< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Image Hosted by ImageShack.us
ak me oš upoznat (u šta čisto sumnjam,hehe):


MOJ MSN:

pa3cia0505@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us

ime mi je patriciasmokin
prezime nije važno
imam 15 god
živim u zagrebu,točnije dubravi (MAFIA CITY)coolsmokin
idem u 3.ekonomsku školubang
živim sa starcima i čudovištem koje dolazi s njima u paketu (neki to zovu nives)deaddeaddead
družim se sa svima (dobro,nije baš sa svima,al neću sad tu komplicirat)smijehsmijehsmijeh
volim: životinje,posebno mačke,spavatzijevzijev,visit na kompu,dopisivat se s ljudima iz cijelog svijeta,zajebavat s društvomdeaddead,klošaritsmokin,tulumarit partyparty......
ne volim: narodnjake,bahate i umišljene ljudenononono,svoju sestru (ovo je bilo okrutno,ali istina je bolna,ni ona mene ne voli šmrc,šmrc) diskriminaciju bilo koje vrsteheadbangheadbang,one odvratne janjevce koji se rašire po ulici koda su oslobodili dubravu i bez imalo sluha pjevaju narodnjakeblablablablablabla.....a ima punooooo toga šta ja nevolim...
slušam:Green Day,Nickelback,Linkin Park,Evanescence,
Revolverheld,Nirvana,Avril,Good Charlotte,ali uglavnom sve šta mi se sviđa(Beyonce,Shakira,Nelly Furtado....)
a ostalo prosudite sami.......
mahwavemahwavemahwave

blogovi koje citham:

dorotein i lein blogyesrofl

karoljenin blogsmokincoolnutparty

francesco

radoška


ludachesmijehroflthumbup

anathumbupsmijehwave

gothic girl

hipnotizirana

ostavi komentare

ANA

soul on fire

juraj

josipasmijehthumbupmah

thumbupmariosmijeh

mery

lana

barbara

Marty, Tenchy, Maja i Niky

winninggirls

maya

patka od lateksa

prezidanska genijalka

neshvatljiva,ili?

TINA

petra

The duck

sweet darkness

simple girl

wanita

vrištim a nitko me ne čuje

petra

just smile

magdalena

tomova mala

zzzlatka

anita i perka

ANĐELLA

IN DA TRAMVAJ(JEBOTE KOJA GUŽVA)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


POVIJEST NA TRAVI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jaaa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


petak, 30.03.2007.

nešto normalniji post

mahwaveajmeeeeeeeeeee.....evo mene.....sam da se zna da onaj prošli totalno nepotrebni post NISAM JA PISALA nego jedan tip iz mog razreda.....aj da ja malo neš napišem......uh...dosadnoo...ma zazapravo i nije baš....u zadnje vrijeme sam baš nekak super volje.....ak ne računaš ono danas kaj sam se svađala s nives da mi je koristila maskaru......madmadblablablablajebote kak ženska lažeeeeeeeeee......a barem da sakrije dokaze...ma nema tu pomoći.....al jučer provale za crkavat.....ja počnem sa svojim dubokouminm pitanjima i kaže:zakaj nema ženskih dostavljačica pizze?(mislim ja još to nisam vidjela) i dođe ivana il pipo (hehe,kak ga brukam):zato da ju ne siluju......
ja se počnem trgat od smjeha i kažem:da onak,naručiš pizzu i ono usput siluješ žensku......roflroflroflroflroflroflrofli sad ja dođem zašto kod nas nema ženskih ministrantica,a ovi zato da ih ne siluju.....a jebote....i dođem zašt tolko baba dolazi u crkvu.......lol....zato da ih siluju......ajme ja sam skoro pišala od smjeha.....roflroflroflroflwinkwinksmijehsmijehsmijehludludludnaughtynaughtynutnutnutjeboteeeeeeeeeeeeeeeeeee.....buuuuuuu....i danas kak sam zazujala,idem ja s školskog...tam smo malo visili......a meni se neda doma......i iedem ja na tramvajsku stanicu (ono imam 1 stanicu)onak bzvz.....i čekam ja tam ko idiot 10 min.....i nemaaaaaaaa.....i vidim jovanu i luciju kak se vraćajju doma......i na kraju idem kružit okolo....jebote.....a jesam pametna.....ma dobro.....al kak mi idu ovi kreteni (mislim na dečke iz razreda i bekačeeee)na živce.....svaki jebeni put kad neko spomene cigarete il npr.na kemiji kad smo gledali neki šugavi film odma viču moje ime.....koda sam ja jedina......headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangi danas pisali mi engleski.....lol.....i ženska da nama koji kao bolje znamo engleski da sami ispravljamo.....i povisimo si mi lijepo ocjene.....lol.....valentina s 2 na 4......hehe....ja luciji s 3 na 4......i još dosta njima....a ja naravno dobila 5...hehe......al dobro nije bed....i vjeronauk se spajali s akačima......lol.....ovaj bašnec kaže neš kao da svi nevjernici odu il neš tak,a ovaj jedan idiot dođe:svi komunisti neka se dignu....lol......ajme još punooo toga...nedaju mi se sve te provale pisat....post je fkt predug.....e da nema karoljene dosta dugo....nemam pojma kaj joj je....al nadam se da joj je dobro.....i da ćemo sutra ić u saloon.....napokon.....mislim sigurno neidem s antićem....fuuujjj....koda nije dovoljno kaj ga moram trpit u školi još i da idem s njim van....ma kak da ne..puknucupuknucupuknucupuknucupuknucuheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadburninmadburninmadburninmada ovi ostali su ok.....ovaj majmun sve pokvari.,...aj ljudi odo ja....ovaj post je fakat grozan.....svaka čast onome koji ga je cijelog pročito(a takav se valjda još nije rodio)......čak mi se sama neda čitat ga....aj bok...pozzz svima a pogotovo mojoj KAROLJENI

mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave



komentari (126) print#

ponedjeljak, 26.03.2007.

E ovako..............................................................................................................................................................................................daa.....................................pa dobro....................................................................daj ne da mi se........................................................................................:cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek



komentari (23) print#

nedjelja, 25.03.2007.

post nakon tulumaaaaaaaaaaaa

nutpartybuuu....evo mene...vratila se ja s tuluma........uuuu strašan tulummmmm do 12 trajo.....a dobar je biroflo...onak prolaziiiii.....u početku je bio jadan pa mi 4 skupimo pare i odemo na kavu u kongo....i tak....kao ono pušimo..jebote ja sam cijeli tulum pušila koji sam ja idiot....a jbg skratila sam si život za sat i dvajst minuta....uh...kak me to dira.......loše društvo nema kaj....bangbangbangbangbanga malo sam vigora popila i malo se oraspložim....onak taman.....i plešem ko idiot....i ponestanenam pljuge....i odemo mi do benzinske....ja bez jakne,umirem od vrućine......a jbg....deaddeaddeadi taaaaaaaaaaak....i svi se razbježali oko 12....samo ajdin,damir i ja ostanemo na mjesnoj(neki zdrmani parkić)i tam duvamooo....i dođu ovo idioti iz salooona...bekači i oni neki kaj više neidu u našu školu.....i digli mi živac totalno....puknucupuknucupuknucupuknucupuknucujebote kako su odvratni....ovaj franjo se skoro tam skinuo...neznam uglavnom on meni da mu pušim a ja njemu da mu nemam kaj pušit i dečko dođe i počne si remen otkopčavat......a je idiot....bangdaj e imat ću noćne more od njih....roflal fakat posoje dečki koji su odvratni bez granica.....a nije baš bilo pijanih za neko divno čudoooo....ma dobro...brijem da će karoljena,lea i tea dat svoje mišljenje...jeeeeeeeeeeeeee hrvatska pobjedila.partyparty...bar se nadam...kolko me pamćenje služi....ma jeeeee.....kak nebi...mislim ipak smo mi prvaci....hehe....moš mislit...kozna u čemu.....al dobro evo mene doma i umirem tu....nemogu spavat i tak...nemam kaj za radit.....aj unaprijed ak neću pisat post ČESTITAM SANDRI NJEN ROĐENDAN!!!:wink:winkwinkroflroflroflcoolcooldeaddeadnaughtynaughtynutnutthumbupthumbupsmokinsmokinpartypartypartypartypartyaj ljudi ja tu crkavam i ode patrišaaaaaaaaaasmokinsmokinsmokinsmokin koja sva smrdi po cigaretama i koja je morala pol kaladonta zrivat u ustaaaaaaa.......i časjna riječ NEĆU VIŠEEEEEEEE PUŠIT fakat samu sebe zabrinjavam....kaj ak postem ovisna?!?!?onak to je meni taaaaaaaaak ogavno....al ipak...pa jebote društvo me nagovori....onak tipa aj da popušimo do kraja da ne ostane.....i na kraju popušimo od POČETKA DO KRAJA......ludludludludludludaj fakat sam dosadna odo ja ...laku noć!!!zijevzijevzijev



komentari (6) print#

ponedjeljak, 19.03.2007.

