No one know how to say That they're sorry and don't worry

15.12.2005., četvrtak

GUNS N' ROSES

ovo je bio copy paste,ako jos to neko nema pa evo





Priča počinje 1985, kada je bend pokrenuo Jeff Isbell, kasnije poznat kao Izzy Stradlin, koji je htio napraviti najbolji bend na planeti, za vokalom je vidio svog dugogodišnjeg prijatelja Willian Bailey-a, koji ce se preimenovati u W. Axl Rose saznavši prezime svog pravog oca, dok je ostatak benda sačinjen na brzinu od lokalnih mladića: Tracii Guns gitara, Rob Gardner bubnjevi i Michael "Duff" McKagan bas. Takva Motlijeva ekipa nije izdržala dugo, svirala je neuvježbana pod raznim imenima, i Gardner i Tracii ubrzo napuštaju grupu ,a Tracii ce potom re-formirati danas poznate L.A. Guns, a Duff pronalazi zamjenu u Road Crew, jednom od bezbroj lokalnih LA bendova u kojima je svirao: Steven Adler je na bubnjevima i Saul "Slash" Hudson na gitari. I tako su rođeni Guns N Roses. Axl ce svoj prvobitni styling ukrasti sa zidova Izzy-eve sobe gdje su visili posteri Micheal Monroe-a i Hanoi Rocks, što je posredno uticalo i na sam zvuk: glam-rock je dobro izgledao i zvučao. Velika izdavačka kuća Geffen je u G N R vidjela glam/sleaze povratnike i bila brza da ponudi ugovor za oko $75,000 marta 86., ne sluteći da će oni sav novac potrošiti u roku od mjesec dana na vraćanje dugova i neizbježnu drogu. Iste godine izdat je u limitiranom tiražu samoproducirani EP "Live Like A Suicide" na maloj etiketi Uzi Suicide Records, koji je rasprodat u rekordnom roku. EP je imao dvije obrade: Aerosmith "Mama Kin", i "Nice Boys" od kultnih australijskih rockera Rose Tattoo, kao i dvije autorske pjesme "Reckless Life" i "Move To The City" koje su opisivale kaotično stanje u kojem se nalazio život svakog od njih. Zanimljivo je da je tek par godina kasnije otkrivena mala "prevara" vezana za ovo izdanje - naime, sve četiri pjesme su snimljene u studiju da bi se naknadno dodao zvuk publike i time stvorila koncertna atmosfera. Reputacija Guns N Roses je polako rasla, no uspjeh je bio još daleko. 1987. izlazi "Appetite For Destruction" koji je jedan od deset najboljih albuma ikad snimljenih.Trinaest godina kasnije, ovaj LP i dalje ne otkriva ni jednu jedinu manu, ni jedan pogrešan ton,sve je konačno bilo na jednom mestu, jednostavno i savršeno. Uprkos svom potencijalu, album nije u startu zabilježio veliku prodaju. "Nikada nisam mario za uspjeh", rekao je Slash. "I kad se dogodio,veoma me je iznenadio. Bili smo na turneji cijelu godinu, znali smo da se album prodaje dobro i odjednom je masa počela pristizati na koncerte. Izdavačka kuća bi nas nekad nazvala i rekli bi nam do koje smo pozicije stigli na Top Listi, i koliko smo kopija albuma prodali, ali ja to nisam puno cijenio sve dok me, nakon jedne turneje, netko nije zamolio za autogram.". Bila je potrebna čitava godina da "Appetite For Destruction" stigne na prvo mjesto US Billboard liste i konačno se počne prodavati.Međutim prvi skandal je uslijedio odmah po objavljivanju albuma koji je imao "nepristojan" omot. U pitanju je bila ilustracija "Apetite For Destruction" Robert Williams-a iz 1978. godine gdje je prikazana scena silovanja. Ubrzo su mnoge prodavaonice odbile prodavati ovaj album. Kompletan tiraž je vracen izdavackoj kuci, koja je potom izbacila izdanje sa novim omotom - logo križ Guns N Roses na crnoj pozadini.Događaj koji je ispunio tabloide širom svijeta sa naslovima o Guns N Roses, bio je nesretni slucaj na Monster Of Rock festivalu na Castle Donnington-u u Britaniji, kad su dva fana poginula u gužvi na koncertu. Tko je imao priliku da presluša snimak sa tog koncerta, čuo je napore Axl-a da smiri publiku, da utiša strasti, ali ništa nije pomoglo - novine su pronašle krivca. Zatrpani skandaloznim člancima, uz dobru koncertnu promociju i nekoliko aktualnih spotova na vodečim muzičkim TV-stanicama poput MTV-a, Guns N Roses su polako dolazili u centar pažnje - i album je sa jednogodišnjim zakašnjenjem stigao na prvo mjesto Billboard liste.
