srijeda, 09.05.2007.

možda jednom nades me tamo gdje prestajem ja, gdje pocinjes ti,gdje stali smo mi gdje sad su drugi...ali srest ces samo stranca...i pogled leden iako te taj neznanac nekad volio vise od sebe....


oprosti sto nemam snage da te slazem
da ti zelim srecu sa njim
a i sta ce ti
to od mene
sve uspomene sa kaputa stresi
samo budi to sto jesi,
tu gde si
sta god da se desi
ti budi ok
i nikad ne saznaj kako to boli
kad nekoga volis, a mrzis
kad mrzis, a volis
i lomis se da izdrzis
ostaje nada da ce nekad negde neko
hteti da shvati mene
moja lutanja, mastanja i sanjanja
i znati da ih
prati i ko zna
mozda jednom nadjes me
tamo gde prestajem ja
gde pocinjes ti, gde stali smo mi
gde sada su drugi
ali sresces samo stranca
slucajnog prolaznika i pogled leden
iako te je taj neznanac
nekada voleo vise od sebe


...pre pre pre dobra mi je ova pjesma...nie cjela...
i ak neko ima tu pjesmu pllllllllllllllllllllllliiiiiiiz
neki mi javi pa onda posalje jer ju niko nema
...oke i opet mi stara zna za blog...tak da sad
necu nis posebno pisat...sam da sam dooosta toga sjebala...
mal previse...al vise mi ni nije bitno tolko...mda...

e neda mi se vise ni nis pisat...e da...zamalo
sam postala manekenkayes...i noslia hippie odjecu..
al nisam jer necu bit jedina...niko nece bit
samnom manekenka...namcorzalivenblablaburninmad...
al aj...bila sam sad vani...i vidila nes...khm...smijehrolleyes...
i dosadno je bilooo...i sad mi se neda nis pisat...jer ce to
ionak bas svi svi procitat...oke...idem sad...ae...poz vas sve...
neam vremena sad za komentiranje...papa...pusa...cerekkissmah


22:16 | Give me a sign (19) |

utorak, 01.05.2007.

don't try to fix me I'm not broken...hello im the lie living for you so you can hide... don't cry...


e...hmm...neznam kak da zapocnem post...
ma...nije ni bitno...neg...danas ko sto znate
bio prvi maj...i bila tam ugl negdje niko
nece znat di je to tako da nije ni bitno...
bilo je onak....oke...osim sto su se moe
tri frendice pokupile oko 2...pol 3...pa smo
nas 4 ostale tam
i bio jedan decko..koi mi de jako...al bas
jaako svida...i ja zamalo stcani dobila kad
sam ga vidila jer on nije trebo bit tamo...
i on pozdravi...a ja nisam vidila da je pozdravio
i nisam ga pozdravila...kmee...kucka saam...
uvijek njega tak odjebem...a da sam se ja
ponasala normalno vec bi sad mogi bit zajedno...
al aj...nie bitno...sta je bilo bilo je...nazalost...=(
...ugl...bio jos neki decko...i
bio mi je onak sladak...mal...i ovi odma naravno
to njemu rekle...pa smo se upoznali i to...
iako je lik stariji od mene 2 godine...al
boli me...sam smo se bzvz upoznali...

i izgorila sam na suncu...tak da sam sad
u faci crvena ko idiot...lol...i...osli smo tam
u 6...pol 7....i ostali do 7...a nis nisam jela maltene
kao rostilj neki polusirovi...al ae...neg...onda sam
dosla kuc...pa smo ja i andrea bile mal tu
pa sam ju otpratila do skole...i onda se sjetila
da je ostavila jaknu...al aj to cu joj sutra u skolu
donjett...isssse...sutra skola...kak mi se neda...
kmeeee...mrzim tu skoluu...al ae sam jos mal...
i onda ti praznici...usput...
ANDREA SRETAN ROĐENDAN...dada...moa mala
cujica raste...uf tako brzo rastu...lol...neg slavila je ona
vec rodendan...al..sad ima...neg...sad sam sama kod
kuce...i neznam di je ko...izgubljena u vremenu i prostoru...

lol...mda...i neko vani pusta srce
nije kamen...a ja sam neka sva zbunjena jer sam
zaspala oko 2 i probudila se oko
pet...e ja bi da vi nest pogledate...
dat cu vam link...nije neka glupost...mislim
meni se svida...i nije strasno neg je vise
tuzno...kme...i ja bi svog mistr krizla...neg
sad ni neznate o cem pricam...al ak to pogledate
vidit cete....ae netraje dugo...mozete izdvojit 2
minute svog zivota za to...lol...ew vam linkic...
kliiiikk tu...awiii...XDae idem ja...neda mi se stavljat nikakav lyrics...
ae...idem ja...neke cu slike jos stavit...cmok
svima..pOOz--->daydreamer i evicimarici koja je nestala...namcorno


ae idem...papa...cmok...volem vas

19:21 | Give me a sign (15) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.