petak, 16.02.2007.

Ej...da aj idem napisat novi post...da...sta ima kod vas...kod mene nis...sad sam shvatila da neke stvari koje sam volila i zbog kojih sam onak dosta dana bila jako hepi..zapravo nisu istinite...npr...shvatila sam da neke osobe za koje sam misla da su od povjerenja su zapravo dvolicne i sam zele nove traceve...dobro postoje iznimke ali ipak...i shavitla sam da musko-zensko pijateljstvo nije moguce...mozda kod vas nekih je ali eto ja izgleda nemogu imat muskog prijatelja iako ja nisam za to kriva...al jbg...i jos sam shvatila da imam jako malo pravih prijatelja...dobro ima puno osoba s kojima se ja ovako druzim ali njima nemogu rec bas sve o sebi i nema nimalo ljudi koji ce ti pomoci i kad trebas neg ti okrenu leđa kad ti pomoc anjvise treba...tak da sad zelim pozdravit ivanu,nicole i doru koje su se stvarno dokazale da su od povjerenja....kissam ih puno puno...=)al eto niko i nista nije savrseno...tak ni zivot nije savrsen..zivot je KURVA...al aj...da sretno vam valentinovo sa 2 dana zakasnjenja..nadam se da ste ga dobro proveli s nekim do kog vam je stalo i kog volite...ja nisam ni imala osjecaj koda je valentinovo..a ionak to nis nije stvarno...sve je to sam za prikupljanje para...ak nekog volis volit ces ga svaki dan ne sam na valentinovo...uglavnom valentinovo saks...enivej...sad se jos mal moram spremat...idem u skolu slusat nancy i dugu i jos mai metar njih kak pjevaju...tak da...aj idem sad...kiss & pOOz

P.S. jos malo kurtich ima rodendan...za 4 dana....tak da ce vjerovatno
Iduci post bit na njegov rođendan...volem ga puno...kiss jos jednom




All of my hate cannot be found
I will not be bound
By your thoughtless scheming
Now, you can try to tear me down
Beat me to the ground
I will see you screaming



17:47 | Give me a sign (34) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.