Ako za neke ekscese i nisu bili krivi, to se nikako nije moglo reci za kontraverznu pjesmu "One In A Million" sa albuma "G N R Lies - the Sex, the Drugs, the Violence, the Shocking Truth" objavljenog 1988. Axl tu napada crnce nazivajući ih pogrdnim izrazom "niggers" , kao i imigrante i homoseksualce optužujući ih sa "immigrants and fagets". Stih o "crncima" zategao je odnose u bendu. Slashova majka je crnkinja. "Nisam bio za tu pjesmu, i odbijam je svirati uživo", kaže Slash. Na prodaju albuma ovi događaji nisu imali uticaja, i G N R postaju prvi bend, kome su se dva albuma našla u Top 5 najprodavanijih izdanja. Slijedeca 1989. godina zatekla je bend u totalnom kaosu - Izzy, Slash i Adler se bore sa narkomanskim krizama, i tek ih poziv za četiri koncerta u LA-u kao predgrupa Rolling Stonesima, vraća u pokret.Steven Adlera,ce u augustu 1990. zamjeniti Matt Sorum. Iako je bend ponovo bio u top formi, "pojačan" klavijaturistom Dizzy Reed-om, iako je droga nestala sa liste dnevnih potreba, i rad na novom album je uveliko trajao, odnosisu se počeli zatezati. Kasniji intervju će pokazati da je Axl-ov egoizam bio glavni problem. Izzy je prvi odlučio napustiti bend, i to neposredno pred izdavanje dva albuma "Use Your Illusion I & II", što ce biti objavljenotek par mjeseci nakon što su se albumi pojavili u prodaji. Axl-ova sujeta prema dobrom prijatelju išla je tako daleko da su sve dionice koje je Izzy snimio za ova dva albuma - "utišane" i malo izmjenjene. Ova dva albuma su donijela malo mekši zvuk Guns N Roses, balade poput "Dont Cry", "Estranged", "Novembar Rain. Albumima skoro da se nije moglo ništa zamjeriti, otišli su pravo na vrh najprodavanijih izdanja, Guns N Roses su postali najpopularniji bend na svijetu - ali ujedno,upravo tu je i bio pocetak njihovog kraja.Uslijedila je svijetska turneja, Guns N Roses su bili glavni bend na svakom koncertu,na svakom festivalu,izbaceni video spotovi stizali su u sam vrh, novac je pristizao sa svih strana - ali ipak, u bendu su mnogi bili nezadovoljni.
Čak dvojica gitarista su odbili zauzeti mjesto ritam gitariste (Stradlina) u tad najpopularnijem bendu na svijetu. Prvi je bio Peter Wells iz tada rasformljene grupe Rose Tattoo, koji je po priči mnogih rekao jednostavno "ne zanima me ovo što sada radite", dok je David Navarro tražio više od ponudenih $2,000,000. Nekadašnji gitarista Kills For Thrills, Gilby Clarke, zauzeo je na kraju Izzy-evu poziciju naučivsi kompletan koncertni opus grupe za nekoliko dana. "The Spaghetti Incident"(1993) je album obrada, koji je Duff prvobitno zamislio kao album posvećen punk bendovima, a na albumu se našla i jedna "stvar" ozloglašenog ubice Charles Manson-a koja je takode napravila skandal..Duff je izbacio 1993. solidan solo album ("Believe In Me"), Stradlin je već uveliko radio sa svojim pratecim bendom Izzy and The Ju Ju Hounds s kojim je 1992. objavio odličan album, Slash je u međuvremu svirao sa svakim tko bi ga pozvao, a vijesti o Guns N Roses nije bilo. U takvoj atmosferi, izdavači su pokušali primorati bend na povratak - ostavljeno je slobodno mjesto na soundtrack-u za film "Intervju Sa Vampirom"(1994), i ostalo je još samo da dobiju pjesmu. "Simpathy For The Devil" (obrada Rolling Stones-a) je posljednja stvar snimljena u djelimično staroj postavi: umjesto Gilby-a, Axl je bez predhodne suglasnosti ostalih doveo gitaristu Paul Tobias-a. Teško je reći kad se bend u potpunosti raspao - Rose je, ponovo bez ičije suglasnosti, izbacio Matt Sorum-a, Slash je saznao preko novina da više nije u bendu, Duff je preslušavši Axl-ove demo snimke rekao da ne želi to svirati, i u grupi je ostao Axl, koji je sudskim putem dobio pravo da dalje koristi ime Guns N Roses.Iz Guns N Roses, u periodu 1994-1999., nije stizalo puno informacija. Postava za koju se vjeruje da je radila sa Axl-om zadnje dvije godine je sljedeća: Robin Finck (glavna gitara), Paul Huge (gitara), Tommy Stinson (bass gitara), Josh Freese (bubnjevi), i Dizzy Reed (klavijature) - i po Rose-ovoj priči, nastalo je oko 70 pjesama, od kojih bi se na novom albumu trebalo naci 16-17. Kako će to možda zvučati, možete saznati ako preslušate soundtrack za film "End Of Days". Govoreci o novom albumu, Axl kaže: "Htio sam napraviti tradicionalnu ploču ili vratiti se nazad na Appetite For Destruction, ali nisam uspio. Slash je razlog. Jednostavno, nitko se nije pojavio tko bi ga mogao zamjeniti na pravi način". Novi stil zahtjevao je temeljno prearanžiranje bogatog G N R naslijedja, te su Axl i ekipa u studiju ponovo snimili skoro sav "Appetite For Destruction", kao i pjesme "You Could Be Mine" i "Patience", koje ce, tako aranžirane, biti izvođene na koncertima. Novi album se trebao pojaviti u prodavnicama u nekoliko navrata, ali iz mnogo razloga je bio prolongiran. Ipak 2002. godine izlazi novi Guns N Roses album koji je nazvan Chinese Democracy, na ovom albumu su se našle slijedeće pjesme: Madagascar,The Blues,Silk Worms,Oh My God i kao posljednja Chinese Democracy. U grupi kao sto je Guns N Roses bilo je dovoljno slave za svakoga ne samo za frontmena. Nikada nije planirano da Guns’N Roses postanu toliko veliki. Slava je rasturila ovaj bend, ali to se ionako kad-tad dogodi svim velikim bendovima.

