< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (10)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




by: Vekyca

Opis bloga

Ono što ne znaš nećeš ni znat... tako je bolje za sve...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Vesna i Roška
Tynchy
Mladen
Mucika
Petra

Pravila:

Zabranjeno:

1. komentiranje mlađima od 14 godina
2. ostavljati više od 10 komentara
3. ostavljati komentare kao: ej, fora blog, svrati, pozz.
4. vrijeđanje mene i svega vezano uz mene


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

O djevojci koja piše ovaj blog:

Zove se Martina. Prezime joj svi već znaju pa šta će ga pisat bezveze. Ide u Medicinsku školu Bjelovar, smjer farmaceutski tehničar. Ide u 2.c razred. Rodila se je 28.11.1992. pa od tada majke pokušavaju izbjeći da rode svoju djecu 28.11. da ne bi slučajno ispali ko ona. Sluša rock, malo punk-a, metala, popa, tehna, ma sve osim narodnjaka, ali joj ne smetaju toliko da će vas pretuć...heh. Neki joj govore da je emo, al nije. Možda je, ko zna. Ma ni ona sama ne zna šta je. Tek je u 1. srednje saznala da je čovjek. Ima mnoštvo frendova. Ne da joj se nabrajat.

MSN: tinka_555@hotmail.com
E-mail: ttinna@net.hr
Facebook: Martina Pavičić

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 08.09.2008.

Pišem pismo tinta mi se proli.

(Dino Dvornik - Ljubav se zove imenom tvojim)

Glup naslov.
Umro je Dino Dvornik.
Nisam mogla vjerovat.
Odlučila sam stavit njegovu pjesmu
Ljubav se zove imenom tvojim
kao pratnju mom tekstu.

(Znaš, ponekad se pitam
je li baš moralo
toliko dugo bez tebe
probaj zamisliti kako je teško
voziti se noću kroz pusti grad
u društvu gospođe samoće)


Pjesma mi je baš lijepa.
Kad je slušate obratite se samo na riječi.
Jer pjesma baš nema ritma.
Ima on još dobrih pjesama.
Al meni je ova nekak naj.

(I zbog toga se nemoj dosađivati
kad pretjerujem sa nježnostima
jer za tebe, ljubavi moja
nježnost je jedina istina
na licu ti vidim
da si u snovima sretna
a ja više ni sam ne znam
ima li razloga spavati
jer suviše je lijepo uživo vidjeti san
ljubav se zove imenom tvojim)


U školi sve po starom.
Krenulo je pisanje iz kemija.
Svaki dan ćemo pisat ko u priči.
Prošle sam godine imala
3 bilje s tvrdim koricama.
Isse.
Fulala sam profesiju.
Totalno.

(Da, ti si ta samo meni potrebna
tvoje lice njezna je moja istina
tvoje tijelo osjećam
budi me tvoj dah, ja volim te
jer ova noć je iskrena poput nas)


U zadnje vrijeme mi se vraćaju neki osjećaji.
Poznati od prije.
Samoća, tuga, praznina.
Ne znam zašto.
Kad pomislim da je krenulo na bolje
Opet se nađem na početku.
I tako stalno.

(Samo ti sve tajne znaš
o meni, moja ljubavi
sve ono što sam ja
samo ti, ti jedina si sreća
mojoj istini, moja ljubavi)

Samo jedan događaj.
Ma ni događaj.
Trenutak.
Je potreban da se sve promijeni.
Padam.
Sva sam nikakva.
Kad bi trebala bi sretna
Tužna sam.
I obrnuto.
Ne znam zašto.
Srećom da je sad krenulo vrijeme učenja.
Neću više o tim stvarima razmišljat.
Bit će bolje.
Srećom.

(Nikad nisam kao tebe nikog volio
čak sam radi drugih zena sebe lagao
vjerovao nisam nikad da sreća postoji
tek sada vidim
što je prava snaga ljubavi
srećo moja, hvala ti za sve)


Pusa svima.




| komentari (39) | printajA> | # |

<< Arhiva >>