< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

...pa da čujemo i malo mojih filozofija...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

marek..starkica...
tashkica..moja sestra...
matika...

SMS - Do bola(refren)

kako ću živjeti s tim
ako ti sreću poželim..s njim...
a volim te do bola...
kojim ću putem do dna..
to samo moja duša zna..
ranjena..
napukla napola...
kako ću živjeti s tim
ako ti sreću poželim..s njim..
a ja te volim više...
sad vidim da nemam kud...
da na mom srcu uzalud
tvoje ime piše...



SMS – Za koga ove suze padaju

m. za koga su noćas tvoje kose raspletene
..nekom se nadaš,
a bojim se da to nisam ja...

ž. još su mi misli u tvoje riječi zapletene...
i pitam se dal je kasno za nas

m.ž. bar reci mi da znam...
R: za koga ove suze padaju
kad ti ih ne čuješ...
i sumnjam da me pamtiš,
da mi ikad ime spomeneš..
i kome pružam ove ruke
kada znam da nisi tu...
u sobi sami ja i ljubav
jer još samo imam nju...

m. koga li noćas
gledaju tvoje oči snene i
dal je u njima još uvijek onaj isti sjaj...

ž. ko da me nema
kada nisi pored mene...
i nećeš doći, predosjećam...

m.ž. bar reci mi da znam...

R: za koga ove suze padaju
kad ti ih ne čuješ...
i sumnjam da me pamtiš,
da mi ikad ime spomeneš..
i kome pružam ove ruke
kada znam da nisi tu...
u sobi sami ja i ljubav
jer još samo imam nju...
R: za koga ove suze padaju
kad ti ih ne čuješ...
i sumnjam da me pamtiš,
da mi ikad ime spomeneš..
i kome pružam ove ruke
kada znam da nisi tu...
u sobi sami ja i ljubav
jer još samo imam nju...





Bonnie Tyler – Holding out for a hero

Doo doo doo doooo
Doo doo doo doooo
Doo doo doo doooo
Aaahhh
Aaahhh

Where have all the good men gone
And where are all the gods?
Where’s the street-wise Hercules
To fight the rising odds?

Isn’t there a white knight upon a fiery steed?
Late at night I toss and I turn and I dream of what I need

I need a hero
I'm holding out for at hero 'till the end of the night
He's gotta be strong
And he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight

I need a hero
I’m holding out for a hero 'till the morning light
He’s gotta be sure
And it’s gotta be soon
And he’s gotta be larger than life
Larger than life

Doo doo doo doooo
Doo doo doo doooo
Doo doo doo doooo
Aaahhh
Aaahhh

Somewhere after midnight
In my wildest fantasy
Somewhere just beyond my reach
There’s someone reaching back for me

Racing on the thunder and rising with the heat
It’s gonna take a superman to sweep me off my feet

I need a hero
I'm holding out for at hero 'till the end of the night
He's gotta be strong
And he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight

I need a hero
I'm holding out for at hero 'till the the end of the night

Up where the mountains meet the heavens above
Out where the lightning strikes the sea
I could swear there is someone somewhere
Watching me

Through the wind and the chill and the rain
And the storm and the flood
I can feel his approach
Like a fire in my blood

I need a hero
I'm holding out for at hero 'till the end of the night
He's gotta be strong
And he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight

I need a hero
I'm holding out for at hero 'till the end of the night
He's gotta be strong
And he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight

I need a hero
I'm holding out for a hero 'till the end of the night

utorak, 24.07.2007.

