utorak, 24.07.2007. ♥

♥ Nakon dugo,dugo vremena...

...ja se opet javljam...yes

od mog zadnjeg javljanja prošli smo pola europe....
od onda je prošao i naš memorijal.....kojega sam hm...lako osvojila...pobrala sam sva zlata u mojoj kategoriji....ma to su već stare vjesti....zatvoren slučaj....al moram navesti da će mi u sjećanju uvjek ostati onaj specifični naš noćni sprint....meni je bio prvi a k tome i uspješan...da ne zaboravim zahvaliti našem Košćaku koji mi je posudio svjetiljku za taj sprint....thanx...

da krenem dalje.....

hm....

odmah po memorijalu...točnije...odmah u nedelju krenuli smo prema Murskoj Soboti na Thermenland open Prologue...tam nisam baš imala konkurenciju pa sam opet osvojila medaliju...ovaj put srebro....
iskreno...već mi je bilo dosta tih medalija....
u sklopu tog natjecanja,odvijala se i precizna orjentacija,potpuno besplatno....tak da smo i to išli....tu pak sam,iznenađujuće,opet bila druga...tu je barem bila veća konkurencija....i tak smo sa svim nagradama otišli doma....

nastavljamo s thermenlandom....
neznam koji je točno datum bio...krenuli smo malo u mađarsku...u Lente ili Lenti(?)....rolleyes
prezident me prijavil u elitnu w16 kategoriju....moram priznati da nije bila tak jaka konkurencija kak sam očekivala....staza je bila prilično lagana.....a teren vrlo ravan prema ovim našim brdima....
ovo je sve od mene na Thermenlandu...moja mala ekipa je išla i na ostale utrke...

nakon kratke pauze....evo nas opet na jednom malo većem natjecanju....
sljedi CroOpen u izdanju 2007....
dakle putujemo u Delnice gdje nas čeka vrlo zahtjevan teren i na sreću dobre karte....tamo smo malo kampirali....spavali smo u šatoru...noći su bile malo hladnije,al mi,kao pravi orjentacisti,sve smo izdržali...moja kategorija se sastojala od većinom srpske ekipe,jedna mađarska i ja jedina hrvatska... ne postolju je bilo "nacionalno": Srbija,Mađarska i Hrvatska...no...moram priznati da se nisam baš sjajno snašla u Delničkim kartama....rezultati mi i nisu bili baš sjajni no bilo je dovoljno za ukupno teće mjesto...to mi je bila prva bronca u karjeri....barem nešto....no moja se ekipa vrlo dobro snašla te smo ukupno kao klub osvojili osmo mjesto...OK Vihor je opet bio prvi....svaka čast....
i tako smo nakon natjecanja vojnu ekipu ostavili tamo u delnicama,a mi ostali krenuli smo svojim kućama....

i sad nakon malo duže pauze išćekujemo OOCup...koji se polako ali brzo približava...još koji dan i krećemo....

i za kraj....ukupni rezultati polusezone.....
al samo moji....vaši su na pozantom mjestu...stranica HOS-a..

Kup hrvatske
Ž16 Mihaela Kočila MEĐ
Drugo mjesto,prva(73,92) i treća(100,00)utrka, ukupno 173,92

Sprint kup Hrvatske
Ž16 Mihaela Kočila MEĐ
Prvo mjesto,utrke 1.(100,00), 2.(100,00), 3.(83,73) 4.(100,00) i ukupno 300,00 bodova...

Prvenstvo hrvatske
samo jedna utrka,prvo mjesto
(Prvenstvo Hrvatske na srednjim stazama u Varaždinskim toplicama)

to bi bilo sve.....
pozdrav!mahmahmah

♥ 18:10 ♥ komentari (1) ♥ printNakon dugo,dugo vremena...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.