Get your own Chat Box! Go Large!


  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Sve o plesu

Hip Hop Headset
hip hop

nedjelja, 27.04.2008.

Dajte ljudi komajte mi malo. Nisam jucer bila na blogu jer sam morala ici tam negdje u Opatiju.Ja stvarno neznam kaj je mojoj mami dobro kod setnje uz plazu i ledeno more, misli i ja to jako volim ali sad da tam negdje i rucam inista drugo neradim nego secem.A moj tata je bio pametan on je ostao doma (ja sam ista kao i on volim nesto ali ne pretjerano toga) ali moja mama ona je pretjeranakod svacega i kod hrane i kod kompjutera i kod setnja i trcanja... sad bih mogla toliko toga na brojiti ali mi se ne da. e da jos sam bila i na krstitkama mom malom braticu Stipi u Koprivnici. To je valjda jedini Stipe koji se rodio u Koprivnici kako kaze moja mama. Ali i to je dugo trajalo. Prvo krstenje pa rucak onda ples ali kod plesa je bilo nesto smijesno. Kako je njegov tata a moj ujak jos mlad on je narucio neke dalmatinske pjesme i poceo pjevat i dizati ruke a malom Stipi je to bilo toliko smijesno to da je cak i on poceo gugutat smijat se i dizat ruke kao svoj tata.Ali to je bilo prosli vikend. I da ako niste posjetite moju prijateljicu na njezin blog Lara.Ajde i komajte mi byebye.wave



| Just Say SomeThiNg (33) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

hip hop