The world is mine.

09.03.2006., četvrtak


zakašnjeli sretan dan žena svim zakon ženama
povodom dana žena smo ja i Krisja obukle šosove, ako mislite da su nam se smijali, ma uopšte "nisu".
slike (proradio mi imiđ šek):
Free Image Hosting at www.ImageShack.usKrisja i ja-hipijevke
Free Image Hosting at www.ImageShack.ustrala i ja-pe.es.ko pogodi od koje je blogggerice Nika zauzela stav i smiješak dobit će žvakaću gumu od mene
Free Image Hosting at www.ImageShack.ustri blogggerice bez života
Free Image Hosting at www.ImageShack.usblogggerice bez života,hehe-"predivno" smo ispale, nema šta, hehe:tralla, steLla,nika,ivona

eto...

hvaljenje mojih prijateljica (plaćeni oglas, hehehe=)=)):
Krisja i Darija (Sinjanka) i tak još neke- zakon bića, stvarno jako seksi čike, nema šta, sve mi strašno pomažu kad sam u nevolji i imamo glupe interne zajebancije koje niko ne kuži i sve su normalne, imaju zrela i seksy razmišljanja, nisu ufurane, NISU UFURANE, nisu ufurane, NISU UFURANE, otovorene su i jako pametne, da njih nema ne znam što bih ja sa sobom učinila, lude su, zanimljive.....i najbitnije je to da su one strašno seksi....ja njih jako cijenim, poštujem i volim....jako su kull....



Nouvelle vague-jedna od meni boljih grupa:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

teenage kicks
Are teenage dreams so hard to beat ?
Everytime she walks down the street
Another girl in the neighbourhood
Wish she was mine, she looks so good

I wanna hold her wanna hold her tight
Get teenage kicks right through the night

I'm gonna call her on the telephone
Have her over 'cos i'm all alone
I need excitement oh i need it bad
And it's the best, i've ever had

I wanna hold her wanna hold her tight
Get teenage kicks right through the night

I wanna hold her wanna hold her tight
Get teenage kicks right through the night

I wanna hold her wanna hold her tight
Get teenage kicks right through the night



ajde ljudi uživajte i ne zaboraviite:
live well, love much, laugh often.

budite dobri i ne radite gluposti.
aj bok!!!


- 08:37 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>