nedjelja, 11.03.2007. ♥

♥ Lipica open (2)

i tak....i to smo odradili...yes
pa.....dojmovi? hm.....
kaj se tiče organizacije-sve 5! hm...a rezultati...nisu baš sve 5.....no dobro...glavno je kaj smo si došli na cilj i kaj smo svi skupa prešli stazu bez poteškoča.....uglavnom bilo je dosta zahtjevno...barem meni....ili mi se to samo čini jer mi je to prva utrka v ovoj sezoni....hm.....tko zna...al dobro....velika su to natjecanja,a ja još nemam velika iskustva.....ima vremena.....
to sve skupa bumo pokušali popraviti sljedeču nedjelju kad putujemo u Delnice na jedan sprint i na proglašenje kupa,između ostalog....vjerojatno nas ide malo više ovog puta......uglavnom,mislim da bu mi lakše u Delnicama jer bude i manja konkurencija a i sprint mi puno bolje ide nego nekaj gdje se treba bolje orjentirati....ma budemo i to savladali.....
to bi bile novosti za sad.....

hm....rekla sam nekaj duhu i koščaku ka bum napisala na blog....hehe
pa....gore navedeni su, dakle, velikog srca i s velikim poštovanjem prema "vlastitom" klubu donirali ukupno 1HRK "u flašama"....(svaki od njih je dao jednu plastičnu flašu).....nadam se da ste skužili što je pjesnik htio reči.........

uh...skoro zaboravih.....rezultati....1th day i ukupno

hehe....dobro to bi bilo sve za danas......

d sljedečeg posta mahmahmah

♥ 22:55 ♥ komentari (0) ♥ printLipica open (2)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.