=)),blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> =)),blog.dnevnik.hr/ilovesport" />

utorak, 14.11.2006. ♥

♥ Naslov?!"#$$%&/()=?*>=))

aHojjj......
Šta ima ljudovi???

evo danas sam morala napisati jedan post zato kaj moram čestitati ročkasa nekome....party
pa ovak...jedan član našeg kluba je imal ročkas sad u sobotu...pa...KOLE SrEtAn RoĐeNdAn!!!! (s zakašnjenjem...)baš šteta kaj nismo imali trku ovaj vikend,ali....haha....a dobro nema veze....pa da nastavim.....puno sreće,ljubavi,medalija,zdravlja...blabla....ti želim....

to je kaj se tiče ročkasa....

pa sad kad sam već tu....smijeh
u školi je ovih dana bilo...hm...OK!danas smo pisali deutsch i....ma bu pozitiv...hahasmokin
i tak...sutra pa pišemo informatiku...a dobro to nije teško...sam treba učiti..haha....i onda u četvrtak opet deutsch ali gramatiku...i onda....hm....ništ drugo...jeeee....i tak...hm...i onda je next week opet koma....beee....
danas sam baš happyyes....joj kak smo se opet smijali na busurofl....al neda mi se pričat o tome....
i tak....e ljudi znate zakaj mi v školi učimo matematiku!?!?!?!zato kaj s tim samo(!) razvijamo mozak i logikuheadbang...eeeee to nisam znala...to nam je danas rekla profa...sad barem znam kaj je matematika...prije je to meni bila samo hrpa brojeva i naštrebanih formula....haha....a dobro...danas smo počeli učiti algebarske razlomke...neznam zakaj svi vele da je to teško...mislim ono,sam nas plaše....a matematika je tak lepi predmet i uopče nije težak...joj kak sam glupalud....neznam kaj mi je danas....idem se ja rađe vučit....blabla
još imam puno toga za reči,ali....

pa dragi moji (ne)blogači veliki pozz i big kiss...haha....thumbup

do next post >>>>pa-pamahmahmah

♥ 14:17 ♥ komentari (2) ♥ printNaslov?!"#$$%&/()=?*>=))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.