The world is mine.

12.03.2006., nedjelja


Ma, nema do subote
subote su zakon.(ovo mogu moji poznanici pročitat jer imam osječaj da druge neće zanimat, a i da ih zanima, neće znat ni skužit moje interne fore i kako bih ja to UŽIVO ~in live~ prepričala, ~mora se točno znat kako ja to ufurano prepričavam, koje izraze faca imam itd...,a to moji drugovi najbolje znaju~, pa kako očete...)

a šta sam radila i di sam bila?
ujutro bijah na španjolskom i skužila sam da mi je počeo ići veoma dobro taj španjolski.kasnije odoh sa Krisjom na zagrebačku šhpitzzu gdje smo se ja i ona glupirale i slikale svakojake gluposti (bute vidli kad nabavim slike).ajme volim subotu ujutro!bilo je ludo.onda dođoh doma oko tri odem spavat. u šest dođe Ivona po mene i krenusmo van. prvo smo išli do pasaža gdje se bajdvej može kupit jedna cigareta za pedeset lipa (korizma mi ode u k...).onda smo otišle na ribnjak.
!bilo kuda skinjare svuda-kraš!skinjare su bile na ribnjaku i cugale i onako prolazim ja i trknem jednu skinjaru i onako se nasmiješim i kažem: ajme oprosti(misla sam da će mi počet neš srat-oprostite na izrazu-) i on onako pristojno sa velikim osmijehom kaže: ništa, ništa, slobodno prođi (???).lijepo.onda sam otišla nešto do trga i vidla tipa kojeg zovem Oliver Dragojević, a on mene Vanna.na ribnjaku se pjevalo uz gitaru: "hej đo!" o d đimi hendriksa.tramvaj nam se pokvario bio i morali smo pješačit od frankopanske pa do trga.bila sam s darijom i tak nekima i pjevali smo strah od smrti od azre i pričali kako je glupo kad dođeš nekom i kažeš:"ajmo pjevat azru!", a on počne pjevat:"A šta da radim!".kasnije sam se skrpala nekoj ekipici s Tomislavom koji mi je dao rukavice. a teme za pričanje su bile (obrati pažnju kako je meni, jednoj jako vrckavoj ~gledaj izraz vrckav, hehe=)~ i energičnoj osobi bilo glupo sjedit' s njima):

tema nambr van:Kako opisati komunjaru u jednoj rečenici???
tema nambr tu:Neki ljudi tako glupo sjede na klupicama.
tema nambr tri:E, a kaj ti slušaš??
tema nambr for:Nema je, svi šutimo i cugamo kju pek.
(??? oh moj dragi Bože).

upoznala sam fora, zakon ljude koji su mi davali komplimente cijelo vrijeme (svi me vole jes, jes, jes !!).
vidla sam d lejdi keku i dariu.
kasnije, šetam ja ribnjakom (Ivona je cijelo vrijemo bila negdje kod koje je bio fotoaparat pa nisam mogla se namještat i slikat=)=)), i po podu boce vina i to polupunih (ne poluPRAZNIH!!), a baš mi je falilo cigara i uletavam ja ekipama: "alo ekipa!!imate kojim slučajem cigaru viška, ak da ja vam dam vino...."(i da se ne zaboravi-smiješak veliki mi na faci).dali su mi dvije cigarete i rekli da sam jako dražesna i otvorena (svi me vole jes, jes, jes).odem do druge ekipe s istim uletom i daju mi tri cigarete i kažu mi da sam baš smiješna.
krenem kasnije doma, nađem se s Ivonom na trgu, ona ode na bus (drago mi je kaj se sve ono dobrog zbilo =)=)).ja presjedam kod cibone , dođe dvanajstica i uletim unutra kad tamo Nikola i njegov drug koji studira na filozofskom.oni su mi super-kull momci od dvajstri godine i s njima jedino imam duboke i interne spike.rekli su da sam prepametna za svoje godine i zrelija (svi me vole jes, jes, jes). oni su se našli s nekom frendicom i otišli negdje.u ulici sam vidla od sestričnine najbolje frendice dečka čiji brat ide sa mnom u razred (pazi veze, hehe).

ova subota mi je bila tako odlično-kull da sam vam sve morala ispričat.
bajdvej, tralićka nije htjela ić na depeš mod!



¤Nikin savršeni dečko (po mogučnosti bi mogo bit strijelac po horoskopu kao i ovaj glumac):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ZANIMLJIVA ZANIMLJIVOST ZA ONE ŠTA SU UFURANI U ČE GEVARU: OVAJ GLUMAC, GAEL GARCIA BERNAL JE GLUMIO U "ČE GEVARINIM DNEVNICIMA" ČE GEVARU.


neke slike koje sam prisiljena bila objavit:
ja i Čajs
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivona i Lucija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivona i steLla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


trebe u školskom veceu, hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dunja i Ingrid prelaze cestu jednog kišnog dana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SteLla pred konzumom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i stella, vidi nas pozerke, hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i Zadra za vrijeme engleskog radimo gluposti u zadnjoj klupi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

njih se tri glupiraju (SteLla, Ivona, Čajs)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

strašno je to da mi uvijek imamo fotoaparat u školi, a kad smo vani ili su baterije sjebane ili ga nemamo ili se razdvojimo pa se nemremo slikat.a hebiga.


ajde ljudi budite mi sretni, nasmijani i obrazovani.
bajdvej, sutra cijeli dan moram učit za natjecanje iz engleskog. strava...

hajdete da se volite!!!! (Ceca, hahahahahahahahahahahahahahahahahahaaha) ~ako iko razumije o čem pričam~

aj bok!!!
- 01:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>