četvrtak, 15.05.2008. ♥

♥ Nova sezona,nova iskustva,nova natjecanja...

Oko prije pola sata vratih se s treninga koji je ovog puta bio u obliku 11kilometarske vožnje biciklom po asfaltiranim cestama relacija Selnica-Mursko Središće-Hlapičina-Sv.Martin na Muri-Donji Koncovčak-Selnica. Znam da za večinu mjesta neznate gdje se nalaze,ali kao pravi orjentacisti,uzeli bi veliki atlas Hrvatske i sve bi pronašli. Eto konačno je došao i dan kad mi je došla inspiracija za pisanje posta na ovom blogu. Čudno,kako baš u ovoj strci sa školskim usmenim i pismenim ispitima i mnogim drugim obavezama...da ne skrenem predaleko od orjentacije...
dakle...
Završio nam je,kao što svi znate, 2. orienteering trijangel. Sa malo problema i nedostataka koji su promakli organizatoru(nama), uz toplo vrijeme i odličnu atmosferu sve je prošlo OK! Nadam se da nitko nije došao doma ljut i nadam se da če te i dalje dolaziti na naše utrke i osvajati medalje i trofejemouthwash.

ja sam nakon trijangla bila jako umorna.taj vikend sam doma samo spavala. od jutra do večeri smo pripremali utrke(pripremanje,postavljanje,trčanje,vožnja bicikla,pospremanje,premještanje,vožnja, pa opet postavljanje,pospremanje itd.itd.) i onda u ponedjeljak ujutro škola. dobro da nije bilo nikakvih ispita. uglavnom,sve je dobro prošlo bez problema. ponedjeljak,poslje podne,je bilo vrijeme odmora tj. spavnjayes
drago mi je što sam stekla još jedno iskustvo a to je MTB-orjentacija. bilo je odlično bez obzira kaj sam bila sama u kategorijimouthwash

sljedeča utrka nas čeka na Plitvicama pa se (vjerojatno) vidimo tamo...
a onda opet međimurci. al ovaj put u Zagorju. Mi če mo se potruditi da ovaj put natjecanje prođe bez problema i bez posebnih velikih grešaka.

usput...nova kategorija,naravno Ž17-20. moram priznati,nije lako. Sad me čeka malo više treninga da postignem što bolji rezultat.

eto to bi bilo uglavom to za sad.sad vam mogu ubaciti još pokoju slikicu sa posljednjeg natjecanja i vidimo se na sljedečoj utrci.

ljep,orjentacijski pozdrav iz Međimurja,točnije iz Selnica...mahmahmah



btw.ovo je jubilarni 50. post =)))

♥ 19:57 ♥ komentari (0) ♥ printNova sezona,nova iskustva,nova natjecanja...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.