subota, 11.11.2006. ♥

♥ Pa da vam se i ja javim...

oLa!!!>>>>amigosi<<<< ...e dugo nisam ništ pisala na ovaj moj dragi,prekrasni i lepi blog...mislim da je i na to došlo vrijeme...yes
E dragi moji blogači...da vam malo ispričam neke stvari o proteklom tjednu...
dakle...škola(naravno) prva na redu...ništa posebno...onak,bezveze kak i inače...e da...učim vam ja nekim čudom povijest u ponedjeljak...egipčane...a znate za mumije,ne?...e...meni se želudac dvaput preokrenul dok sam pročitala kak su to mumificirali mrtve...očete da vam ispričam?da?ne?...ma ipak ajde...moram...pa ovak...prvo su im s nekim metalnim štipaljkama kroz nos(!) izvadili mozak(!!!)yes....onda su im izvadili jetra,želudac i sve one organe kaj prvi počnu trunuti(osim srca) i spremali ih u neke posebne posude....grozno....onda su tijelo namočili u neku otopinu posebnih soli i ostavili da se osuši....brrrr....i onda su ih zamotali u neki laneni zavoj....i stavili u lijes...to je valjda jedino kaj bum zapamtila iz povijesti za sva vremena....ostalo u školi....ma ništ posebno...jučer smo prvi sat opet bili u paladinu...odigrala sam jedan biljarček i ravno u školu....u školi je bilo onak...dosta dobro...i onda zadnji sat je bio u planu opet paladin al meni se nije dalo ići..iako nas je Matija sve pozval na pijaču jer mu je u ponedjeljak ročkas...i onda pošto nisam išla v paladin...odoh ja ljepo do tioša po moju dragu sestričnu Manći...malo sam prerano došla pa sam morala dugooooo čekati....i sjednem ja na klupu ispred škole i počne puhati hladni,ledeni vjetar...joj,zmrzla sam se ko pas....i dođe (konačno) manći van iz te školi i ravno mi na bus...nije nam se dalo ostati v gradu do 3 i 10 iako nam je to bilo u planu...i tak smo otišle doma...čudno za petak...kaj da vam još velim....u ljubavnom životu je sve po starom...nemam dečka...i bolje ka ga nemam...ili možda ne....e al imam simpatijucerek...haha...tak da....neznam....haha...i tak vam je to....

e i kaj se tiče orijentacije...hm...bolje da ne pričam...ništ ne treniramno...to mi baš nije dobro...znam...
još pregovaram s prezidentom dal bumo išli na posljednje dvije trke ili ne....nadam se da bumo išli... moramo ići jer ja tak hočem....haha....a kaj se tiče treninga...teško ga je organizirati....kroz tjedan nemam vremena a kroz vikend nam prezident ode na stražu....mislim stvarnorolleyes....evo obečal je drugi tjedan...al onda svakak mora biti pa makar i po snijeguthumbup....i tak vam je to kod nas....

i sve više slušam stranu glazbuyes--->>>guns'n'roses,green day,blink182...i ne znam kaj još sve ne....cool
uglavnom rock....

to bi bilo,mislim,to....
pozdrav svima koji čitate my blog....i big kiss manći,čikititi,sabs,lucy,steli,josy i svim osatlima blogerima iz razreda,i svim ostalim frendovima kaj me poznaju....ma svima....smijeh

do sljedećeg posta --->>>>pa-pamahmahmah

♥ 10:51 ♥ komentari (11) ♥ printPa da vam se i ja javim...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.