Vikend kod smeheka...

btw.jedan noviji post od opale..koji većina nije videla..je dole..pri dnu..objavljeni mi je pod krivim datumom..ah...
Ovaj vikend bila sam kod veki..i prije svega moram reći da mi je bilo super!...thumbup došla sam v subotu vjutro k njoj...tata me dofural do vž-a,a onda smo išle s minibusom do nje...a prije toga smo sedele v parku i tak se zapričale da smo skoro na bus zakasnile...al stigle smo...smjestile smo se u dejanovu sobu,a on je bil u vedraninoj...smehek je onda malo kuhala..njami čak..ko bi rekel..i tak...pa smo se malo spominale...otišle i do njezine bake i dede...i u «saunu»...a navečer smo se spremale u trnovec...dejan nas je vozil..usput je pobral i luciju i martinu..a i marinaca koji je moral zbog nedostatka mjesta ležati na nama..al nije nam bil tak bed...prvo smo išle u quatro(mislim da se tak piše...) na pijaču..party bil je neki bend, al niko nije plesal jer je bilo još rano...onda smo se prebacile v dijanu..tam sam upoznala vedranino društvo...mah među njima i antonija..iliti tončeka..wink kak ga vedrana zove...tolko ga je put prije spominjala..kad ja ono vidim...poznam ga s mora otprije par godina..on se mene nije sjetil..a bili smo si prilično dobri...bil mi je ipak simpatičan ko i onda...no..i u dijani je bil neki bend...nisu bili narodnjaci, al smo se super zabavile...nut jedino sam im zamjerila to kaj su tak kratko svirali...pauze su im bile duže nego svirka..al no problem...u međuvremenu smo išle i do quatrija opet..i nazad..i tak..a «pala je i 60-ica»...smehek zna o čem pričam...a «magmu», natali i ines nem spominjala....hahaha...naughty ...bili su i starkičin bracek...pred kojim smo se malo osramotile...i kiko...i moji..moglo bi se reći susedi...i još puno njih... uglavnom, supač je bilo...
Začudo..nisam prespavale pol nedelje..zbudile smo se oko 11...jer spremale smo se mouthwash i na nogometni turnir v novakovec...dogovorile smo se sa starkicom da se bumo tam našle...pelal nas je vedranin tata..a i tajana je išla s nama...tam opet vedranino društvo...s kojim me opet upoznavala...al naravno...ko bi ih sve popamtil...malo smo sedele tam...odnosno puuuno...i vidla sam jasenka..jacu..tonijevog brata..al ni on me nije poznal...ah..kaj bum...a toni ima super motor...zavezala sam mu za sreću travu na kotač...e..mislim..ah... smijeh
onda smo malo išle nogač glet..po to smo kao i došle...igral je i starkičin bracek...da..onaj otprije...i sok nam je platil...i kiko je igral...a i becks...i vatreni...i ploh...poslije je zamlaka igrala s neznam kojim selom...zvale smo ih «mali»...rezultat je bil izjednačen...pa su pucali na penale...jedino je dejanu golman uspjel obraniti...al nema veze...thumbup onda smo s vedraninim stricem i nekim ivačem išle doma...pa v dom malo...
V domu se okupljaju mladi zamlačani...imaju nutra stolni tenis...i biljar...i trenutno non-stop puštaju thompsonove pjesme...mi smo htele malo biljar igrati..tj.vedrana me trebala navčiti jer ga nikad nisam igrala...al su nam ga zauzeli supermen i neki klinci...namcor ipak smehek ih je oterala..thumbup pa smo mi malo zaigrale...jao...jadna ona..ja ni štap nisam znala primiti...rofl a kamoli igrati...uspele smo nekak..pa smo onda išle igrat v paru...supermen se htel ubaciti..al nije uspel..igrali smo marinac i ja protiv smeheka i filipa...ajme...kak me sram bilo..nut ovi su mi se smijali..a kaj bum..kad nemrem glupu kuglu pogoditi...ah..u međuvremenu je «najk-najs» prolazil okolo..i izvodil vratolomije na bicu...zujo al sve je to bilo simpa...da..i onda smo morale doma iti...jer je veki morala vjutro na posel...a ja doma...
I tak je brzo prošel taj vikend...baš mi je bilo lijepo...lako bi se navčila na to..nisam ništ delala...(ko da doma kaj delam..)svi su me posluživali...a sad ja moram smeheku prirediti isto takav vikend..(nije da moram nego oću)..a možda i bolji...thumbup bumo vidli...pufek... kiss



| KoMeNtArI (8) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>