Image and video hosting by TinyPic Unique Shakira
...!Lyinky$!....
Blog.hr]
Shakira.com
WORLD OF DANCE FORUM
iluvbritney
Image Hosted by ImageShack.us

SHAKIRA SE OBOŽAVA LJUBITI PA EVO MALO KISSACHA:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

>Rules<
Ne pišite uvredljive komentare i ne dolazite na blog kao anonimac,ako vam je zabranjeno komentiranje.

Unique Shakira

ponedjeljak, 26.03.2007.

Backstage pitanjce!!

Možda budem išla na koncert pa me zanima jeli znate kako mogu uć u backstage di je Shakira ili kako mogu kupit backstage pass!I još jedno pitanje,kad je koncert u Firenzi,jer na službenoj Shakirinoj stranici su objavljeni samo koncerti do 09.04.07!????????????
SHAKIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:45 - $CoMeNtArIo$ (2) - $PrYnT$ - #Mi @mor €$ $hAkIrA!

subota, 24.03.2007.

Ja bi još puuuuuuuuuuno koncerata!!!!

15.07.2006 sam bila na Shakirinom koncertu u Velikoj gorici i bilo je fenomenalno,neopisivo!Bila sam na trenu ispri nje u prvim redovima,ajmeeeeeeeeee tako sam bila sritnu i još uvik sam,vidila sam je uživo,SHAKIRU S H A K I R U!Stvarno želim u životu ić na još puno koncerata,mislin...ko ne želi.trebala bi ić nadi u 5. misec ako bude nedi blizu,npr,beč,Milano,Firenca,Slovenija,Budimpešta,Prag možda Munchen.To je već bilo prije ali nee ma di bi ja išla,otac mi se tek sad sitia da bi me moga odvest....ma sve je to ok...Evo par sika i wallpapera:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 19:54 - $CoMeNtArIo$ (13) - $PrYnT$ - #Mi @mor €$ $hAkIrA!

nedjelja, 18.03.2007.

Rođendan,plakat i ostalo!SHAKIRA 4EVER!

Baš mi je žao šta ne mogu redovito pisat i uređivat blog jer mi se još nije vratio internet,ali nema veze.15.03 mi je bio rođendan,ali sam ga slavila u subotu.
Na kraju nisam dobila autogram od Ivane zato šta one nisu bile na VIP partyu sa Shakirom ,ali su mi donile ogromni plakat na Shakiru koji su dobili od sponzora Oral Fixation turneje-Seat!Ja tako volim Shakiru!Moja ljubav je beskrajna i ja sam 100% sigurna da ću je zauvijek voljeti!Prirasla mi je srcu kada sam je prvi put vidila i čula i kao mala curica sam je zavolila.Volim je,vooooooooooooooooolim najviše na svijetu!!!!Ja sam najveći fan i ne obični fan,ja jednostavno ne mogu živit bez nje,a najviše se bojim toga da ću biti živi kada ona...ne mogu to ni napisat...ugl. znate....e pa ja to nikada neće preboliti,ali neću sad razmišljat o tome!Imam veliki problem:ne mogu nabavit Shakirine prve cdove-Magiu i Peligro.Izašli su 91. i 93. u Kolumbiji i to samo u par tisuća primjeraka.Ima nešto na internetu ali koštaju nekoliko tisuća kuna,mislin dala bi toliko stavrno bi ali ne znam kako jer mi to roditelji sigurno ne bi dali a ja još uvijek skupljam lovu i zato a i za koncerte.AKO ZNATE GDJE IH MOU NABAVIT I KAKO MOLIM VAS RECITE,TO MI JE PREVAŽNO!

- 15:29 - $CoMeNtArIo$ (30) - $PrYnT$ - #Mi @mor €$ $hAkIrA!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

$hakira bLoG
SHAKIRA FAN 4EVER
........................
*Najveći Shakira i Britney fan*
Blog je posvećen Shakiri!!!
QUE VIVA COLOMBIA!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Image Hosted by ImageShack.us

I will love Shaki 4ever!
-Zovem se Petra...iz Splita...14 g...slušam samo Shakiru i Britney od šeste godine.Volim ih svim srcem i zauvijek ću biti njihov najveći fan!!!!-
Image and video hosting by TinyPic


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic