< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Evo napisati ću nešta o meni ( zato što ste to tražili =) )
Ajde da počnemo =)
Ime : Dora
Prezime: Puljić ( ja sam ga napisala a na mnogim blogovima piše nije bitno ...)
Godine : Nisu važne ( ali ja neću godine napisat hehe)
Grad u kojem živim : Županja - njabolja!
Hoby: Igranje košarke naravno , igranje na kompu , druženje s prijateljima ...
Volim : volim ... svoje prijatelje thumbup roditelje naravno ... hehe svoju simpatiju naughty. I još puuno toga
Nevolim : umišljene ljude ( nitko ih ne voli ...) "jednu curicu"
mahune , karfiol , gljive ... hehe I da ne volim TUŽIBABE
Da ga imenujem ? Hoću ! Nevolim jednog iz mog razreda : Marka burninmad
Eto to je sve ... aaaa moj mail je : witchie97@gmail.com ili kosarkasica-dora@hotmail.com =) etoo
Pozzzich thumbup





Linkovi

Blog.hr
Ljubav uvijek izbaci istinu

Moji linkovi

Puljin i Gvozdin blog
Martinin blog
Borisov blog
Košarkaški klub u kojem ja treniram

Bok


Get your own Chat Box! Go Large!




Evo nešta o mom razredu :
Ja - ... ( ništa )
Matea - Najbolja prijateljica nekada se pogubi u svom jeziku ali je dobra ... yes
Sara - Mateina sestrična, isto je super ... Dobra prijateljica ... sretan
Ivana - Onako ... dobra je prijateljica nekada zna bit živčana blabla
Magdalena - Nekada jako zabavna a nekada jakoo živčana i voli odgovarat headbang
Katarina - Jako tiha inače je isto dobra prijateljica , crta kao prava slikarica yes
Ivona - prava prijateljica Zna dosta njemački headbang
Amanda - Nemam šta reći ,,, iako bi rekla ... dead
Leška - Dobra prijateljica voli se zafrkavat i sprdat ljude dead
Ana - Ufff Šta ona radi mogu pisat o njoj ... Sitna al dinamitna isto sprda ljude ,
Izmisli pjesmicu u 2 minute yes.
Ružica - Dobra je ... mouthwash
Ćirilca ( Annamaria) - jako pametna ... uzdiše se kad čita ehehe


Sasha - dobar frend jakooo naporan, pametan ...
Daniel - Uff voli se svađat
Eugen - Najfrend ... Super je!
TAdej - Isto najfrend al zna bit živčan ...
Katona- Treba počet učit ...
Fila- Naj frend Super je!
Frano - Knjižničar =)
Lovro - nervira me uvijek se svađa samo je ON u pravu
Josa- Kad nešta zaboravi lupa se po glavi , živčan
Tuca - Zbunjen
Dara - sprda ljude i izvaljuje gluposti
coolcoolcoolsmokinsmokin eto to je swe ...
i da učiteljica - ma i ona je dobra al stvarno ... zijev
Etooooooooooooo pozzzzzzzzzz

subota, 09.02.2008.

Bok

Ej Ljudi Imate Skroz dolje pjesme imate od linkin parka i od RHCP pa tamo možete birati koju ćete pjesmu slušati ostavite mi puuuuno kommova ... Pozz nemam više ništa za reći ... odnosno za napisati ... =) ajde PoZz Usput hvala Neri što mi je rekla kako staviti Pjesme na blog .. =) Hvala!!!! Ko mi bude puuuno kommo ja cu mu ostaviti puuuno kommova i na njegovom blogu =) Ovo je kao Nekakva nagradna igra =) Bok čujemo sedeadmah

|Komentiraj 70| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.