The world is mine.

02.04.2006., nedjelja


ovo je šareno-crejzi post
¤odlazim u Oz, neću da se vratim:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤neki grafit koji sam jučer zapazila na nekoj kući na gornjem gradu:

U svojim snovima ljubim tvoje tople usne tisuću puta.


¤neki momci/dječaci su pjevali pa sam zapazila, također, neke stihove:

Ljubav je kao prazan listić lota.

Nemam mozga ali imam muda.



¤ljeto:
summertime
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



¤ovo sam ja izmislila (za depresivce):

Ako se ne ubijem sutra, danas ću!




¤kako je nastao najbolji pozdrav "pozz":
od engleske riječi "pause" (čita se poz) je došla riječ pozdrav. kako se nekima nije dalo pisat pozdrav (ti neki su crejzi i kul blogggeri) oni su napisali poz. onda je došao netko i dosadno mu je bilo pisat više "poz" pa je dodao još jedno "z" i nastao je "pozz". danas ima varijacija (u vidi riječi, sad sam kull i crejzi načitana blogggerica =)) na "pozz".


uživajte i smijte se!!ne radite gluposti i budite dobri!!

pozz=) (zna onaj na kog se misli ovo pozz)




- 11:52 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>