ej ljudi...kakav dan.....užas....bila sam dežurna s dodom....ovi moju su imali 4 sata ,a mi visimo ...jebote 6 sati....još doda zaboravi i nije došla na pretsat...a ja zujim sama.....nonononoma dobro uzela ja uno i karatamo se mi....i dosađivamoooo....zijevzijevzijevzijevzijevzijevi onda nam dolaze ovi kreteni pa ih teramo pa sve ispočetka....ajmeeeeeeeeee kak mi se dalo.....i taaaak...jučer navečer sam bila malo vani....tu ovak po dubravi.....i ovi počnemo se mi prepirat o udaju i ženidbi....i o diskriminaciji.....i ova nikolija je btw što se tiče toga prilično primitivna....a nama se tlak diže.......i deremo se ko idioti.....ma dobro....danas cijeli dan pada kiša i skoro sam pokisla....al ipak nisam...ma daj b.....i moram ić učit zemljopis i neda mi se......i sve mi je nekak šugavo...i najrađe bi legla u krevet i nikad se ne probudila ......mislim ja nisam sposobna probudit se u 10 sati.....zvoni mi u pol 10...pa u 10 pa u pol 11 pa u 11.....pa se nekak ipak uspijem dić......e nemam volje za ničim...e da napravili smo piramidu od karata na porti.....pa ću stavit sliku....ona neka mi je pre velika...aj boook...pozzz svima koji čitaju ovaj blog..hehe baš vas je puuuuno



komentari (38) print#

petak, 16.03.2007.

evo za promjenu malo.....*****pusa*****


Get your own Chat Box! Go Large!




komentari (29) print#

nedjelja, 11.03.2007.

ma ko jebe naslov

ej evo mene.....nekak mi se u zadnje vrijeme nekak neda pisat postove....a jbg...al aj da mi se onaj ne usmrdi.....hehe....rolleyesrolleyesrolleyesjučer sam se lijepo dogovorila da ćemo u saloon a jbg.....cure imaju tekmu.....pa je propalo.,...al slj. subotu...hehe....baš smo počele razmišljat kak bi bilo vrijeme da počnemo ono baš izlazitpartypartypartypartypartyparty.....a ne tu po ovoj dubravi......pa idemo u "lov" na komade.....hehe......aj dosadilo mi je bit sama.....tak da .......ono kaj čekam.....ovdje u dubravi definitivo neću upoznat ono nekog.....baš mi se nekak tulumari....to je meni ono......al jučer sam tak išla s lucijo malo po dubravi....našle se s mojom starom frendicom.....pa onda idemo se mi muvat......al ono retkovac i to.....daj b.....i sami trupci tam....i onda ti fakat postaje jasno kakva je dubrava jadna.....mislim di su oni pusti zgodni dečki????sve sami neki čudaci..jebote nebi ih ni štapom takla.....a kamoli imala nekog posla s njima......rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
i takkkkkkkkkkkkkkkk......e nisam niš napravila za šk..neeeeeeeedaaaaaaaa mi seeeeeeeeee....e baš sam imala neš zanimljivog za napisat i zaboravim....a jbg....e poruka za dolores : DAJ JEBOTE NAPIŠI TAJ FUCKIN SJEBANO JEBENI POST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i hope u understand......hehe......onak viš kak se derem.....aj idem sama sebi na živce....aj bok.....



komentari (36) print#

ponedjeljak, 05.03.2007.

nives,čuvaj glavu.......

jeeeeeeeeee.....evo mene nakon duuugo vremena (dobro tak dugo nije)......pazite ovo cijeli vikend nisam bila za kompom...hehe....a to je za mene puuuunoooo...al mi uopće nije falio....onak barem sam si malo oči odmorila.....al dobro za subotu imam opravdanje.....lol.....roflroflroflroflroflroflnives je bila za kompom i pita ona mene nekaj i ja joj kažem.......a ona meni kak sam ja glupa i počne me ženska vrijeđat......ja se raspizdim........i vidim flašu kečapa na stolu......iiiiiiiiiii.......TRAS.....bacim joj kečap u glavu.....a flaša se potrga......cijeli boravak pun keačpa.....a njena kosa.....lol.....smijehsmijehsmijehsmijehsve crveno...i dođe stara....burninmadburninmadmadmadblablablablai dere se ona,ma kaj dere,urla.....a ja trk u svoju sobu i počnem se gušit od smjeha....roflroflsmijehsmijehnut:nut a ovaj tjedan mi je baš nekak dobar.....stalno se trgam od smjeha.....na bilo koju sitnicu.....tak ja idem u četvrtak spavat popodne...i legnem ja u krevet i jedem jafa kekse,i nisam skužila da su mi komadići pali u kosu.....i probudim se a kosa sva raskeljena......roflroflroflroflroflrofla na nikolijine provale.....lol....e da jučer smo bili na trgu...opet se zajebavali.....i zaključili da je vrijeme za tulum.....partypartypartypartyi zaključila sam da ću u kušlanovu skupa s nikolijom,valjda dodom i možda ivanom....a ovi neki štreberi koji idu u miocwinkwinkwink...hehe.....su nam lijepo blizu....naughtynaughtyevo mislim da je dosta ovo za post aj idem ja....pozz svima kojima se dalo čitat ovaj post....mahmahmahmah



komentari (23) print#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.