četvrtak, 05.04.2007.

svi vi dobro znate koji je danas datum...R.I.P.

Evo ga...danas je 5.4....što znaci da bi trebala napisat post...
Nije obveza...prvo sam misla izmislit neki glupi razlog da nepišem post...
Onda sam shvatila da se ponasam koda mi je to obveza...a ne dobra volja...
evo post za sve one kojima ovaj datum barem nešto znaci...


Stvarno neznam kako da pocnem...sad bi stvarno glupo bilo stavljat neke biografije i
to pa cu napisat nes svojim rjecima...XD...prošlo je 13 godina od tog dana...iako se
za sve cini kao da je bilo nedavno...kurt i dalje zivi u nasim srcima...i dalje dolaze
mlađe generacije takozvanih grungera kojima je uzor kurta cobain...
I svi me pitaju zasto toliko slusam kurta kada me njegova glazba toliko
rastuzuje i pocinjem mrziti sebe vise nego inace...ali kada ja stvarno
nemogu bez njegovog glasa....i vecina ovo smatra kao bolest...ta opsjednutos
t mrtvom osobom...da se i ja ne poznam i ja bi...ali kada on nije samo mrtva
osoba...on je puno vise...i mnogi to neshvacaju...i kada bi barem znala
zasto je ostavio svoju obitelj i da ju mrzi...zasto je ostavio tisuce
fanova koji su u njemu nalazili savršenstvo i spas...iako je on bio
daleko od toga...mozda je on bio samo hir...mozda nije ni stvaran
...mozda je bio samo markentiski trik da bi zaludio tinejđere koji su
se osjecali neshvaćenima i oslanjali se na sve sta im se pricinilo
kao spas...toliko je pitanja ostalo neodgovorenih...i da je ostao
ziv...dali bi i dalje nirvana bila svjetski poznata...ili bi se pretvorila
u komercijalni bend koji bi jeftino sviro po svatovima...
mozda je ipak bio u pravu kada je napisao




It's better to burn out than to fade away....


KURT D. COBAIN
R.I.P.
20.2.1967.-5-4-1994.



10:07 | Give me a sign (43) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.