< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Image Hosted by ImageShack.us
ak me oš upoznat (u šta čisto sumnjam,hehe):


MOJ MSN:

pa3cia0505@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us

ime mi je patriciasmokin
prezime nije važno
imam 15 god
živim u zagrebu,točnije dubravi (MAFIA CITY)coolsmokin
idem u 3.ekonomsku školubang
živim sa starcima i čudovištem koje dolazi s njima u paketu (neki to zovu nives)deaddeaddead
družim se sa svima (dobro,nije baš sa svima,al neću sad tu komplicirat)smijehsmijehsmijeh
volim: životinje,posebno mačke,spavatzijevzijev,visit na kompu,dopisivat se s ljudima iz cijelog svijeta,zajebavat s društvomdeaddead,klošaritsmokin,tulumarit partyparty......
ne volim: narodnjake,bahate i umišljene ljudenononono,svoju sestru (ovo je bilo okrutno,ali istina je bolna,ni ona mene ne voli šmrc,šmrc) diskriminaciju bilo koje vrsteheadbangheadbang,one odvratne janjevce koji se rašire po ulici koda su oslobodili dubravu i bez imalo sluha pjevaju narodnjakeblablablablablabla.....a ima punooooo toga šta ja nevolim...
slušam:Green Day,Nickelback,Linkin Park,Evanescence,
Revolverheld,Nirvana,Avril,Good Charlotte,ali uglavnom sve šta mi se sviđa(Beyonce,Shakira,Nelly Furtado....)
a ostalo prosudite sami.......
mahwavemahwavemahwave

blogovi koje citham:

dorotein i lein blogyesrofl

karoljenin blogsmokincoolnutparty

francesco

radoška


ludachesmijehroflthumbup

anathumbupsmijehwave

gothic girl

hipnotizirana

ostavi komentare

ANA

soul on fire

juraj

josipasmijehthumbupmah

thumbupmariosmijeh

mery

lana

barbara

Marty, Tenchy, Maja i Niky

winninggirls

maya

patka od lateksa

prezidanska genijalka

neshvatljiva,ili?

TINA

petra

The duck

sweet darkness

simple girl

wanita

vrištim a nitko me ne čuje

petra

just smile

magdalena

tomova mala

zzzlatka

anita i perka

ANĐELLA

IN DA TRAMVAJ(JEBOTE KOJA GUŽVA)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


POVIJEST NA TRAVI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jaaa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


utorak, 29.05.2007.

jooooj mišiću.....

ok,ok naslov je fakat jadan..al se nisam ničega drugog mogla sjetit......a to stalno provaljuju u razredu...pa sam vam ja pd prevelikim utjecajem škole.....ajmeeee.....u koju da školu idem?kaj vi predlažete? pod A: da idem u ekonomsku na kenedijevom
pod B: u opću gimnaziju u križanićevoj
pod C: u nijednu...još nije obvezna pa ko ju jebe
e daj mi onda napišite vaše mišljenje u komentima...mislim ak imate neš iskustva s tim....a stvar je u tome da bi ja u ekonomsku zato kaj mi se ne da baš učit a u opću bi zato kaj tam idu jovana i doda...ma kužite...ono mafija iz dubrave.....e već smo smilsili koja ćemo sranja radit...hehe...a i ispod je tesla.....mislim škola....hehe....paaa onda....a znate ko ide u teslu.......mislim aj ne....bangroflrolleyeswinkthumbupsmijehcerek
ma dobro nebi ja zbog dečkiju....lol....
a danas sam s doroteon bila dežurna...napravile cijelu dramu......zvonimo kad se sjetimo...lol.....ma ludnica....i dođemo mi i žderemo tortilje....kartamo...zezamo se......slušamo muziku.....a to sve zahtjeva koncentraciju pa zaboravimo zvonit.....hehe....
e da skužila sam kak je to fora stavljat osobne fotke na blog...pa idem i ja.....stavim ih kasnije u box.....
idem ja štrebat biologiju....sutra neki kao veliki test a nemam dume.....ajmeee.needaaa mi see......e ova škola mi taaakoooo jebeno ide na živce....aj boook.....mahwavemahwave

pozdrav svima u studiu i režijismijehsmijehsmijehsmijeh



komentari (7) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.