- 22:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

iskreno neman pojam.........bezveze,uzivam u muzici i tila bi to s neki podilit........pa uzivajte,.........

Linkovi














naj grupa
guns n ' roses
led zeppelin
skid row
scorpions
ac/dc
the doors
metallica
aerosmith
rhcp


  

Free polls from Pollhost.com



Counter

hit Counter

riči pisama

Nightrain

Loaded like a freight train
Flyin' like an aeroplane
Feelin' like a space brain
One more time tonight
Well I'm a west coast struttin'
One bad mother
Got a rattlesnake suitcase
Under my arm
Said I'm a mean machine
Been drinkin' gasoline
And honey you can make my motor hum
I got one chance left
In a nine live cat
I got a dog eat dog sly smile
I got a Molotov cocktail
With a match to go
I smoke my cigarette with style
An I can tell you honey
You can make my money tonight

Wake up late
Honey put on your clothes
Take your credit card
to the liquor store
That's one for you and
two for me by tonight
I'll be loaded like a freight train
Flyin' like an aeroplane
Feelin' like a space brain
One more time tonight

I'm on the nightrain
Bottoms up
I'm on the nightrain
Fill my cup
I'm on the nightrain
Ready to crash and burn
I never learn
I'm on the nightrain
I love that stuff
I'm on the nightrain
I can never get enough
I'm on the nightrain
Never to return-no

Loaded like a freight train
Flyin' like an aeroplane
Speedin' like a space brain
One more time tonight
I'm on the nightrain
And I'm lookin' for some
I'm on the nightrain
So's I can leave this slum
I'm on the nightrain
And I'm ready to crash and burn
Nightrain
Bottoms up
I'm on the nightrain
Fill my cup
I'm on the nightrain

Whoa yeah
I'm on the nightrain
Love that stuff
I'm on the nightrain
An I can never get enough
Ridin' the nightrain
I guess I
I guess, I guess, I guess
I never learn

On the nightrain
Float me home
Ooh I'm on the nightrain
Ridin' the nightrain
Never to return
Nightrain

Sweet Child O' Mine

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that
special place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me
of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine

Paradise City

Just a' urchin
livin' under the street
I'm a hard case
that's tough to beat
I'm your charity case
So buy me somethin' to eat
I'll pay you at another time
Take it to the end of the line

