< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

sOmeThiNg AboUt mE:

NaMe
:eRik@

sChoOl: eTš-kLc

mY mUsiC World:
PlaCeBo,
uRbaN,PsihOmoDoPoP
,FraNz FerDinAnd,GiBoNnI,p!nK...

I lOvE: nJegA,LuLu,Vik,
ZiZy,TaJčIcU,SuDac,IvU...
N!nU,PaUliNu,AnU,HeleNU,
& sVoj RazrEd...

i HatE:
,sPorU vOžnJu,BiTi sAmA...

mY kLub: HajDuk

mY mSn. zlochesta_erchy@hotmail.com

I linger in the doorway
Of alarmclock-screaming monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they are falling, tell a story

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me

Don´t say I am out of touch
With this rampant chaos, your reality
I know well what lies beyond my sleeping refuge
The nightmare I built my own world to escape

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me

Swallowed up in the sound of my screaming
Can not cease for the fear of silent nights
Oh how I long for the deep sleep dreaming
The Goddess of imaginary light

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me



Linkovi

Pogledaj...nisam više ona ista...
sad živim samo za sebe i sreću...
sad samo je moja ova pista,
sa koje poletjeti neću...

Neka, meni je dovoljno i mjesto samo
na kojem mogu sigurna biti,
barem nesto mi je od zivota dano
da te mogu lakše preboljeti...

Srce više nije pod aparatima...
sad kuca ko nikad prije...
jer nema tebe na mojim vratima..
život bez tebe slab nije...

Mogu i bez tebe...
konačno sam shvatila...
trebam gledati malo i sebe..
već sam previše patila...

Srce si mi ranio,zar ni to nije dovoljno?
Strijele mržnje izviruju van,
moje oči prate te nezadovoljno
zažmirit ću…i poželit da je sve bio san!!!

I tek onda kad shvatim stvarnost života,
Poletit ću krilima leptira u raj,
Shvatit ćeš da je vrijeme sa mnom bilo divota..
Al' kad ti se ukažem kao anđeo čuvar..shvatit ćeš da je zbilja kraj!!

Čuvaj me
Misliš da je teško voljeti
Da će te vjetar odnijeti,
Ali sve što trebaš je ljubav
Kakva god ona bila,
Jer kada voliš, čak imaš i krila
Vjetar te ne nosi,
Jer znaš ko si
Znaš da si neko
Ni zvijezde ti nisu daleko
Zato otiđi do njih,
Dodirni ih
U moje ime, onda se vrati
I zagrli me
Ne daj me nikom
Tjeraj ih rikom
Od sviju me brani,
Jer idu bolji dani
Želim da živim
I nikog ne krivim
Za sve što učinim
Bilo ono pogrešno ili tačno
Samo da nije mračno
Kao što je sada
Da bude novi život
Bez nedostižnih nada
Brani me čuvaj se
Kroz gužvu guraj se
Učini to zbog mene
Dolij snage u vene
I kreni dalje
Zbog ljubavi, zbog nas
Dodaj gas
Tiho me ljubi
Nadu ne gubi
Jer biće nešto od nas
Samo nemoj lažnu
Nadu da mi ulijevaš
Tako ću izgubiti povjerenje
Od svih vas
Čuvaj me sad
Jer kucnuo je čas.

ponedjeljak, 11.02.2008.

Ey...evo mene nakon duuuugo vremena...ali sad imam super dizajn i znam da se NEKIMA neće svidjeti...ali ja Hajduk OBOŽAVAM!!!Sorry Dinamovcima...eek...pussa svima i sorry što dugo nisam niš pisala ali nisam imala ni vremena i a volju za blogom i postovima...

pa pa wave

pusa nut

pozz Ines i Filipu zuborofl



| - 10:12 - sometimes I feel... (5) | print | ... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.