28

ponedjeljak

listopad

2013

Čiste misli






Uredan prostor za čiste misli

Sigurno ste već preko nekoliko puta čuli za ovu izreku.
Ovak....depresivni ste, bezvoljni, nikakvi, sad vam još netko kaže da bi trebali nešto napraviti da promijenite to stanje? znam odgovor. Bila sam u tom stanju.
Ali sigurno ste i čuli da dok nešto ne napravite drugačije nego što se radili do sad, stvari će biti iste. Za dugačije rezultate i raspoloženja, krenite drugačijim metodamao do sad.
Želite promijeniti svoje stanje? Složite jednu ladicu, pa jedan ormar, pa jednu prostoriju, pa jedan segment života.
To sam ja napravila i počela su se događati mala čuda u vidu povećanja energije, iz te dobre energije došla je nova snaga za nove poslovne ideje i tako redom....



Uvijek postoji način da poboljšamo korištenje svojeg vremena. Držim vam fige da uspijete.
Pročitajte knjigu Julie Morgenston, Organizirajte se iznutra prema van.
Odlična je, govori o tome da sve promjene kreću iz nas.
Puno ljudi ima zatrpane stolove raznim papirima, novinama, ormari su prepuni odjeće koja uopće više nije u modi i jednostavno je nikada nećete staviti na sebe, gušite se vlastitim neredom.
Meni je postao zbilja gušt rasčišćavati ovakve stvari, jer sam uvidjela i kod sebe i kod drugih velike pozitivne promjene.

A vi? Kak to izgleda kod vas?








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.