Ragz to richez or so they say
Ya gotta-keep pushin'
for the fortune and fame
It's all a gamble
When it's just a game
Ya treat it like a capital crime
Everybody's doin' their time

Chorus:

Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Take me home

Strapped in the chair
of the city's gas chamber
Why I'm here I can't quite remember
The surgeon general says
it's hazardous to breathe
I'd have another cigarette
but I can't see
Tell me who you're gonna believe

Chorus

So far away
So far away
So far away
So far away

Captain America's been torn apart
Now he's a court jester
with a broken heart
He said-
Turn me around and
take me back to the start
I must be losin' my mind-
"Are you blind?"
I've seen it all a million times

Chorus


Welcome to the jungle


Welcome to the jungle
We've got fun 'n' games
We got everything you want
Honey, we know the names
We are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money, honey
We got your disease

CHORUS:

In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
knees, knees
I wanna watch you bleed

Welcome to the jungle
We take it day by day
If you want it you're gonna bleed
But it's the price you pay
And you're a very sexy girl
That's very hard to please
You can taste the bright lights
But you won't get them for free
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my, my serpentine
I, I wanna hear you scream

Welcome to the jungle
It gets worse here everyday
Ya learn ta live like an animal
In the jungle where we play
If you got a hunger for what you see
You'll take it eventually
You can have anything you want
But you better not take it from me

CHORUS

And when you're high you never
Ever want to come down, YEAH!

You know where you are
You're in the jungle baby
You're gonna die
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my, my serpentine
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
It' gonna bring you down-HA!

skid row -18 and life

Ricky was a young boy, He had a heart of stone.
Lived 9 to 5 and worked his fingers to the bone.
Just barely got out of school, came from the edge of town.
Fought like a switchblade so no one could take him down.
He had no money, oooh no good at home.
He walked the streets a soldier and he fought the world alone
And now it's

18 and life You got it
18 and life you know
Your crime is time and it's
18 and life to go
(repeat above)

Tequila in his heartbeat, His veins burned gasoline.
It kept his motor running but it never kept him clean.
They say he loved adventure, "Ricky's the wild one."
He married trouble and had a courtship with a gun.
Bang Bang Shoot 'em up, The party never ends.
You can't think of dying when the bottle's your best friend
And now it's

chorus

"Accidents will happen" they all heard Ricky say
He fired his six-shot to the wind that blew a child away.

chorus

Civil War

"What we've got here is failure to
communicate.
Some men you just can't reach...
So, you get what we had here last week,
which is the way he wants it!
Well, he gets it!
N' I don't like it any more than you men." *

Look at your young men fighting
Look at your women crying
Look at your young men dying
The way they've always done before

Look at the hate we're breeding
Look at the fear we're feeding
Look at the lives we're leading
The way we've always done before

My hands are tied
The billions shift from side to side
And the wars go on with brainwashed pride
For the love of God and our human rights
And all these things are swept aside
By bloody hands time can't deny
And are washed away by your genocide
And history hides the lies of our civil wars


D'you wear a black armband
When they shot the man
Who said "Peace could last forever"
And in my first memories
They shot Kennedy
I went numb when I learned to see
So I never fell for Vietnam
We got the wall of D.C. to remind us all
That you can't trust freedom
When it's not in your hands
When everybody's fightin'
For their promised land

And
I don't need your civil war
It feeds the rich while it buries the poor
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
I don't need your civil war

Look at the shoes your filling
Look at the blood we're spilling
Look at the world we're killing
The way we've always done before
Look in the doubt we've wallowed
Look at the leaders we've followed
Look at the lies we've swallowed
And I don't want to hear no more

My hands are tied
For all I've seen has changed my mind
But still the wars go on as the years go by
With no love of God or human rights
'Cause all these dreams are swept aside
By bloody hands of the hypnotized
Who carry the cross of homicide
And history bears the scars of our civil wars


"WE PRACTICE SELECTIVE ANNIHILATION OF MAYORS AND GOVERNMENT OFFICIALS
FOR EXAMPLE TO CREATE A VACUUM
THEN WE FILL THAT VACUUM
AS POPULAR WAR ADVANCES
PEACE IS CLOSER" **

I don't need your civil war
It feeds the rich while it buries the poor
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
And I don't need your civil war
I don't need your civil war
I don't need your civil war
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
I don't need your civil war
I don't need one more war

I don't need one more war
Whaz so civil 'bout war anyway