subota, 13.01.2007. ♥

♥ Vrijeme je za novi post,zar ne?

OŁa!!!!
evo mene opet....
malo sam u zaostatku s ovim blogom....

a šta da pišem kad nema nikakvih netjecanja....

osim kaj smo imali jedan trening...prvi u 2007.....
bilo je to hm....neznam...negdje na početku godine.....
uglavnom trening je bio u Bukovcu(to nam je nabliže) al nije bio standarni....
dakle naš trener tj. prezidant nam je na kartu nacrtao jednu liniju po kojoj smo mi morali "trčati"....
a da bili smo Ivana,Manći,Vlado i ja....
znači....kao prvo,na kraju smo išli po toj liniji svi skupa,nismo prošli cijelu jer nam je bila preduga i tak....
uglavnom nije bilo teško...ja sam čitala kartu i vodila ih(1 dio) od šume preko livade do druge šume...
malo su zaostali al su stigli.....i to je bilo mojih 5 minuta slave....treninga poslje nije bilo....al nadam se da bude....pošto nam je proljeće jako brzo stiglo(prisjetimo se,prošle je godine u to vrijeme padao snijeg!),možemo trenirati gdje god i kako god hočemo....mogla bi već početi i natjecanje...tj.sezona.... nekako mi jako fali.....ajd dobro nema žurbe....

to bi bilo sve za sad...

pozdrav do sljedečeg posta....
pa-pamahmahmah


još malo slikicawink

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
joj koja greška....no

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ovako se drži azimut...yes

♥ 17:20 ♥ komentari (0) ♥ printVrijeme je za novi post,zar ne?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.