):
"Evo noći, evo ludila, mjesec izlazi, izlazim i ja!"
"Monika, Monika, Monika, nije to usna harmonika."
"Sve je to od lošeg vina.".

*Ajte se smijat i guštat!I radit dobre stvari, a ne piz..rije!Pamet u glavu i učite!



pees:znam da je post glup (nemojte mu se smijat, hehe =)).a to je tako kad se ja ufuram i uživim, ne zamjerajte.

ajte!
aj,aj.
pozdrav!


Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end.

aj,aj.

- 21:01 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>