srijeda, 04.10.2006. ♥

♥ Izgubljena u vremenu i prostoru...

Bokkkkk svima koji ovo čitate.....
Ovak....
Dojdem danas v školu i onak kak i inače svi pospani....1. sat smo pisali test iz informatike pa smo se naravno razbudili....imali smo danas skračene sate jer je trebao biti školski kros,al na našu (ne)sreću 5. sat je počela padati kiša i kros je odgođen....mi smo bili tak happyparty al ne zbog toga kaj nema krosa,nego zato kaj smo imali bezveze skračene sate....i sad bumo navodno opet imali skračene sate u ponedjeljak... I tak vam je to u čakovečkoj gimnaziji....smokin

E sad sljedi ono,kak vam piše u naslovu gore....
Imali smo tzk i frendica mi veli da neka piše o meni u novinama u vezi orjentacije.ma ništa posebno sam kaj sam prvakinja hrv u tom sportu...a čujte meni to prvi glas pa mi je bilo čudno...ja u novinama???
al dobro ajde....
i kaj onda....dođem doma tj. k baki i tam mi opet vele ak sam čitala novine...ja velim ,ono,nisam al sam čula ka nekaj piše...i onda mi još vele da u naslovu piše ovak:"Mihaela Kočila prvakinja državehrvatska" Ja nisam mogla vjerovat...i dojdem ja konačno doma i konačno i ja pročitam taj članak od par reda u novinama...
I kaj da na sve to velim....ništ....kaj je tu je...
A da....Iz toga svega sljedi poruka....Bavite se orjentacijskim trčanjme,osvanuli budete u novinama sam tak....hehe...thumbup
ajd ljudi...pišite komentare i čujemo se,vidimo se,nekom drugom zgodom...sad idem učiti tj. štrebati latinskinamcor
pa-pamahmahmah

♥ 19:09 ♥ komentari (1) ♥ printIzgubljena u vremenu i prostoru...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.