Free Dragon Blue ~ Dark MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Zoološki - I LOVE ŽIVOTINJE - Blog.hr

I Love Životinje

NAPISANO: 03.10.2007., srijeda

Zoološki

E ljudi za one koje zanima, prošli put kad sam bila u zoološkom, kak je bilo dobro! Morski lav skočio je na ogradu i ljudi su ga mogli dirat i sve nas je poprskao! I kad smo bili kod crne pantere, zarežala je i jaaako otvorila usta i zarežala! E a slon šta je bio tam uzeo mi je flips! Ispružio je surlu i turnuo je u vrečicu sa flipsom i pojeo mi flips! SmileyCentral.com E ali kad smo došli do majmuna, jedan je majmun pišao po drugom (pardon na izrazu), ali najbolje je bilo kad smo došli do lavova i tigrova. Hranili su lavove i mužjak je skočio prema onom šta ih hrani, ali mu nije niš napravio, ali tigar je bio najbolji. Kod njega smo se najduže zadržali, bio je tako prekrasan... Kad sam ga išla slikat, stao mi je mirno, baš kao da pozira! Baš mi je dobro slika uspjela, na mobu mi je. Onda je došao tamo do stakla gdje sam ga gledala i počeo si češati leđa o to staklo. Kako je samo sladak bio, joj da ste ga bar vidjeli!


S poštovanjem, Ljubiteljica Životinja.
- 11:51 - Say Something... (0) - Print My Post... - Refresh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Say Something... On/Off

A ima vas...

ZzAaKkOoNn LlIiNnKkOoVvIi

Glasajte, moljela bih lijepo :)

Vasa misljenja o zivotinjama...
Glupa prljava stvorenja.
Ma bezveze su!
Nisu bas nesto.
Dobre su.
Volim ih!
Obozavam zivotinje!
  
pollcode.com free polls

Ah evo nam i nekih tam gluposti

Kakav je blog?
Koji ti je?? GROZAN!! Mrs s tim!!
Los je.
Nemam neko posebno misljenje.
Tak-tak... Ok je.
Dobar je.
Predobar.
Super!! :D
pollcode.com free polls





Kad škola završava :D
wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />



KOLAČIČ XD
wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />


Evo neka svira samo neka svira :D
sum_41-with_me.mp3

<$NaslovBoxa$>

<$TekstBoxa$>